Marja keek verbaasd naar de scooterbestuurder. De helm werd afgezet, en marja zag bruin/blonde haren er onder vandaan komen. Daarna zag ze het gezicht.
"Aron!" Riep Marja. "Wat doe jij hier?" Riep ze opgewonden.
" Ik moet even mijn scoter bijtanken, en ik wou nog even beltegoed kopen" Antwoorde Aron.
Marja stapte van haar fiets, en was zo blij om Aron te zien. "Wat doe jij met die plastic zak?" Vroeg Aron.
" Oowh..." Antwoorde Marja " Ik heb ruzie thuis, en ben weggelopen. Geen idee waar ik nu heen ga, in iedergeval niet meer naar huis." Marja kreeg tranen in haar ogen, toen ze aan thuis moest denken.
" Kom, ga met mij mee. Trek in een milkshake? Ik trakteer!" Zei aron.
Samen gingen ze naar de snackbar naast tankstation.
Marja legde alles uit, en Aron vond Nico ook fout. "Hij had je echt laten schrikken!" Antwoorde Aron.
Toen alles bij gepraat was, liepen ze naar buiten. "Waar ga je nu heen? Wat ga je doen?" Vroeg Aron, "Ik wil namelijk weten waar je bent, kan k altijd naar je toe, als dat mag?"
Marja werd blij, en zei heel hard ja! Ze vertelde dat ze niet wist wat ze ging doen en waar heen. "Kom, gaan we naar mijn huis. Kan je even doushen, en ik heb een tweepersoons bed" Zei aron met een verlegenblik. "maar als je ergens anders wilt slapen is dat ook goed!"
Marja: "Ik wil eerst doushen, daarna zie ik wel."
Marja stapte op haar fiets, en Aron keek haar aan, en ging voor haar fiets staan, boog voor over, en gaf haar een zoen...