Suusie:
We komen aan op een grote parkeerplaats die volgebouwd staat met auto's. Ik gil vrolijk "JA, dáár kunnen we nog staan!" en wijs naar een plekje waar onze auto krap in past. NIcky probeert de auto erin te rijden zonder de andere auto's te rammen, als ik met mn eleboog tegen de deur aanstoot. "Verdomme!!" Nicky schrikt zich het apenlazarus omdat ze denkt dat ze een auto heeft geschampt. IK begin te grinniken en krijg een knal voor m'n kop. "stomme trut." scheld Nicky. Na tien keer in en uit rijden staat de auto er zo krap in dat we niet meer uit kunnen stappen, dus klimmen we er maar uit. "Damn...." zeg ik.
Het is nog een aardig eind lopen naar het strand en met schelpenzand in je naaldhaksandaaltjes loopt dat niet zo fijn! Na een poos zwoegen komen we aan het op strand. We kwakken al onze spullen neer en rennen naar de zee. Nicky doet haar baywatch imitatie, en een paar leuke jongens zitten al te kwijlen, alleen jammer dat ze dat zandkasteel niet had gezien.....
Nicky:
"DAMN" scheld ik, en tot overmaat van ramp begint er een moeder te zeiken "je hebt mijn zoontje z'n kasteel kapot gemaakt!!"
"oh. sorry. Staat zn naam erop?" ZEG IK, en Suus ligt in een deuk.
Maarja, omdat wij de beroerdsten niet zijn zitten we de volgende 3 kwartier het jochie helpen zijn kasteel overnieuw op te bouwen, met daarnaast zn dikke toekijkende moeder, die al 3 keer doorgebakken is.
Als we eindleijk klaar zijn, ren ik alsnog heel zwoel de zee in, terwijl Suus terugrent om haar zwembandjes te halen (haha geintje).
Als we druk aan het golf ontwijken zijn, voel ik ineens een stekende pijn in mijn voet. Ik begin heel hard te gillen en Suus denkt dat ik dood ga dus ze sleurt me het water uit. Als ik neerplof op het zand, druipt er bloed langs mijn benen. "oohhh neeee je gaat dooodd!!" roept suus bemoedigend. Gelukkig komt daar net een strandwacht pick-up langs!
Suus zwaait, maar als dat geen effect heeft doet ze net alsof ze flauwvalt, waarop de jeep gelijk stilstaat. (doh, anders was 'ie over haar heengereden,hahaa)
De deur zwaait open en een zongebruinde jongen stapt uit. Woeiii...
Hij ziet gelijk wat er aan de hand is en neemt zijn verbanddoos mee.
"Waarschijnlijk een krab" zegt hij, terwijl hij het bloed van mijn benen wegveegt. "verdomme" zeg ik, "die beesten geilen gewoon op mij!" De jongen komt niet meer bij. "Niet alleen de krab" zegt hij, zonder enige uitdrukking op z'n gezicht. woeii again!
We hebben een hoop lol, totdat hij word opgeroepen. "shark attack?" vraagt Suus heel serieus."hebben ze die hier? Mogen ze wel uitkijken" zeg ik en wijs naar een paar surfers. "HAHAHAH" schatert de jongen "jullie zijn echt het protoype van blond én dom!!"
Suus geeft hem een knal. En bedankt zeg.
"Hey maar hebben jullie zin in een feessie, mijn broer gaat trouwen en hij houdt een enorme beach party vanavond!"
Ik kijk Suus aan. "ja!!" roepen we tegelijk.