[verhaal] liefde en paarden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkk

Re: [verhaal] liefde en paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:43

suusje26 schreef:
Citaat:
Opeens bedenkt ze dat ze nog die advertentie op marktplaats open heeft staan. Snel surft ze erheen en sluit de advertentie. Dat is toch niet meer nodig.

Ik vraag me af welke advertentie, of heb ik daar overheen gelezen,..

Veder vind ik het wel een goed verhaal, maar er gebeuren steeds slechte dingen zeg maar, en is die achi nouw van haar of is het een verzorgpaard, want dat snap ik ook niet helemaal,.. of ebn ik nou zo blond

Veder , wanneer is het volgende stuk af ? Bloos Haha! Knipoog

die advertentie heeft ze toen een keer geplaatst omdat ze vond dat achi zo alleen was.. (staat in het verhaal.. Knipoog) en in het begin van het verhaal staat dat het haar verzorgpaard is.. Knipoog snap je het weer.. Vork
wanneer het volgende stukje komt weet ik niet.. Knipoog

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:02

jep , ik snap het weer,..

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:11

Leuk stukje hoor. Ja

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:27

Mooi verhaal. Doorgaan *LOL*

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:50

komt er nog eeen nieuw stuky????

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 16:18

hiero.. Tong uitsteken

De volgende morgen is Marleen goed uitgeslapen. Ze is blij dat het zaterdag is. Ze loopt naar de badkamer en stapt onder de douche. Als ze klaar is met douchen trekt ze haar kleren aan en doet haar haar. Ze wil naar beneden lopen maar halverwege de trap draait ze zich om en loopt terug. Ze heeft even geen zin om haar moeder te zien. Dan wacht ze wel tot haar moeder in de badkamer is.
Marleen pakt haar wiskunde er nog even bij en kijkt het over. Dat snap ze wel, en ze klapt het boek dicht. Ze hoort haar moeder de trap opkomen en de badkamerdeur die kraakt. Snel glipt ze uit haar kamer en loopt naar beneden. Haar vader zit nog op de bank, maar die zegt toch nooit iets. Ze pakt een bord uit de kast en legt er twee broodjes op. Dan pakt ze de honing en smeert een dikke laag op haar boterham. Ze gaat aan de tafel zitten en pakt de krant erbij.
Ze bladert hem een beetje door en dan stopt ze op een bladzijde.

Laatste kans!

Haarlem – De fjord die laatst uit de sloot is gevist, heeft nog 2 dagen te leven.
Als er niemand komt die hem wil kopen dan gaat hij naar de slacht! Men denkt dat er genoeg mensen zijn die dat niet willen. Bent u er ook een? Kom dan nu!
Je kunt de fjord hier ophalen voor nog maar €500,-. Nogmaals melden wij:
deze fjord is een tikkeltje vals. Bent u van plan hem te kopen?
Tel. 0513-463458

Marleen herinnert het zich weer. Wat stom dat ze daar niet meer aan heeft gedacht. Ze is ook zo met de gedachte van haar einde bezig. Waarom kan ze die gedachte er niet uitkrijgen?
Als ze die fjord nou eens kreeg. Dan konden ze samen overleven. Maar ja, dan moet ze wel eerst aan haar ouders vertellen dat ze gek is. Maar die zullen haar gelijk naar een psychiater sturen. Als Marleen haar brood op heeft staat ze met een zucht op. Ze moet het vertellen!
Helemaal trillend loopt ze de trap op. Ze ziet dat haar moeder in de badkamer haar haar aan het doen is. “Ma…mam…ik…” “Marleen wat is er? Je ziet helemaal bleek!” Marleen houd het niet meer en de tranen rollen over haar gezicht. Ze laat zich langs de muur glijden en gaat met haar hoofd in haar handen zitten. “Marleen meid, wat is er aan de hand?” Haar moeder aait zachtjes door haar haar. “Rustig maar Marleen. Stil maar.” Marleen kalmeert en na een minuut of twee stopt ze met huilen. “Vertel het maar. Je hebt alle tijd. Haar moeder neemt haar mee naar haar kamer en ze gaan op het bed zitten. “Mam, ik heb gedacht over zelfmoord.” “WAT?!” Marleen kijkt haar moeder kwaad aan. Dat had ze al verwacht. Haar moeder helpt haar ook nooit met iets. Ze snauwt haar alleen maar af. “Sorry Marleen, ik schrok alleen even. Maar waarom heb je daar over na gedacht?” “Mam, Mickey heeft kanker. En ik ben zelfs nog nooit langs geweest.” “Och meisje, wat sneu. Waarom heb je dat niet vertelt? En waarom ben je nooit langsgegaan?” “Omdat ik boos was. Ik leefde in mijn eigen wereld. Mam, ik heb het idee dat ik uit twee persoonlijkheden besta. Hoe moet ik dat nou veranderen?” “Misschien kunnen we een keer naar een psychiater gaan.” Marleen wil haar moeder onderbreken, maar die praat rustig door. “Je hoeft niet gelijk in een kliniek, maar misschien kan ik je helpen er vanaf te komen. We kunnen altijd eerst bij de dokter langsgaan voor advies.” “Oké mam, als jij me er mee helpt.” Marleen geeft haar moeder een knuffel en kijkt haar blij in de ogen. “Mam, wil je me naar Mickey toebrengen?” “Natuurlijk, maar dan gaan we eerst een bos bloemen kopen.” Marleen staat opgelucht en blij op. Het was verstandig om dit aan haar moeder te vertellen. Samen lopen ze de trap af en pakken hun jas.
“Wij gaan even naar Mickey pap!” “Is goed hoor,” zegt haar vader terwijl hij nog naar de TV zit te kijken. Marleen loopt naar de auto die haar moeder al heeft voorgereden. Ze stapt in en ze rijden naar de bloemenwinkel. “Wat voor iets wil je eigenlijk kopen Marleen?” “Ik zou het niet weten, wat is leuk?” “Misschien kun je een bos rode rozen kopen.” “Ja, maar dat is zo standaard. Anders kijken we gewoon even.” “Lijkt me een goed idee,” antwoord haar moeder.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 17:23

Hmmm... over dat ze het zegt over dat zelfmoord &hoe haar moeder het opvat; komt niet helemaal geloofwaardig over. Wat zou jouw moeder/vader doen? (Mijn vader zou me het huis uitgooien en mn ma zou me alleen maar vragen wat er zo lekker aan is)
maar ga zeker verder

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 17:34

Verward als jij zelfmoordneigingen hebt.. gaan je ouders toch niet zeggen.. rot maar op en snij jezelf de keel door.. dan gaan ze je toch juist helpen.. Verward

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:24

jah, dat lijkt me ook :s of jij moet heeeeeeeele rare ouders hebben Scheve mond Magoed, leuk stukje weer Haha! meeeeeer!! Knipoog

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:58

als je zelfmoordneigingen heb gaan je ouders je eg ni aanmoedigen om dit door te zetten ze proberen het dan alleen maar uit je te praten:S

leuk stuky hoe loopt het met die fjord

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 19:19

hoe loopt het af met die fjord sorry was woordje vergete

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:28

meer,,!!!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 21:36

ik denk dat er morgen pas weer meer komt.. of zo een klein stukje

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 21:49

ik ben ook weer veel te lief voor jullie hè.. Vork hier nog een stukje:

Als ze de winkel binnenlopen ziet Marleen allemaal mooie bloemen. “Mam, kunnen we ook zelf iets samenstellen?” “Volgens mij kan dat hier wel. Ik zal even vragen.” Terwijl haar moeder naar de balie loopt bekijkt Marleen alle bloemen eens goed. De lievelingskleuren van Mickey zijn blauw, groen en grijs. Ze ziet een paar mooie bloemen in die kleuren. Als haar moeder terug komt, wijst ze die bloemen aan. “Kan ik die samen in één boeket doen mam?” “Ja, dat kan die mevrouw wel doen.” Marleen pakt van alle bloemen een stuk of drie en loopt naar de balie. “Deze dan maar doen,” zegt de bloemist. “Ja, heeft u misschien ook nog een mooi kaartje met sterkte?” “Ja, die hebben we. Moet je even hier om de hoek lopen, dan staat daar een rek.” Terwijl de bloemist de bloemen inpakt, loopt Marleen naar het rek met kaartjes.
Ze ziet een kaartje met beterschap en een stel knuffelende mensen. Dat kaartje moet ze hebben. Ze kijkt naar de prijs. Het kaartje kost €1,50. Dat kan ze nog wel betalen. Als ze terug komt zijn haar bloemen ingepakt en doet de bloemist het kaartje aan een lintje.
Marleen haar moeder rekent af, en tevreden lopen ze de winkel uit. “Daar heb je een mooi bosje bloemen uitgezocht Marleen.” “Dat vind ik ook mam.” Ze stappen in de auto en rijden richting ziekenhuis. Als ze bij de balie aankomen vraagt Marleen: “Waar ligt Mickey Laren?”
“Momentje graag.” Ongeduldig staat Marleen te wachten. “Die ligt op de 3e etage, kamer nummer 314.” “Dank u wel.” Marleen drukt op het knopje van de lift en sleurt haar moeder mee. Ze stapt in de lift en drukt op het knopje voor de 2e etage. “Marleen, we moeten naar de 3e.” “O oliebol, oliebol, oliebol! Ik ben ook zo zenuwachtig!” “Rustig maar Marleen, we zijn er zo.” Als ze op de 2e etage aankomen drukt Marleen snel het knopje van de 3e etage in. Als ze daar aankomen snelt ze de lift uit, op zoek naar nummer 314. Als ze hem gevonden heeft stapt ze naar binnen. Mickey ligt op een éénpersoonskamer. Mickey zijn vader en moeder zijn er ook.
“Dag meneer en mevrouw Laren,” groet Marleen ze. Angstig loopt Marleen richting Mickey.
“Marleen, kom maar hoor,” zegt Mickey geruststellend. Als Marleen Mickey ziet, ziet ze iets heel anders dan ze had verwacht.

alies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:54

heej!
ik ben weer ff bijgelezen
vond het eerst wel raar dat ze zo raar deed over mickey enzo van stik maar lekker maar dat word nu een beetje duidlijk!
Tong uitsteken
snel weer een nieuw stukje?
ik wou nog even mijn mening geven Knipoog
marleen denkt best wel veel dat vind ik best wel leuk en apart want zelf heb je dat ook meestal (das eig. hoe je karakter is)
ik ben dus iemand die heel veel denkt (jammer genoeg soms te veel Bloos )
dus haar persoonlijkheid vind ik wel heel mooi!
ga zo door! Haha!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 22:03

ooooh.. dat vind ik echt gaaf.. Haha!
ik krijg graag complimentjes.. Bloos
zelf denk ik ook altijd erg veel.. Knipoog
en ik vind het ook zo saai worden als het zo is van:
ze ging dit.. ze ging dat.. toen ging ze dit.. maar er gebeurde dat.. Vork
dat word zo eentonig..
en zij is ook de hoofdpersoon.. en ik vind gewoon dat die goed moet worden beschreven.. Knipoog

Als er nog meer van deze complimetjes zijn.. LAAT ZE HOREN!! Haha! Bloos

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 22:23

Haha, van mij krijg je het grootste compliment Tong uitsteken weet alleen nog niet wat die is Tong uitsteken t is iig een SUPER verhaal Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:17

Meeeeeeeer Vork
Echt een supergoed verhaal, hoor Ja
Zeker doorgaan!

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 17:09

ben ik weer
komt er vandaag nog een nieuw stuky of morgen?
supper verhaal

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 17:15

ben net weer bezig.. Knipoog maar ik probeer nog even door te gaan.. anders word het zon piep stukje.. Vork

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 17:23

sorry voor het kleine stukje maar ik moet echt weg..
“Haha, Marleen. Wat had je dan gedacht. Dat ik van de één op de andere dag er doodziek uit zou zien. Kom eens hier.” Met een mager lachje op haar gezicht, loopt Marleen naar Mickey toe. Ze slaat haar armen om hem heen en komt bij hem op bed zitten. Wat voelt dit toch vertrouwt. Hoe heeft ze dit kunnen missen. Mickey zijn ouders staan op. “Wij gaan even een bakje koffie drinken met Marleen haar moeder.” Marleen haar moeder stond ondertussen in de deurpost met de bloemen in haar handen. Marleen loopt er heen en pakt de bloemen aan.
“Bedankt mam.” Marleen haar moeder en Mickey’s ouders gaan samen weg. “Kijk Mickey, ik weet niet of je ze leuk vindt.” En Marleen geeft de bloemen aan Mickey. “Dank je wel Marleen.” En hij geeft haar een zoen. “Ik moet even naar de WC Mickey.” En Marleen loopt weg. Als ze op de WC komt pakt ze snel een doekje en begint over haar wang te rossen.
Straks krijgt ze nog kanker ook. Ook haar moeder komt net binnenlopen. “Wat doe jij nou? Je hele wang is rood. O nee, het is toch niet wat ik denk dat het is.” En Marleen haar moeder begint te lachen. Marleen word knal rood. “Kanker is niet besmettelijk hoor meid.” En haar moeder rost door haar haar. “Waarom weet jij toch altijd zo goed waar ik mee bezig ben,” zegt Marleen lachend. “Omdat ik vroeger net zo was.” Samen moeten ze lachen en Marleen loopt weer naar Mickey toe. Die zit ondertussen een tijdschrift te lezen. Eigenlijk durft ze het niet te vragen, maar Marleen vindt dat ze het moet doen. “Mickey… uhm… nou… ga je dood?”

rietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 17:39

ookal is het klein het is en blijft wel leuk

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 19:23

Oehh,, spannend Tong uitsteken

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 19:27

leuk gedaan oor Ja