@ Jettie: Volgens mij is het wel ervoer, hoor. Weet je dit heel zeker?
@ *Tamara*: Ja, ik denk ook dat ervoer wel goed is... En eh, bedankt!
@ veraA: Merci!

@ MissyM: Is ook wel de bedoeling, zeg maar.
@ pharagirlke: Jij ook bedankt!

@ lovmidnight: Yaay, nieuwe lezer!
Welkom! En bedankt! Trouwens, had jij het niet al eerder gelezen?@ x_shirley_x: Dankewel!

Tijd voor een nieuw stukje!
Citaat:Op weg naar school dacht Sandra haar gedachten nog eens over en dacht na over wat ze nou echt kon doen. Eigenlijk was het vrij simpel. Ze moest gewoon niet meer mee doen met wat iedereen deed. Dat betekende waarschijnlijk niet meer in de doos horen, maar dat moest dan maar. Dan ging ze toch bij de stomme mensen zitten? Misschien ging ze ooit de lol van schaken nog wel in zien. Helemaal van haar ideeen overtuigd kwam ze op school aan. Ze wist dat het moeilijk ging worden, maar ze wilde er helemaal voor gaan. Ze zette haar fiets neer, stopte haar spullen in haar kluisje en ging haar vriendinnen zoeken. Al snel kwam Floor naar haar toe. ‘Hoi Sandra,’ zei ze, ‘heb je zin om van het weekend af te spreken? Kunnen we lekker roddelen!’ Sandra had het gevoel dat haar gedachten gelezen waren, en dat Floor dit expres vroeg, zodat zij haar nieuwe principes kon tonen. Ze haalde diep adem en zei: ‘Langskomen lijkt me heel leuk. Maar ik heb geen zin om te gaan roddelen. Dat is namelijk helemaal niet aardig tegen over degene over wie je roddelt.’ Floor keek nogal verbaasd. ‘O,’ zei ze. ‘Ehm, weet je? Laat anders maar. We hebben eigenlijk best veel huiswerk.’ ‘Oke.’ zei Sandra. ‘Misschien een andere keer.’ ‘Eh, misschien.’ zei Floor, en draaide zich om en liep weg. ‘Is die naar de kerk geweest ofzo?’ mompelde ze. Sandra voelde zich goed. Ze had haar vriendin teleurgesteld, maar ze had zich eindelijk zo gedragen als ze zolang gewild had. Ze was trots en gelukkig. Na een paar minuten denkend te zijn blijven staan, liep ze naar het groepje mensen waar Floor zich inmiddels bijgevoegd had. Toen ze aangelopen kwam stopte iedereen meteen met praten. ‘Wat is er?’ vroeg ze, wetend dat ze het over haar hadden gehad. ‘Niks, hoor.’ zei iedereen onschuldig. ‘Oke.’ zei Sandra. Het was even stil. ‘Iemand nog iets leuks te vertellen?’ vroeg Sandra. Iedereen schudde zijn hoofd of mompelde zachtjes ‘nee’. Weer was het even stil. Toen ging de bel. De meisjes vertrokken fluisterend naar hun klaslokaal, en Sandra hoorde hen een paar keer haar naam zeggen. Sandra herinnerde zich hoe blij ze was toen ze weer terug in de doos was, en was verbaasd nu zo gelukkig op de muur te zitten. Hoewel ze nu nog kon besluiten terug te gaan, was haar beslissing eigenlijk al genomen.
Misschien zometeen nog een stukje...
Oehhh, pagina 7 al!

Iedereen verzet zich voor het moment tegen een meisje dat hardstikke roddeld over iedereen
Tell me if I'm wrong.
..Wij vinden het allemaal goed!!