Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lunaeekie schreef:Monster_tos: nette foto!
RobinBuck: mooie foto, alleen ik vind de kont wat te wazig, die lijn zegmaar. Heb je dat bewerkt?
Monster_tos schreef:Lunaeekie schreef:Monster_tos: nette foto!
RobinBuck: mooie foto, alleen ik vind de kont wat te wazig, die lijn zegmaar. Heb je dat bewerkt?
Dankje Lunaeekie! Ben zelf ook erg tevreden, vind alleen jammer dat het model iets te veel foundation op heeft!
RobinBuck: Mooie foto, had zelf alleen iets meer op het oog geconsentreerd. Denk dat hij dan wat spannender zou zijn!
Ash_ schreef:Ga ook een poging doen (beginner)
Lara: Te veel loze ruimte aan de bovenkant
Hoop dat jullie er wat aan hebben.
Jacobeho schreef:Magda, wat een ontzettend gave foto!
Bij deze ook mij inzending. Ben er zelf niet tevreden over, maar kom er morgen niet meer aan toe om een foto te maken en te plaatsen. En om nou direct te beginnen met een foto die ik eerder gemaakt heb.. Nee, dat moet maar niet. Dus snel even één van onze katjes op de foto gezet. Heb de foto vooral gekozen omdat het katje er zo 'grappig' opstaat, want qua techniek is de foto best slecht. Er is iig nog veel ruimte voor verbetering dit jaar.
[ Afbeelding ]
F_Orumster schreef:Ik ga morgen even ervoor zitten om feedback te geven.
Hierbij mijn inzending voor deze week. Mocht iemand het eens ergens gezien hebben kan dat kloppen, ik heb deze brug eerder gefotografeerd maar grove fouten gemaakt en dus ben ik daar van de week heen gegaan voor een remake.
[ Afbeelding ]
Jolijnn schreef:Gister avond in de stroomstoring gezet, alle kaarsjes gingen maar aan.
En tja wat moet je doen zonder stroom met een opgeladen camera??
Juist ja, foto's maken
Ik heb mijn camera pas zins woensdag, ik ben dus niet echt professioneel.
Ik wil dit jaar heel veel gaan fotograferen, en ben daarom hier aan begonnen,
ik wil dan ook elke week een foto plaatsen wat ik die week heb gemaakt.
Ik fotografeer met de Nikon 1.
week 1:
[ Afbeelding ]
F_Orumster schreef:Magda: Mooi! Niet te krap, niet te wijd, fijne sfeer door bepaalde kleuren te reduceren
lovey_ou schreef:Magda90 opzich een leuk plaatje maar vind hem wel wat wat kil en grauw door de bewerking
Mijn plaat van deze week:
Me vuurwerkfoto's zijn allemaal mislukt maar ondanks dat vond ik deze wel grappig omdat ie van de 'zijkant' is genomen.
[ Afbeelding ]
Monster_tos schreef:
RobinBuck schreef:[ Afbeelding ]
Nooor_ schreef:
Ash_ schreef:Magda_90: Nette foto, mis alleen wat scherpte bij gezicht van persoon
Jolijnn schreef:magda_90: prachtige foto
brandylove2 schreef:qua kwaliteit niet heel mooi, en ook nietecht bijzonder, maar verder heb ik geen leuke fotos gemaakt
[ Afbeelding ]