.. maarjaa moet wel goed komen hoor
.. helemaal mee eens dat je moet schrijven als je zin hebt en genoeg tijd hebt.. anders niet doen
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. maarjaa moet wel goed komen hoor
.. helemaal mee eens dat je moet schrijven als je zin hebt en genoeg tijd hebt.. anders niet doen
! 
.. wel zielig voor haar
maarjaa als het maar goed komt hea
.. en jeroen niet weg gaat omdat het is gebeurt ofzo
!!!
..

Citaat:Oneliners en off topic reacties zijn niet toegestaan en worden zonder bericht verwijderd
Geef in je reactie altijd aan waarom je wat vind. Dus niet 'Dit is het mooiste verhaal wat ik ooit heb gelezen', maar 'Dit is het mooiste verhaal wat ik ooit heb gelezen, de manier waarop jij mensen mee laat voelen met de hoofdpersoon is geweldig"
Reacties als 'Wow, wanneer komt er meer', hebben niets met het verhaal te maken en zijn dus off topic en niet toegestaan. Als je het graag wilt weten, stuur dan een pb.
Vind het ook met gevoel zegmaar geschreven
(weet niet hoe ik het anders moet zeggen)
Ze moet het echt proberen te vertellen aan Jeroen dan kan die haar helpen en is ze van die engerd mss af:) veraA schreef:Eve_lien, ik snap die regel wel, maar wat moet je anders zeggen als je geen commentaar hebt. Dan lijkt het net alsof niemand leest..
en misschien zijn er meer mensen die dat hebben,
Is verder ook niet erg 

Ik blijf het volgen
Mischa schreef:De spellingscontrole geeft inderdaad niet altijd wat aan.
Maar toch vind ik het reuze meevallen met foutjes hoor, ik stoor me in ieder geval nergens aan.
Fijn voor haar dat ze een vriend als Jeroen heeft.
Ik bedenk me wel....ze vertrouwd hem heeel erg, ik hoop echt voor haar dat hij ook te vertrouwen is...want als hij niet te vertrouwen is, nou dan is ze kapot voor het leven denk ik.
Maar echt super geschreven weer, ik ga er helemaal in mee. Erg spannend!
Go on!
Je word steeds beter in het schrijven. Ik moet tog wel zeggen dat ik zo'n groot stuk text wel leuker vind dan allemaal kleine stukjes. Wat is die jeroen een lieve jongen
ben nu wel heel erg benieuwd hoe het afloopt