Nouja, sorry dan dat ik het wel zie? Ik zie links in de foto iets met ruitjes (een raam in een deur?) en vage witte... dikke bedrading lijkt het wel. Midden in het hartje zie ik iets als een tv/computer scherm..
Jorinda je hebt pb, kon het niet laten even wat aan je foto te knutselen ik vind het licht zo mooi
Colorado
Geplaatst: 23-03-12 18:26
Soophia, ik zie het ook niet als ik mijn laptopscherm normaal heb, wel als ik wat meer vanaf boven kijk, zo zullen diegenen die hun scherm lichter hebben staan de foto ook zien.
Hier kun je je beeldscherm kalibreren. Voor iedereen die foto's maakt en bewerkt trouwens handig, omdat je zo de meest natuurgetrouwe beelden op je scherm te zien krijgt.
Laatst bijgewerkt door Colorado op 23-03-12 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn beeldscherm is ook niet meer goed eigenlijk, zag laatst een keer foto's terug schrok toch wel een beetje ze waren veel geler dan bij mij
Babette
Geplaatst: 23-03-12 18:29
Thanks Colorado zal dat bij mijn laptop eens uitvoeren. Hier op werk is alles ingesteld en beveiligd en kan ik er niet aan knutselen! Maar in iedergeval bedankt, toch jammer als anderen mijn foto's anders zien dan dat ik ze zelf ervaar haha!
Goof
Geplaatst: 23-03-12 18:30
xnavatu, wow, je foto springt er echt voor me uit! heel mooi. Fiffil, die van jou ook, maar ik walg van sprinkhanen Soophia, ik vind de tweede foto juist erg gaaf. Mooi die strakke lijnen. Zag een fjord langskomen die me weinig aanspraak. Beetje fletse foto. De zee-foto's idem, niet spannend en heel flets.
Fenrir
Geplaatst: 23-03-12 18:32
Tssk, Nero is geen sprinkhaan hè
*ze zijn meer verwant aan de kakkerlak, maar dat maakt het misschien nog wel erger *
Colorado
Geplaatst: 23-03-12 18:35
Nouja, mijn beeldscherm is redelijk gekalibreerd (volgens mij iéts te geel, maar ik weet het niet zeker, dus erg veel zal het niet zijn) en ik zie het dus ook niet behalve als ik mijn scherm draai. Oh, uuh, edit Ik zie het nu toch wel bij een normaal staand beeldscherm, maar ik moet wel érg goed kijken.
Kakkerlakken
Goof
Geplaatst: 23-03-12 18:37
Fiffill schreef:
Tssk, Nero is geen sprinkhaan hè
*ze zijn meer verwant aan de kakkerlak, maar dat maakt het misschien nog wel erger *
Fabienne : Aaaaaaaaaawww Wat leuk gedaan Zeg !!! Lifaya : Het zelfde hahah echt die pupies kan haast nooit fout gaan met foto graferen hahahah :p
Colorado : Wouw mooie foto zat zo te denken maby wat meer avond light had er wel in gemogen denk ik hij is erg mooi ^^
Sodeletuut
Geplaatst: 23-03-12 21:07
Mossel, super leuk! Haha daar kan je een leuke fotobewerking van maken met iets wat hij dan probeert te pakken ofzo.
Kimberley, ik vind ze gaaf! Vooral de linkse spreekt mij heel erg aan! Misschien kan je nog wat spelen met de kleuren enzo?
HD, die tweede vind ik leuk, vooral met die vogel.
Lifaya, ohhhh die eerste!
Soophia, leuke foto's! Alleen zie ik inderdaad ook de achtergrond nog, maar dat ligt dus aan beeldscherminstellingen. Die tweede vind ik super gaaf!
Magda, wauw die uil! Heel erg mooi! Die vlinder vind ik ook heel goed gelukt. Prachtig en scherp!
Hafjesliefde, nette foto, maar hij pakt me niet echt..
Claudia, super leuke foto van Fwippeh! Hij kijkt heel schattig.
Elin, die eerste vind ik heel mooi! Tweede misschien iets te druk.
Claudia, schattige foto! Alleen vind ik juist de lentekleuren zo mooi in foto's!
Colorado, ongelooflijk gaaf! Dit spreekt mij heel erg aan, heel apart en mooi! Die sfeer is echt top! Hoe doe je dat!
HD, ik vind de eerste leuk. Tweede een beetje gewoontjes.
Magda, mooi gedaan! Die ganzen vind ik ook leuk!
Fiffill, wauw wat een gaaf beestje zeg! Dat je die zo op de foto kan krijgen, super!
Navatu, heel mooi zeg! ECht een aansprekende foto vind ik!
Jorinda, leuke foto van Cas! Vind de uitsnede leuk! Misschien kan je nog wat met de kleuren doen?
----- Ik weet niet heel goed wat ik er van vind, maar vond het wel apart met die stofwolk!
leey
Geplaatst: 23-03-12 21:09
Who Carmen hij is gaaf hoor ik zou alleen nog even dat daar boven in ook nog even zwart maken ^^
mandy_8
Geplaatst: 23-03-12 21:47
fabienne:[img]http://www.ansrijke.nl/fotografie/honden/pictures/koetje1.jpg[img][/quote] aahw wat een lieve foto. Erg leuk Sodeletuut: wat een leuke lente foto! Leey: mooie foto's, maar vind de wel beetje creepy Lifaya:wat een ontzettend leuke pup Soophia: leuk gedaan! Magda: mooie foto van de uil. vind de foto van de vlinder iets minder.. ik weet niet waardoor ;p Elin_:mooie foto's eel! Colorado: wauw prachtige foto HorseyDude: ik vind je foto's niet zo bijzonder, sorry ;p Magda:mooie vogelfoto's Fiffill: echt prachtige foto, vind hem schattig zo Navatu:WAUW die vind ik echt super mooi! vooral de waterdruppeltjes op de vleugeltjes vind ik mooi.
Horseydude: Eerste foto van de paardenhoofden trekt me totaal niet, tweede foto daarin tegen meer.
Lifaya: Ik wil die pup op foto 1! Morgen kom ik hem ophalen!! Géweldig! tweede plaat iets minder..
Sophia: 2e foto van Amsterdam is gé-wél-dig!
Magda: de uil is prachtig! Voorgrond en achtergrond best druk. Maar stoor me er niet aan eigenlijk. me oog word direct naar de uil getrokken!
Elin: 2 prachtige foto's! Niets op aan te merken.
Colorado: Persoonlijk had ik onderin wat meer bijgesneden, om het beeld nog sneller en meer naar 'de bierflesjes en resterende dingen te trekken' ondanks dat, prachtige plaat.
Navatu: Lieveheerstbeestje is geweldig!
Jorinda: Vind de fjord wat meer huis tuin en keuken plaatje sorry! Idee erachter snap ik wel
Sodeluut: Erg gaaf! Jammer dat die niet helemaal scherp is!
Mijn beelscherm (ofja, laptop van vriend) is ook heeeuuull anders als mijn laptop. Mijn geplaatste zelfportretten zijn compleet uit hun doen qua kleur een beetje maar qua scherpte echt niet meer mooi stom!!!!!!!
Morgen foto's maken bij vriendin en haar paard. Hoop dat daar wat mooie platen uitkomen die ik kan showen. Maar jeetje.. wat stom die beeldschermen. Maar is even googlen.....
Ik mis net dat béétje scherpte denk ik het knallende van de auto! Wat waren je instellingen? en weersomstandigheden? misschien hoge iso en veel croppen. kan ook veel doen met je foto namelijk.
Hmm.. Geen idee dan. haha! Sorry als je het niet eens bent, maar iets meer scherpte had zeker niet misstaan. Neemt niet weg dat het een mooie plaat blijft!
Oké haha! Nouja als mensen nog tips hebben om hem scherper te krijgen zijn die natuurlijk welkom!
Saskiaa_
Geplaatst: 23-03-12 23:33
Carmen, ik vind hem ergens wel gaaf, maar ook weer niet. Ik weet het niet zo goed. Hij is wel erg donker. Jorinda, de foto spreekt me niet echt aan. Er staat nog net te veel oor op denk ik. Wel mooi licht. Navatu, WAUW! Echt super. De kleuren, de compositie, super scherp! Topplaat! fiffill, erg gaaf! Mooie kleuren ook. Het heeft bijna iets surrealistisch. Ben je niet bang dat je hem kwijt raakt?
Ik heb gister een super leuk veulen op de foto mogen zetten.