Speciaal voor meisjj :
TasjaIsLief schreef:"Ik ben blij dat het weer goed is" zuchtte ik.
"Ik ook lieverd!" zei Hugo en gaf me een klein kusje, maar ik vond dat niet genoeg en gaf 'm een lange tongzoen.
"Die miste ik nog het meest" zei Hugo toen.
Ik begon te lachen en zei, "Aansteller" en stak mijn tong uit.
"Maar, nu moet ik echt gaan hoor. Moet ik vanavond nog langskomen?" vroeg Hugo aan mij.
"Mag wel, hoeft niet!" zei ik tegen 'm, en gaf m een knuffel.
"Doeg!" riep ik naar Hugo die bij de voordeur stond, waarop ik een "Doeg" terugkreeg.
Die middag zat ik alleen maar verliefd door het raam aan de achterkant te kijken, naar Knorrie en naar de strak blauwe hemel..
Om 6 uur besloot ik toch maar wat te gaan eten en trok de koelkast open, "Hmm, kaas? Nee. worst? Nee. Jam dan? Hmm, moet dan maar" zei ik tegen mezelf, ik pakte de jam uit de koelkast en smeerde het op een broodje.
"Hmm, wanneer zou mama terugkomen?" dacht ik, en keek ondertussen of er een briefje op tafel lag..
Hoi Anna,
Ik ben weg tot 22:00, vermaak jezelf maar tot die tijd
Doei, Je moeder.
Terwijl ik het briefje las fluisterde ik tegen mezelf "Gohh, kon het nog vriendelijk?"
"Nouja, dan maar even naar de snackbar" zei ik opnieuw tegen mezelf, en reed met het geld dat m'n moeder had achtergelaten richting de snackbar.
"1 patatje met alstublieft" zei ik tegen Klaas, de eigenaar van de snackbar.
"Komt eraan" was zijn antwoord, en ik ging wachten aan één van de vele tafeltjes die er daarbinnen stonden.
Na een minuutje of 2 was mijn friet klaar en ik besloot het maar mee naar huis te nemen.
Zo, nu ben ik wel weer klaar 
Tot zondag