Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), 19 jaar, en fotografeer met de canon 7D, héérlijk ding! Dit in combinatie met de canon 70-200 f2.8 L, de canon 24-70f2.8, 50mm1.8, 15-85 f.3.5. Omdat deze lenzen allemaal van mijn stiefpa zijn, en we wel eens ruzie hebben om de 70-200 als we bijvoorbeeld samen naar de dierentuin gaan, heb ik onlangs de canon 70-300 aangeschaft. Deze zal waarschijnlijk niet heel erg vaak gebruikt worden, maar is wel volledig van mij 

?
Ik heb een Nikon L810, dus geen SLR. Kan bijna niks instellen, maar toch vind ik het best een fijne camera! 
Ook erg onhandig dat het niet op alfabetische volgorde staat...
gewoon om te leren hoe je iets voor elkaar kan krijgen en welke instelling je moet gebruiken.Asselruiter schreef:Ik volg dit topic al sinds ik afgelopen zomer mijn eerste spiegelreflexcamera heb aangeschaft en ik ga ook een poging wagen dit jaar, dus ik doe mee. Ik start eind januari met basiscursus fotografie, dus ik hoop tegen het einde van het jaar een mooie evolutie te kunnen zien. Ik vind het super dat je geen superfotograaf moet zijn om hier deel te nemen.
Ik oefen volop met fotograferen en met Photoshop (nadruk ligt natuurlijk op fotograferen). Eens even nadenken wat ik deze week hier zal plaatsen