[verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re: [verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 19:10

Ik schrok van Joost z'n reactie. "Kom, we nemen wel een taxi, ik betaal." Zei ik snel.

Ik keek naar Joost, die wankelde op z' benen. "Uuh jaa is goed, maar een probleempje.." Zei die tegen me. Hij keek naar de grond, en voor ik het wist deed ie z'n mond open, en spuugde van alles uit.
"Gatver!" Zei ik zachtjes, maar iets te hard, want joost kon het horen.
"Sorry... Maar het lucht wel op." Zei die, toen ie uit gespuugd was.
Een walm van een vieze lucht kwam m'n neus binnen. Een kotsneiging kwam me te boven, maar ik hield het tegen. ik wou nu niet overgeven!

We liepen samen te zoeken naar een taxi. Nou ja, ik was eigenlijk de gene die aan het zoeken was, Joost was zich erg aan het aanstellen hoe beroerd ie zich wel niet voelde.
Hij zei ineens niets, en ik genoot van de rust.
"Pat? M'n telefoon gaat, wil je hem even pakken?" Joost keek me aan, en gebaarde naar zn broek zak.
Ik keek joost aan, en ik had net op tijd zn telefoon te pakken. Hij boog voor over, en de straatstenen voor hem, kregen een dikke laag kots over hun heen.

"Hallo?"
Vroeg ik, toen ik mn ogen sloot. Het beeld hoefde ik niet te zien!
"Jaa je spreekt met Ben..."

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 19:35

oeh! Ik lees mee
Super verhaal!

Wanneer ga je een titel maken?
(ik ben ben )

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:06

oeii.. .. ben erg nieuwschierig.. hoop vandaag op nog een stuk!!

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:32

we want more

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 08:55

k zit aan de titel te denken (vanaf het begin!) de gestolen waarheid...

nieuw stuk komt er aan!
xxxiezz

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:09

Dat klinkt wel leuk!.. .. komt er zoo weer een stukje (A) .. heb ik tenminste nog wat te doen op school .. een leuk verhaal lezen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 09:18

Het was even stil aan de telefoons. "Ben?" Vroeg ik maar, om de stilte te verbreken. "Kan je ons ophalen?"
Ik hoorde niks aan de andere kant van de telefoon. De hoop dat hij ons kwam halen, was klein.
"Waar ben je nu?" Vroeg hij ineens. Een raar gevoel, maar wel lekker, kriebelde snel door mn lichaam.
"Ik ben nu bij de...." Verder kwam ik niet, Joost trok de telefoon uit mn handen, en schreeuwde van alles naar hem.
Hij gooide z'n telefoon op de grond stuk, en schold wat naar me. Ik kon het niet verstaan, maar wel wist ik, dat ik hier weg wou.
Joost mompelde weer iets, maar ik wou niet weten wat.
"Joost, ik wil naar huis!" Joost moest lachen.
"Er is geen huis" Zei hij. Ik werd kwaad op hem, en had zin om hem te verlaten.
"Ik ga!" zei ik kwaad tegen hem.

Met grote passen liep ik weg, en zocht naar een taxi. Ondertussen werd het weer er niet beter op. Het was donker, en vanuit de verte hoorde ik onweer knallen.
Snel liep ik verder, en voelde langzaam een paar regen druppels over mn gezicht spetteren. Mijn gedachten...

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:26

oeii .. vraag me af hoe het verder gaat !!

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:56

Leuk verhaal hoor

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 10:35

... Waren bij ben, zou hij echt een vriendin hebben?

De regen werd al erger, en mijn haren plakten tegen mn gezicht, een rilling door m'n lijf liet zien dat ik het koud had.
"Patty?" Hoorde ik ineens achter me. Een auto kwam op me af gereden, en de portier ging open. "Kom gauw binnen" Ik keek in de auto, en zag dat het ben was. Ik stapte in, en zag Joost op de achterbank slapen. "Hij lag op de grond. Ik begrijp dat je hem hebt laten liggen." Zei Ben lacherig.

We reden weg, en Ben legde z'n hand op mn natte broek. "Nou zal ik je thuis afzetten?" Vroeg ie. Ik knikte, en Joost begon te brabbelen. "Ik versta je niet!" Zei Ben. "Ik wil naar huis..." Zei Joost beroerd. "Oke, we zetten jou eerst thuis."
We reden langs mijn huis, en reden richting allemaal boerderijtjes.
Ben keek me best vaak aan, maar ik dacht alleen aan de kou, die ik had. Ben's hand ging van mn broek af, en ging weer aan het stuur.
We reden ineens langzaam, en Ben sloeg een straatje af. Na een paar huizen, stopte hij. "Joost, we zijn er !"Zei Ben. Ik keek naar buiten, en zag achter een dikke rij bomen, een mooi landhuis staan. Mijn gezicht stond verbaasd. "Wonen jullie hier?" Vroeg ik. Ben moest lachen. "Nee het is onze vakantie huisje. Klein ding, we wonen normaal in een villa." Ik keek ben aan. "Grapje zeker?"
Ben leek echt serieus, en ik hield mn mond maar. Joost stapte uit, en liep snel langs de bomen naar binnen. Hij slingerde, en struikelde over z'n eigen benen, maar kwam zonder te vallen het huis binnen.

Ben toeterde, en reed weer weg. Ik keek het huis nog na. Jemig wat een mooi huis vond ik dat!
Ben reed iets langzamer, en stopte de auto na tien minuten rijden. Hij keek me aan, en z'n hand ging langs mn haren.
Een glimlach op z'n gezicht, maakte me nieuwschierig. Hij boog zich naar me toe, en zoende me.
Ik zoende niet mee, waardoor Ben ook stopte. "Waarom stop je?" Vroeg ie aan mij.
"Je hebt toch een vriendin?" Zei ik. Ben's gezicht stond radeloos. "Ik een vriendin? Nee joh, het is al drie weken uit."
Ik liet het hier bij, en Ben zocht mn lippen meteen weer op.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 11:11

Je weet er in ieder geval weeer iets leuks van te maken
Wat me wel opvalt is dat je weer precies 'tzelfde doet als bij het verhaal over Marja, dat je slechts bij 1 scene blijft, die van Patty.
Je schrijft nu dan wel in ik-vorm, maar zelfs dan zijn er ook nog andere onderwerpen.

Nou, tis maar kritiek he 't is niet zo dat het mij stoort hoor.
Schrijf lekker verder

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 11:15

@ mischa, jaa dat heb ik ook door, maar met de ik-vorm is het zo moeilijk, om over een ander iets te zeggen.

maar iig bedankt
xxxezz

svenlOver15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 12:10

Spannend..!

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 12:31

spannend idd .. nog steeds leuk en nog steeds benieuwd naar het volgende stuk

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:17

uhu, klopt mischa, maarja, this wel leuk zo

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 13:18

nieuw stuk doen?

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:22

JAAAH , want om 3 uur moet ik rijden en ben ik er niet

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:26

meer

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 13:32

Met een raar gevoel in mn maag, zoende ik hem maar terug. Zijn lippen waren warm, en hij zoende me zo, dat ik het niet gauw zal vergeten.
Zijn gezicht was zo dicht bij me, zijn handen, gingen door mn haar. Dit moment kon ik niet snel vergeten. We zoenden nog best lang door, tot Ben ineens stopte. Hij keek voor zich uit, en zuchtte. Iets zei me, dat er iets was. "Ben?" Vroeg ik. Hij starte de auto, en reed zonder iets te zeggen, de weg weer op. Hij zette de radio aan, en legde heel voorzichtig en zachtjes, zijn hand op mn been. Ik keek hem aan, en luisterde naar de radio.
Everlasting Love, van jamie Cullum, was opde radio. Ik luisterde naar de tekst, en zong zachtjes mee. Ben sloeg een doodlopende weg in, en zette de auto weersnel stil.
De radio ging uit, en ben keek me aan. "Ik moet je wat vertellen."

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:33

meer devica, dit is zo fantastisch

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:36

Hup! Hup! Vlug! Vlug!
Meer! Meer! Langer! Langer!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 13:45

Nee he? Dacht ik in me zelf. Nu gaat ie vertellen dat ie.... He allemaal rare gevoelens gingen er door me heen. Misschien is ie Bi, Homo, of is ie vader, en is z'n vorige vriendin nog maals zwanger?

Gatverdamme, ik moest er niet aan denken. Ik besloot hem maar te laten uitspreken.
"Ik...." Begon hij. Hij keek me aan, en ging weer verder. "Wil je graag beter leren kennen, maar moet over twee weken weer weg. " Hij keek me dit keer niet aan, en keek naar buiten. De regen werd erger, en een paar klappen en flitsen waren duidelijk te horen en te zien buiten. Ben was stil. Deze stilte was enorm pijnlijk, naja misschien is dat niet het juiste woord, Maar de stilte was echt een teken van iets dat hij me wat wou vertellen.
"Zeg het maar" Zei ik snel. Ben keek me aan, zijn ogen zochten een vast punt op m'n gezicht, om niet te worden afgeleid.
"Ik breng je naar huis." Zei Ben. Hij starte de auto weer, en reed zonder iets te zeggen naar m'n huis. Voor mijn huis, stonden geen auto's meer. Mijn vader was dus weg, en m'n moeder ook. Ik maakte mn veiligheids gordel los, toen Ben me streelde over mn gezicht. "Wil je me een ding beloven?" Vroeg ie aan me. "Geloof geen enkel woord, wat m'n broertje zegt ok?" Ik knikte, maar snapte hem niet. Joost was altijd eerlijk toch?
Ben pakte een papiertje, en een pen. Hij schreef iets op, maar wat wist ik niet. Niet lang daarna, gaf hij me het papiertje, en zei dat ik hem altijd mocht bellen.
Een kleine glimlach, kwam op z'n gezicht, en snel gaf ie me nog een kus. "Tot?" Vroeg ik. Hij keek me vragend aan. "waneer zie ik je weer?"
Ben gaf me een knipoog, en keek naar het papiertje. "O als ik je wil zien moet ik je bellen?" Vroeg ik. Ben knikte weer, en starte z'n auto weer. "Als je me beld, zorg ik er voor, dat ik tijd voor je heb." Ik stapte uit, en snapte Ben niet meer. Ik moest hem bellen, als ik hem wou zien. Dan zou die tijd maken...
Ik deed de deur dicht, en Ben gaf me een handkus gebaar. Snel reed hij weer weg. Ik liep de tuin in, en opende de voordeur.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 13:47

straks meer

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 13:58

Echt onwijs leuk

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 14:23

Ik liep binnen, en Bello kwam als een gek beest op me afgerend. Ze was duidelijk blij om me te zien. Ik gaf haar een aai, en liep naar boven.

Het was stil in huis, alleen de regen die op de ramen tikte, kon je horen. Bello liep achter me aan, en glipte m'n kamer binnen en sprong op mn bed. Ik lachte naar haar, en zocht naar mn telefoon.
M'n kamer was nog steeds een bende, ach dat deed ik wel als ik tijd had. Ik vond mn telefoon, en zag dat ik acht gemiste oproepen had.
Ik keek, en schrok. Joost heeft me zeven keer gebeld! Ik belde hem snel terug, maar er werd niet op genomen.
Ik keek weer op m'n telefoon, en zag dar de achtste beller, Jenny was geweest.
Mijn ogen gleden over de naam jenny. Waarom zou ze me bellen? Dacht ik bij me zelf. Ik stuurde haar maar een sms terug. "Wat moet je van me? XX pat" Stond er in.

Ik liep naar m'n bed, en kleedde me uit. Morgen maar weer douchen hoor. Ik deed mn pyama aan, en kroop in bed. Bello lag al te slapen.
Slapen kon ik niet. Ben's woorden spookten door mn hoofd. "Geloof geen enkel woord..." Hoorde ik steeds. Vlak daarna hoorde ik Joost zeggen dat ie naar z'n vriendin was.
Ik werd gek! Wie moest ik nou geloven? Joost of Ben? Of logen ze allebei?
In m'n broek zat het 06 nummer van Ben. Ik besloot hem naar in mn telefoon te zetten, en hem te smsen.
"Hej Ben, k vond het evengoed wel gezelli hoor! Maar is er iets? Xx Pat" Dat was het smsje, dat ik naar hem verzond.
Het leek wel eeuwen te duren, voor ik andwoord kreeg. De wind was buiten minder, en de regen was bijna over. De onweer was weg. Enkel getik van m'n klok, hoorde ik in mn kamer. Bello lag lief te slapen.
Ik sloot mn ogen, en dacht over de dag. Joost weer gezien, eerst geachtervolgd door Ben, en nu....
M'n telefoon piepte ineens. Ik opende m'n ogen, en pakte m'n telefoon. Ik had een sms terug. Van Ben.
"Hej Schoonheid, ik vond het ook gezellig! Moeten we vaker doen. Maar ik ga nu over je dromen. Kus en Knuffel! van Ben"
Ik was verbaasd! Hij noemde me schoonheid! Ik sloot m'n ogen, met een lekker gevoel, en sliep al snel.