[VER] Puber *Geen goede titel nog*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horsy_Lover

Re: [Verhaal] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:18

heej,

spannedn verhaal ik wacht op het vervolg

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:04

aaah! nog geen nieuw stuk!:P tis spannend! schrijf snel verder!

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:22

Spannend .

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:33

Oeeelaalaaaa spannendd
*wacht

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:13

Heel mooi hoor !
Ben erg tevreden
En daarom lees ik ook nog de hele tijd mee

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:18

ik lees nog niet de hele tijd mee... ben vandaag begonnen en kon niet stoppen met lezen.. is echt zooo mooi =)
ga zo door

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 17:14

Hallo Sanne.
Ik weet wat jij uit spookt met Thijs. En ik denk niet dat je moeder dat zo leuk zal vinden. En dat je weer rookt? Misschien moet je toch maar eens leren dat je naar mij moet luisteren. Zo niet, zal ik je moeder moeten bellen. 0184-568203 is je nummer toch?
Dikke zoen, je weet wel wie.
De persoon achter de computer klikt op verzenden. Eigenlijk hoeft hij niet eens te vragen of dat het goede nummer is, hij weet het zeker. Heeft hij van Mona gehad. ‘Ik krijg d’r nog wel.’ Mompelt hij in zichzelf.

S’ochtends fietst Sanne vrolijk naast Thijs. Ze is bij Mona geweest. Het gaat helemaal goed met haar komen! Ze zal weer helemaal genezen en nergens meer last van hebben! Zo vrolijk als Sanne nu is, is ze al in tijden niet geweest. Thijs wordt er zelfs een beetje gek van. Ze vertelde dat ze weer samen met Daan is gegaan. Ze had al aardig snel door dat Thijs jaloers was. ‘Maar ik hou het allermeest van jou hoor!’ zegt Sanne tegen hem om hem moed in te spreken. Thijs moet lachen. ‘ik ook van jou hoor!’ antwoord hij terug.
Op school verteld Sanne het verhaal aan haar mentor. Die beloofd het er morgen met mentorles over te hebben.
Sanne zit zoals gewoonlijk naast Thijs. Achter Sanne zitten de twee pestkoppen van de klas, Monique en Tara, die haar en Mona altijd moeten hebben. Echt geshockt waren ze niet. Sanne krijgt alweer de eerste opmerking naar haar hoofd. ‘Zo, jij blij als Mona terug is. Ben je tenminste niet meer de lelijkste in de klas.’ Sanne besluit om het maar te negeren. Sinds dat ze met Thijs heeft doen die twee meiden zo. Sanne weet ook wel hoe dat komt. Monique is al sinds de 2e stapel verliefd op Thijs. Thijs moet alleen niks van haar hebben omdat ze zo veel kapsones heeft. Inmiddels heeft Monique met een gast uit de 4e en is helemaal trots. Maar ondertussen nog steeds onwijs verliefd.
Achter zich hoort Sanne de twee gniffelen. Ze zullen wel weer iets hebben verzonnen.
Sanne is blij als de bel gaat. Kan ze tenminste eindelijk weer roken. Nog een uurtje en dan is ze uit. Om 3 uur heeft ze met Joyce afgesproken. Zo heeft ze nog even de tijd om de hond uit te laten en d’r huiswerk te maken en misschien nog even op de computer te gaan.
Om 10 over 1 gaat de laatste bel en kan Sanne naar huis toe. ‘Deze les was nog zaaier dan alle andere lessen van Lolbroek.’ Moppert Thijs. Meneer Lolbroek heet eigenlijk Snepper, maar hij denkt dat hij leuke grapjes maakt waardoor hij de naam Lolbroek heeft gekregen. Sanne is het volkomen met Thijs eens. Hij heeft het hele uur over ze zoon zitten praten die nu ergens in the middel of no ware zit.
Als Sanne thuis is gaat ze als eerst de hond uitlaten. Niet wetend dat ze wordt achtervolgd door een zwarte auto loopt ze verder. Na dat ze een half uur met Dancer heeft gelopen gaat ze weer terug naar huis.
Gelukkig heeft ze niet zo veel huiswerk en nadat ze daar mee klaar is gaat ze naar boven toe en kruipt achter haar computer. Ze zet een muziekje op en meld zich dan aan op msn. Ze bekijkt haar mail. Op 1 na, is het allemaal rotzooi. Ze opent de mail van de onbekende persoon. Weer zo’n raar mailtje:
Hallo Sanne.
Ik weet wat jij uit spookt met Thijs. En ik denk niet dat je moeder dat zo leuk zal vinden. En dat je weer rookt? Misschien moet je toch maar eens leren dat je naar mij moet luisteren. Zo niet, zal ik je moeder moeten bellen. 0184-568203 is je nummer toch?
Dikke zoen, je weet wel wie.

Sanne mailt boos terug:
Eikel, laat me nou eens met rust! Nee, dat is mijn nummer niet! En trouwens, ik rook al lang niet meer.!
Veel HAAT Sanne.

Binnen 5 minuten verschijnt er een berichtje dat er een mail is. Weer van die onbekende persoon:
Nee Sanne. Ik laat je niet met rust. Waarom zou ik? Nu kan ik je elke dag nog zien. En zo over je fantaseren. Ik verlang naar je.
Trouwens, als je niet meer rookt, waarom stak je dan vanmiddag nog een sigaret op. Ik weet dat het je nummer is. Stond heel toevallig in de telefoon van Mona. Ach ja, arm meisje. Hoe is het eigenlijk met haar? Is ze al dood? Laten we het hopen.
En ik weet dat je me niet haat.
Liefs mij.

Sanne heeft geen zin meer om terug te mailen en met tranen in haar ogen gaat ze van msn af. Waarom moet haar dit toch altijd overkomen. Eerst Mona, nu weer die David. Zonder dat ze erg echt besef bij heeft stromen de tranen over haar wangen. Alle emoties van de afgelopen weken komen omhoog. Ze zet de televisie aan een zingt zo hard als ze kan mee met Marco Borsato. Ze hoort niet eens dat haar moeder binnen komt. Zo hard staat de televisie. Sanne’s moeder schreeuwt vrolijk mee een samen zingen ze op hun hardst mee. ‘JE RAAKT ME KWIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJT! TIS DE WAARHEID!’ schreeuwen ze boven de tv uit. Als het liedje is afgelopen gaat de bel. Thijs staat voor de deur. Sanne’s moeder heeft de stemming goed te pakken en zet de cd van marco borsato op. Met ze 3e zingen ze nu gezellig mee. Sanne voelt zich weer vrolijk worden.

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:15

goedzo je schrijft echt goed , ga zo door meis

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:28

Hahaha, keihard meezingennnn
Leuk stukje hoor
Nogmaals mijn complimenten!

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:44

:p

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:00

leuk stukje

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:32

Goede stukjes weer!! Dat je niets aan je spelling kan doen kan ik begrijpen, anders moet je het hele verhaal maar eens pb'en en dan kijk ik het wel helemaal voor je na mag je ook met nieuwe stukjes doen, dan pb ik 'm verbeterd terug Ik doe het graag hoor voor je!!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 20:41

@Pettyrex; oeh dat zou wel handig zijn. krijg je straks denk ik al de delen ga nu even weg. Daarna krijg je ze!
dankjewle nog maals

J0yce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:11

lalala ik zing ook mee hihi. Nikki h0e verzin je het Mjaa ben benieuwd naar je volgend stukje

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:31

ikzingookmeej,zijnderalVIJF

J0yce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:03

hihi Nikki Wij Wille Weer Een Nieuwe Stukkiejjjj Want Het IS Zo Spannend

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:18

mooi stukje ,ben benieuwd wie die geheime mailer nou is ,david of toch iemand anders.

romytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:26

heel leuk zeg! Kom maar op met meer! vind dat je erg leuk schrijft hoor!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 18:15

Sanne is druk in de weer. Vandaag komt Mona thuis!
Samen met de moeder van Mona en Sanne d´r moeder zijn ze het hele huis aan het versieren. Het is 3 uur. Mona kom om half 4 thuis en er is nog zo veel te doen! De taart moet nog worden opgehaald, het spandoek is nog niet klaar. Sanne racet op haar fiets naar de bakker. Ze hadden al een taart besteld en die kon om 3 uur worden opgehaald. Sanne rekent af en gaat daarna als een speer naar huis toe. Ze moet zich nog omkleden. Als ze dat gedaan heeft gaat ze weer naar het huis van Mona. Nog 5 minuten en dan komt Mona thuis. Als Sanne de straat in rijdt ziet ze dat de spandoek er al hangt. Met grote letter staat er op: Welkom thuis lieve Mona! Boven in staat een zonnetje getekend en een vlinder. Mona is helemaal gek van vlinders.
Dann heeft aangeboden om Mona op te halen. Dat kwam onwijs goed uit omdat ze dan nog meer tijd zouden hebben.

’Heey Mona!’ begroet Daan haar. ‘Hoi Daan! Alles goed?’ vraagt Mona. Daan knikt en Mona stapt in. Met moeite, aangezien ze nog op krukken moet lopen, een maand lang. Daan stapt uit om haar te helpen. Na een paar minuten rijden ze weg bij het ziekenhuis. ‘Mona, ik moet je wat vertellen.’ Zegt Daan serieus. ‘Wat dan?’ vraagt Mona nieuwsgierig.
’David wil je niet meer, hij maakt het uit. Hij durft het niet tegen jou te zeggen. Hij vroeg of ik het wou doen. Eigenlijk wou ik niet, maar anders zit jij maar in spanning. Hij wil geen contact meer met je. Helemaal niks meer’ verteld Daan. Mona weet niet wat ze moet zeggen. Ze dacht dat hij zo veel van haar hield. Hoe kan hij! ‘Nou, boeiend. Ik wouw het toch zelf al uit maken.’ Zegt ze om zich sterk te houden. Ze wou het helemaal niet uit maken! Ze houd heel veel van hem.
Na 10 minuten rijen ze de straat in. Haar moeder, Sanne, haar vader en nog wat mensen uit de straat zwaaien haar vrolijk tegemoet en wijzen naar boven toe. Mona kijkt naar boven en ziet het spandoek hangen. Ze moet lachen. Echt weer wat voor Sanne. Een spandoek ophangen. Sanne en haar moeder helpen Mona uit de auto. Daan weet niet goed wat die moet doen en helpt ook maar mee. Het eerst was Mona doet is Sanne een dikke knuffel geven. ‘Ik heb je gemist Sanne.’ Zegt Mona zacht. ‘Ik jou ook! Het is onwijs stil zonder jou in de klas!’ verteld Sanne. ‘Monique is trouwens geschorst he..!’ Sanne klets door over school terwijl ze samen naar binnen toe lopen. De moeder van Sanne nodigt Daan ook uit om mee naar binnen te gaan. Daan verteld dat hij weer naar zijn werk toe moet en rijdt weg.
Binnen is er feest. Mona haar lievelings muziek staat aan. Inmiddels is Thijs ook gearriveerd. Mona vliegt hem om zijn nek en geeft hem drie zoenen. ‘Wat heb ik jou gemist makker!’ zegt ze vrolijk. Thijs en Sanne moeten lachen. Zo doet Mona altijd bij Thijs.
Pas laat in de avond gaan Sanne en haar moeder naar huis toe. Zodra ze thuis zijn ploft Sanne met een diepe zucht op de bank neer. Ze is bek af.
Na 10 minuten gaat ze naar boven toe en kruipt in haar warme bedje.
Onder haar raam staat een zwarte auto.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:21

Spannend.

Ik heb me even stil gehouden, maar ik moet zeggen dat ik het leuk vind dat je steeds weer terug komt op die zwarte auto.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:23

jaaaaaikwilwetenwiejdatis

romytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:30

Spannend zag...ik ben echt heel benieuwd naar die zwarte auto wat dat betekend!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 18:33

Mona wordt zwetend wakker. Ze heeft over David gedroomd. ‘Waarom moest die klootzak het nou weer uitmaken.’ Mompelt ze boos. Ze besluit om achter de computer te gaan. Ze heeft al heel lang niet meer haal mail geopend. Er staan veel berichtjes van David. Ze heeft geen zin om die te lezen en verwijdert ze. Sanne heeft ook nog een paar keer gemaild. Verder is er nog een mail van Daan. De rest is allemaal rotzooi.
Mona kijkt een beetje rond op internet en zet dan de computer weer uit. Ze mag deze week nog niet naar school van de dokter. Haar moeder heeft een aantal films voor haar gekocht en vrij genomen van haar werk. Nu kunnen ze gezellig samen film kijken. Mona kijkt op haar wekker. 5 uur. Ze besluit om naar beneden te gaan. Op TV is er niks dus gaat ze maar lezen. Ze is bezig in Harry Potter. Ze heeft weinig zin om te lezen. Mona verveelt zich dood. Ze kan echt niks bedenken wat ze kan gaan doen. Ze staat op en neemt haar krukken mee naar buiten. Buiten draait ze een sjekkie en geniet. Ze heeft al die tijd in het ziekenhuis niet kunnen roken. Ze had eigenlijk niet weer op nieuw moeten beginnen maar ze had gewoon onwijze trek. Als haar sjekkie op is draait ze er nog een. Daarna gaat ze naar binnen toe. Inmiddels is het 6 uur. Haar moeder komt altijd rond die tijd naar beneden toe. 5 Minuten over 6 komt Mona’s moeder naar beneden toe. ‘He! Wat ben jij vroeg wakker.’ Zegt ze slaperig. ‘Ja ik weet het, ik had last van me been.’ Antwoord Mona. Haar moeder maakt een lekker ontbeidje voor haar klaar en ploft daarna naast Mona op de bank en rekt zich eens goed uit. Mona moet om haar moeder lachen. Ze trekt altijd een raar gezicht als ze zich uitrekt. Mona en haar moeder besluit de film Cinderella Story te gaan kijken.

Sanne baalt. Ze heeft zich verslapen en heeft daardoor het eerste uur gemist. Het was gister avond ook erg laat geworden. Als ze op school is komt Tara boos naar haar toe. ‘Het is jou schuld! Vuile slet! We weten allemaal dat het jou schuld is, dat Monique is geschorst!’ schreeuwt ze boos. Sanne weet niet waar ze het over heeft. Ze weet dat Monique is geschorst omdat ze banketstaaf opmerkingen maakte over Mona. ‘Ag mens, banketstaaf toch niet! Je weet dat het onzin is. Domme meeloper!’ vloekt ze boos terug. Er komen kinderen op het geruzie af. ‘Noem me geen domme meeloper! Ik loop niet mee!’ zegt Tara boos. ‘Nee, waarom loop je dan altijd waar Monique loopt. Heet Monique een rokje aan, heb jij het ook aan. Ik kan zo nog wel even door gaan maar daar heb ik geen zin in! Doei!’ zegt Sanne en loopt weg. Voor ze het door heeft hangt Tara om haar nek. Sanne keert zich gauw om en weet zich los te schudden. Tara laat zich niet kennen en probeert het op nieuw. Weer lukt het haar niet. Sanne is het helemaal zat en begint op Tara in te slaan. Ze wil net haar hand op heffen voor een goede klap, maar er hangt iemand aan haar arm. Het is hun mentor. ‘Sanne! Ben je nou helemaal getikt! Naar binnen jij! En Tara ook!’ schreeuwt hun mentor. Braaf lopen ze achter hun mentor aan naar binnen toe. ‘Ik krijg je nog wel vuile slet.’ Fluistert Tara.
Sanne draait haar hoofd weg en samen lopen ze het kantoortje van hun mentor in.

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:48

een echte bitch fight .. maarre nog steeds leuk verhaal! ga zo door!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:48

Erg goed verhaal! Blijven schrijven, binnekort effe in een documentje zetten, ik wil best voor je een kleine spellingscontrole doen Dan kan hij zo regelrecht naar een uitgever