Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Spirit: ziet er toch goed uitAls je van jezelf vind dat je meer moet oefenen eerst zou ik dat meteen doen, maar als het portret wat je hier laat zien op A4 is, vind ik het toch wel minstens E10 waard.
marjoke schreef:smeetjoew:Je bent zeker al vooruit gegaan! Je veegt niet meer!Maar in plaats daarvan zijn ze wel vrij krasserig. De oogjes zijn een beetje te 'zwart' en de overgangen lopen niet zo lekker.
Verder.. Hmm 5 euro voor A4?
Pattypaard schreef:marjoke schreef:smeetjoew:Je bent zeker al vooruit gegaan! Je veegt niet meer!Maar in plaats daarvan zijn ze wel vrij krasserig. De oogjes zijn een beetje te 'zwart' en de overgangen lopen niet zo lekker.
Verder.. Hmm 5 euro voor A4?
5 euro vind ik eigenlijk wel wat veel
Ze is wel al een stuk vooruit gegaan! Kijk bijv. naar valiente, die vraagt ook maar 5 euro. Terwijl dat toch echt wel een stuk beter is.
Ik zou eerder zeggen een euro of 2/3
T is natuurlijk wel altijd 'Wat de gek ervoor geeft'
Even in t algemeen.
Ik merk wel dat de prijzen van tekeningen de laatste tijd toch wel een stuk omhoog aan het gaan zijn.
Zoals je de tekeningen van ik pak even valiente hebt. En de tekeningen van iemand anders(weet even niet wie) maar die ook €5,- vraagt terwijl ze toch duidelijk een stuk slechter tekenen vaak.
Vinden jullie dat ook?
meisketj14 schreef:2 euro
Lontje schreef:meisketj14 schreef:2 euro
2 euro voor wat?
valiente schreef:om even terug te komen op dat ik te weinig vraag (volgens jullie)
het is maar een hobby ik hoef er geen bakken geld aan te verdienen
Citaat:ik vind 5 euro eigenlijk ook niet zo veel hoor!
vraagt valiente er werkelijk maar 5 euro voor????????????
die vraagt er echt VVVVVEEEELLL te weinig voor!!!!
en ik dan, 2 á 3 euro... ik zit zo gemiddeld aan een tekening 3 uur en al die materiaal kosten...
niet aangevallen voelen hoor. ik weet dat het hier is bedoeld om je mening te uiten, ik vind het ook niet erg dat je dat vind dat ik er zo veel voor moet vragen! maar dan uit ik mijn mening nu![]()