Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caat_eve schreef:Ik vindt het ook een super verhaal man!!!! normaal hou ik niet van de 'magische' verhalen. maar dit verhaal is echt geweldig!!!!!
Roossie schreef:ik bedoel dat in hel stuk op een paar bladen en b.v. aan uitgever geven ofzow laat het publiciren als boek!!![]()
Palhaço schreef:caat_eve schreef:Ik vindt het ook een super verhaal man!!!! normaal hou ik niet van de 'magische' verhalen. maar dit verhaal is echt geweldig!!!!!
Nou ben ik dus benieuwd...waar dat dan aan ligt dat je niet van "Magische " verhalen houdt![]()
Waren ze soms te nep? te saai? kwam er te weinig liefde in voor? lijkt mijn verhaal "echter" misschien omdat er ook schoolsituaties in voorkomen?Nu ben ik heel benieuwd wát in mijn verhaal je zo aanspreekt
![]()
dan ga ik daar nog wat meer mijn best voor doen! en hier extra op letten!
![]()
bedankt voor de reacties!
Ik ga nu naar mijn paard en vanavond schrijf ik weer een deel..
( ik heb het deze week nog even heel druk met een werkstuk, ik probeer dit werkstuk zo snel mogelijk af te maken en dan komen er weer 4 delen per dag i.p.v. nu ongeveer 2 stukken per dag...
Dus als ik mijn werkstuk af heb, KOMEN ER WEER VEEL MEER STUKKEN!:P
Nu moeten jullie genoeg nemen aan ongeveer 3 stukken per dag
dus vanavond weer een deel!
groetjes xxx
meisjj schreef:leuk verhaal, dit blijf ik zekers volgen, je moet alleen ook wat meer om de namen denken!