JolandaS:

Maar het kost toch best aardig wat tijd, zou mezelf dit ook nog niet zien doen bij alle rijfoto's die je aflevert bij een shoot... Pff tijd tekort!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Naar aanleiding van deze discussie heb ik zelf eens wat geprobeerd... Ging eigenlijk makkelijker dan ik dacht....
Was leuk om een keer uit te proberen, maar vind het persoonlijk niet correct om dit toe te passen op normale foto's. En al helemaal niet op dieren die commercieel in de markt staan en daarbij worden beoordeeld op gangen en bouw.
[ Afbeelding ]
Laurie schreef:Je hebt de smaak aardig te pakken.
JolandaS schreef:Door al dat gephotoshop ga je je op een gegeven moment bij iedere foto afvragen of iemand een goede fotograaf is of een goede photoshopper. En of het paard echt wel in die omgeving heeft gelopen.
Zit je naar iets echts te kijken of wordt je voor de gek gehouden?
Focussed schreef:Naar aanleiding van deze discussie heb ik zelf eens wat geprobeerd... Ging eigenlijk makkelijker dan ik dacht....
Was leuk om een keer uit te proberen, maar vind het persoonlijk niet correct om dit toe te passen op normale foto's. En al helemaal niet op dieren die commercieel in de markt staan en daarbij worden beoordeeld op gangen en bouw.
[ Afbeelding ]