Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:magda_90 schreef:Week 3
Challenge: Something orange
Toevallig via Gurushots?
magda_90 schreef:MarijeR schreef:
Toevallig via Gurushots?
Pinterest.ok had verschillende lijstjes gevonden en die gecombineerd naar iets wat ik leuk vind. Heb 25 eruit gepikt voor weken dat ik geen inspiratie heb of druk ben. Minder natuurlijk als ik meer eigen werk heb.
magda_90 schreef:Ik ken dat niet eerlijk gezegd.
MarijeR schreef:magda_90 schreef:Ik ken dat niet eerlijk gezegd.
http://www.gurushots.com
Foto challenges met echt allerlei verschillende onderwerpen. Ook vaak voor paarden of honden foto's.
Vind het wel grappig om te doen, ook om wat met oude foto's te doen bv. Of juist ideeën op te doen.
Maar zal niet te veel offtopic gaan
JewEmm schreef:Samenvatting week 2 – 2020
Bellatrix
Caitlin_K
Calice
Dandy200
DrawnHorse
Fem verzamelt hier
Fris
Gerdjee
germie
Gianti
Hamsterfan
Isa
Isabel
JewEmm verzamelt hier
joeluna
lifaya
Loiz
LoveUggs verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
maj0
MarijeR
Nayomie
NESCAFE
Nicje87
Niobe
PureSG
quatta
quintenvo
rosslover
Sharani
Suuszels
Thats_Me
xMayo
Thats_Me schreef:Isa
Gaaf! Op een of andere manier spreekt de foto mij heel erg aan. Wellicht dat als je links wat weg haalt [wit bord] de foto nog meer spreekt.
PureSG schreef:Isa Fotograferen in een binnenbak is inderdaad lastig. Maar het is je goed gelukt! Ik vind het lage standpunt erg goed werken. Ik vind de kantine op de achtergrond wel jammer, ik had liever een lange zijde gezien als achtergrond.
Nicje87 schreef:@Isa, prachtige foto. Mooi scherp en licht in een binnenbaan. Persoonlijk zou ik hem nog wat meer ingekropt hebben zodat je minder van de rommelige achtergrond ziet. Het witte bord links leidt iets af van het witte paard wat zonde is!