Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

Re: Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:06

Colorado, wiew wat ziet je oog er eng uit! :oo Wel super gave plaat.

Ismy, dankjewel! Nee vind het niet erg hoor dat je hem nog eens bewerkt hebt, vind het juist fijn! Kon zelf al zien dat de foto niet heel fijn keek, maar dat komt dus door de harde schaduwen. Bedankt voor de tips!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:45

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:15

Ik ga deze week ook beginnen! Ik lig alweer achter maar ik was op vakantie en heb een ski ongeluk gehad ..

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:55

Wat komen er hier ontzettend gave foto's langs! Ikzelf houd er eigenlijk helemaal niet van om voor de camera te staan en had voor vandaag nog nooit een zelfportret gemaakt. Maar wil het toch wel eens gaan proberen, dus hierbij mijn eerste inzending. Hopelijk houd ik het 52 weken vol.

Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:57

Die vind ik mooi!!! Ik moet die van mij ook nog doen. Ik vind het zo moeilijk!!

Dat kleurverloop is gaaf en die twee verschillende kleuren ogen maken het echt interessant.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:46

Mijn godddd jullie gaan snel :wow:

haha oke ik moet toegeven, ik had het topic ontvolgt in een boze bui zaterdag. Toen het niet lukte met het zelfportret wat ik in mijn hoofd had en er mee wilde stoppen
Maar mezelf weer een schop onder mijn kont gegeven en toch nog een foto gemaakt haha. Helaas was het buiten al donker. Dus binnen maar een foto gemaakt (met mijn nieuwe flitsset)

Week 10
Afbeelding

Ik ga zo even bijlezen!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:04

Over afstandsbedieningen. Ik heb de RC-6 van Canon (€20,-) hij heeft zijn geld al 1000x dubbel en dwars terug verdient!

Colorado: Mooi uitgewerkt! Alleen wel jammer dat je er verder geen achterliggende rede bij hebt (moet ik bij mijn foto's trouwens ook meer aan gaan denken/werken)

En ik heb je ook op pinterest gevolgd! Moet ik eigenlijk ook weer eens gaan gebruiken!

Rudina: Leuk idee! Zo die zwarte sjaal? om je heen waardoor je wegvalt in het donker. Misschien was het mooi geweest om nog ergens iets donkers te laten terug komen. Bv in je nagels of make up

Minjon: Prachtige ogen heb je inderdaad!
Maar zoals je zelf al aangeeft de foto's zijn niet scherp en de achtergrond is erg rommelig, probeer daar de volgende keer op te letten! Ook vind ik het bij de tweede foto zonde dat je net je oog hebt afgesneden.

xLoki: Heel gaaf! Met die bewerking erbij! Zo'n bewerkingen staan ook nog op mijn to do lijstje! Maar die wil ik eigenlijk buiten uitvoeren. Maar daar is het nu koud :') en donker

Colorado: Gave foto! Ook omdat er een "verhaal" achter zit wat je die week echt hebt meegemaakt!

ismy: Sorry maar ik vind de originele foto veel beter. Ik vind deze roze bewerking te nep ogen! Misschien was het wel mooi geweest om in de originele kleur foto extra roze toe te voegen, maar aan de zwart wit foto vind ik het persoonlijk niks toevoegen.

joey_lover: Gave foto! Mooi zo met twee kleuren ogen! En de kleurverloop van onder naar boven! Het enige puntje van kritiek dat ik heb is dat ik hem even recht zou trekken. Ze lijnen lopen nu net scheef en dat leid vind ik dan te veel af.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen! :D

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:19

Joeylover: gave foto! ik blijf ernaar kijken! De ruis in de ogen stoort me alleen iets.
Yvette: Wauw dat "zachte" qua kleur doet het hem, heel mooi!
En ja van mijn oog klopt, is niet zo gecropt was helaas bij het origineel al. Twijfelde om die reden ook tussen de foto die ik gepost had en deze:
http://i551.photobucket.com/albums/ii460/minjonstraver/symklein.jpg

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:14

Minjon schreef:
Joeylover: gave foto! ik blijf ernaar kijken! De ruis in de ogen stoort me alleen iets.
Yvette: Wauw dat "zachte" qua kleur doet het hem, heel mooi!
En ja van mijn oog klopt, is niet zo gecropt was helaas bij het origineel al. Twijfelde om die reden ook tussen de foto die ik gepost had en deze:
http://i551.photobucket.com/albums/ii460/minjonstraver/symklein.jpg

Ik vind die foto veel sterker! :j

En dankjewel! :o

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:50

Mooi allebei!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:07

Ik vind dit echt super eng haha.. Maar ik ga ze toch maar plaatsen. Week 1 en 2.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil voortaan proberen elke maandag een foto aan te leveren.. Ik weet niet of ik het vol ga houden want ik vind het echt doodeng. Ik heb de ene foto zelf bedacht en de andere foto heb ik naar aanleiding van een foto op pinterest gemaakt. Wel iets van mezelf toegevoegd en ik vond hem nu wel leuk.

Ik zal ook even op de rest reageren.

Yvette ik vind jouw foto's echt tof! Ze zijn heel natuurlijk ofzo. Ik vind het echt knap hoe jij poseert voor de camera. Ik hoop dat je het jaar vol krijgt want ik ben heel benieuwd naar meer.

Steefvickey, ik vind de sfeer in jouw foto heel mooi. Heel erg grauw maar toch ook sprankelend.

Colorado, van te voren had ik een beetje op pinterest gekeken en toen zag ik een soortgelijke foto. Toen dacht ik nog wow dat moet ik ook gaan doen. Ik vind die van jou erg mooi gelukt!!! De sfeer is heel treffend en past ook goed bij het verhaaltje wat je er bij hebt geschreven.

Irene super stoer dat dit je eerste foto is die je plaatst in dit topic!! Echt een uitdagende foto. Ik vind het heel mooi dat je bijna niks ziet. De verwarring erin krijgen is goed gelukt.

Lieke jouw foto vind ik heel mooi gelukt. Je ogen zijn echt prachtig!! Het ziet er uit als een heel gezellig geheel.

Yvonne ik vond het ook verschrikkelijk haha. Volgens mij heb ik aan het einde van deze weken maar 1 blik laten zien.. Maar ik vind jouw foto wel erg mooi! Het hele idee is ook leuk.

xLoki Volgens mij heb ik die statief ook!! Is een fijn ding.

Colorado je week 7 vind ik ook mooi!! Die kerk past er juist erg goed bij. Heerlijke foto!

Rudina de tweede is inderdad beter, al vond ik de eerste ook wel lekker mysterieus. Al had ik bij de eerste meer zo iets van wat doet die hand daar.

Minjon je hebt inderdaad prachtige ogen!! En die lippenstift is echt een mooie kleur. Ik vind de foto met make-up het mooist.

XLoki je tweede foto vind ik echt goed bedacht! Mooi concept.

Colorado gaat gewoon lekker door haha. Ik vind hem een beetje freaky.

Ik heb niet op iedereen gereageerd maar vind het ook moeilijk. Ik zal proberen wat meer verspreid door de week te gaan reageren op iedereen die iets plaatst.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 15:05

Joey_lover, Leuk bedacht! Bij mij is die alleen wat blokkerig.

Yvette, Prachtige foto er zit een hele fijne sfeer in.

Ymor, De eerste vind ik leuk, hij kijkt alleen qua kleur niet fijn. Beetje teveel schaduw? En de 2e doet me eigenlijk niet zoveel.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 15:06

Hier mijn 2e week. :)

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:00

Yeey mn afstandsbediening is binnen en werkt :D

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:04

Er komen weer sterke foto's voorbij!

Rudina, ik vind het idee erg leuk, maar persoonlijk iets te flets.

Wat fijn Lieke!

Ik heb zelf even een baalmomentje.. Mijn laptop kan geen fotobewerkingen meer aan, daar is het werkgeheugen te klein voor. Op de pc gaat het super, maar daar zijn mijn schermen niet gekalibreerd. Resultaat: Op de pc zien de foto's er goed uit, maar als ik ze dan op mijn laptop zet, vind ik er niets meer aan. Te weinig diepte, scherpte lijkt verdwenen, kleuren komen niet meer tot zijn recht etc.. Toch maar eens kijken of ik die schermen zelf kan kalibreren. Maar voor nu dus nog geen foto van mij voor week 1.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:07

Kan je beeldscherm niet kalibreren ? Daar is toch zo'n spin voor oid ?

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:11

Bedankt voor je reactie Kim! :)

Ik heb net ook me beeldscherm gekalibreerd, volgens mij stond die veelte licht op me tel keken alle foto's heel anders nu nog wel wat maar dat hoort denk ik zo.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:16

Ik ben mij nu even aan het verdiepen in hoe ik een beeldscherm kan kalibreren en wat ik daarvoor nodig heb. Mijn laptop is een paar maanden geleden door een Bokker gekalibreerd tijdens een workshop, dus heb dat toen ook niet zelf gedaan. Iemand tips?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:42

Ik zit te twijfelen om ook mee te doen. Denk het wel! Zal zo eens kijken of ik foto's kan maken voor week 1 en week 2 :o

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:55

Je kan gewoon naar je configuratie scherm je beeld kalibreren, heel simpel alles word ook al voor gedaan via afbeeldingen. Ben je niet tevreden kan je het ook weer weg klikken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:55

Moest mijn week 1 hier ook nog plaatsen. Zal later even op de rest reageren. :)

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:11

Ik vind het een mooie foto maarvind het niet echt een zelfportet :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:13

Ik ga niet 52 zelfportretten maken waar altijd maar m'n gezicht op staat, dat wordt me al snel te saai. Het is maar net hoe ruim je het woord neemt.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:28

Fiffill, ik vind het een mooie foto, maar zou je de volgende keer zo'n soort foto in link willen zetten? Ik kan namelijk niet zo heel goed tegen dode dieren :o

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:35

Daar ben ik het wel mee eens Fiffill alleen alleen maar handen op een foto vind ik dan wel net niet persoonlijk genoeg := maar hé dat is een kwestie van smaak