Wie maken er hier ook scrapbooken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:31

Ja ik miste je al

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:34

Mientjeuh: Leuke dingetjes en ook niet duur!

Even offtopic...
Ilse: Ik zit even naar je foto's te kijken mocht jij Anne vasthouden op de OK? Anne is toch ook geboren met een keizersnee?

plutolover

Re: Wie maken er hier ook scrapbooken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:49

helaas heb ik geen hobbywinkel in de buurt.We hadden er 1 maar die is weg maar was ook heel duur. Maar goed

ik moet eerst aan dubbelzeidig plakband komen. anders kom ik niet ver..

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:52

Willeke, dubbelzijdig plakband. Beetje dikker? Zodat het wat omhoog komt? Kijk eens bij een bouwmarkt of Aldi

Mistral, ik mocht inderdaad Anne even bij me houden op de OK, daarvoor hielden ze speciaal "een arm vrij"

Guinevere, kunnen we bij jou niet bestellingen plaatsen? Schijnt in de VS echt veeeeeel goedkoper te zijn
Het vastzitten op een layout komt mij erg bekend voor... even wachten tot "de bui" weer komt, vrees ik...

Ik ben momenteel nog op zoek naar mooie lintjes... kan niet echt veel vinden... iemand nog tips?

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 19:53

@Guinevere Hier staan erg mooie gedichtjes.
http://www.gedachten-gedichten.nl/

http://www.piensatelier.nl/index_main_t ... /index.php
Hier staan ook leuke dingen tussen en verder ga ik naar de startpagina en toets gedichtjes en gezegtes in (via google nederland) en er komen onwijs veel sites tevoorschijn.

Ik doe trouwens ook foto's thuis bewerken en dan laten afdrukken, volgens mij ben ik dan goedkoper uit dan dat ik alles zelf ga printen (ook omdat ik nog wel met een groter formaat foto werk).

Heb weer een hoop leuke dingen langs zien komen.

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:54

O ja, nederlandse gedichtjes... Ik zal even zoeken naar een link...

-edit- zie dat Jacqueline me voor is Gedachten-gedichten is idd een goeie. Verder doet googelen ook een hele hoop voor mij -edit-

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 19:55

Ilse1979 schreef:
Ik ben momenteel nog op zoek naar mooie lintjes... kan niet echt veel vinden... iemand nog tips?

Ik had kaarsen gekocht bij de action daar zat van dat hele aparte touw omheen dat heb ik ook verwerkt, verder ga ik vaak de markt over voor lint........echt mega veel keus hier

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:56

Markt... helaas is die hier op woensdag waarop ik de hele dag moet werken... Ik zal mijn moeder eens lief aankijken, die naait nogal veel en heeft ook vaak van dat soort spul liggen... die komt iig vaker over de markt dan ik

inka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:12

Op www.scrapfever.nl hebben ze ook hele leuke dingen.
Ik heb daar heel leuk geruit lint gekocht voor 0,65 per meter.

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:17

Ooooo deze link is goud waard!! Wat hebben ze hier LEUK LINT!!! *HEBBUHHEBBUHHEBBUHHEBBUH*

Yasmine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:38

Ik was ook op zoek naar lint, maar als je een beetje zoekt in de Blokker bv. vind je al heel wat nu dat Kerst eraan komt. Ik heb er ook erg mooie gevonden

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:48

Op marktplaats heb ik ook genoeg staan. weet iemand dingetjes te vinden van Nederland? Dit ivm een emigratie.
Via markplaats is een aanbieder in Assendelft die verkoopt ook heel leuk spul en is absoluut niet duur!

Ilse: Ik zat er eens na te kijken, ik mocht Mariëlla namelijk niet even vast houden.

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:08

Vreemd Mistral Misschien was er een extra controle nodig bij haar? Alhoewel Anne ook niet echt helemaal "bij" was. Hebben ze bij moeten tikken, extra zuurstof en ze zat nogal onder temperatuur... Nou ja, misschien is het ook ziekenhuis eigen...

Kerst etc. hebben ze idd genoeg van, maar ik zoek meer de "normale" dingetjes die je overal bij kunt gebruiken
Heb de site nu even afgesloten... werd er ERG hebberig van!!

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:09

Oh ja, typisch Nederlands... Google even op delfs blauw, volendam, dat soort dingen? Komt je vast genoeg "plaatjes" tegen die je misschien 3d kunt verwerken? Loop eens een souvenirwinkel binnen?

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:25

Ilse: Ze had wel veel vies vruchtwater in haar longetjes en haar temp was idd ook wat laag misschien is dat de reden geweest. Heb haar na die tijd wel even mogen aanraken toen ik gehecht en geplakt werd.

Thanks voor de tip

Yasmine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:26

Ilse1979 schreef:
Kerst etc. hebben ze idd genoeg van, maar ik zoek meer de "normale" dingetjes die je overal bij kunt gebruiken
Heb de site nu even afgesloten... werd er ERG hebberig van!!

Ja, maar ik had het over linten en daar hebben ze er wel 'normale' van (nu iig, zeker met Kerstmis, ze hebben ook gewoon meer van alle soorten lint. Bij ons toch )

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:55

Bij ons is de Blokker (en Wibra en Zeeman etcetc) helaas niet zo scrapbookerig

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:44

De action heeft ook nog wel eens het 1 en ander

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 00:35

Ik heb me net even uitgeleefd op piensatelier
Van de week komt als het goed is de bestelling binnen en ook de rekening Mag er wel een baan bij nemen.
Oei oei oei wat een mooie spullen maar wel een onoverzichtelijke site!

Guinevere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 02:14

Oei, ik heb vandaag weer 3 uur in de hobbywinkel rondgelopen. Gelijk even een lijstje doorgegeven aan het kerstvrouwtje.

"Oh die paarse, en die ook, en zo eentje, oh en ..."

Ilse1979 schreef:
Guinevere, kunnen we bij jou niet bestellingen plaatsen? Schijnt in de VS echt veeeeeel goedkoper te zijn
Het vastzitten op een layout komt mij erg bekend voor... even wachten tot "de bui" weer komt, vrees ik...

Hihi, volgens mij is het hier inderdaad goedkoper, maar ik denk dat het met verzendkosten net zo duur uitkomt. Maar als jullie een groepbestelling willen plaatsen (dwz ik stuur alles naar één van jullie en die stuurt het dan binnen NL weer door) dan wil ik dat best af en toe doen.

Met de layout komt het na mijn shopbui van vanmiddag weer helemaal goed. Jammer dat ik maandag een examen had anders kon ik nu weer verder.

@ jacqueline --> bedankt voor de links. De tweede is ongeveer wat ik zocht.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 04:05

Farouche schreef:
Tis_is_me: heb je ge pm't

ja ontvangen. Ik stuur het naar je op!!

Kga ook eens op marktplaats zoeken wil ook een hoop nieuwe en andere dingetjes hebben.. Vinde de voorbeelden die ik in dit topic heb gezien heel erg leuk!!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 04:39

Gebruikt er hier iemand een Sizzix machine? Ik wil hem graag voor mijn verjaardag en ben benieuwd hoe hij bevalt. Het lijkt mij ideaal!

Of anders iemand die een circle (scissors) systeem van EK of Fiskars gebruikt? Lijkt me erg handig voor foto's, maar ze zien er niet zo gebruiksvriendelijk uit.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 07:07

Wat is een SIZZIX machine?? .. DIe circle scissors lijkt mij erg handig.. (als het is wat ik denk dat het is..)

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 07:26

Met een sizzix kan je makkelijk figuren maken. Lijkt een beetje op een grote perforator, alleen kan je er dus van alles mee maken. Op Sizzix.com kan je onder about us een filmpje zien wat alles uitlegt.

De circle scissors is een soort draaiding waar je dan een cirkel grootte kiest en dan het binnenstuk ronddraait terwijl je het mesjes naar beneden drukt en op de buitenkant druk uitoefent ... denk ik. Vandaar dat ik zei dat het een beetje moeilijk klinkt. Met de sizzix kan je ook rondjes maken, maar dan kan je maar uit een aantal groottes kiezen, terwijl je er met de circle scissor uit geloof ik iets van 100 verschillende kan kiezen.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 07:29

klinkt wel ingewikkeld maar ik dacht al wel zo iets te begrijpen.. Lijkt mij wel erg makkelijk. Heb er zelf geen een, zou ook niet weten waar zo'n ding te koop is. maar als er goede rondjes mee te knippen is dan heb ik daar ook wel interessen in, ik knip nl nooit zo goed in een rondje haha, zelfs niet als er een patroon op/in zit