Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Wat is jouw budget voor software? Ik vind zelf Lightroom fijn werken voor je complete workflow. Inmiddels is versie 4.2 uit.Als je daarnaast ook nog objecten wil wegpoetsen kun je daar misschien Adobe Elements 11 voor kopen. Of een gratis pakket als Gimp.
Merel schreef:Ik had vroeger Picture-It op mijn pc staan, een heel simpel programma waar ik met al mijn kleine fotobewerkingen goed mee uit de voeten kon en nu op mijn laptop eigenlijk wel heel erg mis..
heeft iemand de cd daarvan en zou ik een kopie kunnen krijgen? Of weet iemand waar ik het programma nog kan downloaden? ik heb zelf ook eens gezocht, maar kwam er toen niet uit..
En weet iemand misschien een goed alternatief? Ik het ooit een proefversie van PSP gehad, maar dat was me veel te uitgebreid. Het moet supersimpel zijn, maar het is fijn als ik meerdere lagen over elkaar kan leggen en daarbij de transparantie van de lagen aan kan passen. Ook moet uitknippen van figuren tot de mogelijkheid behoren.
Eventueel een programma dat te combineren is met een tablet, maar dat is niet per se noodzakelijk (tekentablet tips ook welkom, ik overweeg er 1 aan te schaffen).