Moest echt even kijken totdat ik m snapte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik fotografeer veel fashion ( dus mensen ) maar ben ook vaak beezig met paarden maar ik krijg het nooit echt mooi scherp als wat ik zie bijjullie 
Ik twijfel wel over de scherpte en misschien kun je 'm nog iets nabewerken.
Het portretje is volgensmij scherpgesteld op het jasje ipv de ogen
Omdat je toch al snel naar een oog zoekt als kijker. 2e vind ik vrij standaard, maar volgens mij is die foto door glas gemaakt kan dat? Ik denk nl een weerspiegeling te zien links maar kan ook iets wat in beeld zit zijn?
) een voorbeeldje geven van een onscherpe foto, met je instellingen erbij? Dan kunnen mensen kijken of ze tips voor je hebben 
Eerste keer op zo'n soort locatie wat schieten, heb maar een paar foto's genomen, maar wilde toch even eentje hier gooien! Edit: Nu ondanks de kitlens en dankzij Nouks tip zonder lensvervormingen

), maar vond het niet zo storen. Ik zal eens kijken of het echt een heel ander beeld is als ik het probeer recht te trekken, thanks! Edit: *komt voor het eerst in haar leven achter de optie die Lightroom heeft voor lenscorrecties en is in haar nopjes*
^^

maar wel tof!
Het is je toch gelukt om van zoiets als een WC een intrigerende plaat te maken.
Het zachte licht valt erg mooi. De tweede foto. Tegenstrijdige gevoelens eigenlijk. Mooi dat het paard zo rechtop staat terwijl de horizon scheef is. Maar ik mis toch iets. Scherpte denk ik. Marjoow schreef:Marlinda: Ik snap niet dat jullie dit een prachtplaat vinden. De ogen zijn zó extreem nabewerkt dat het gewoon erg onnatuurlijk lijkt. Nee ik vind dit een enkeltje prullenbak eerlijk gezegd.
Romana01 schreef:@Marlinda: Schitterd hoe die ogen eruit komen. Ik ga binnenkort ook de kat van mijn vriendin fotograveren, flits jij bij zulke foto's?

Goof schreef:Oh poessie!!! Wat springen de ogen er super uit zeg!
lifaya schreef:wauw die ogen!
WildWings schreef:Marlinda, wat een blik zeg, die ogen knallen er echt uit!
Bagheera_206 schreef:Gave plaat met erg mooie ogen.
LisaDijk schreef:Marlinda: Echt onwijs gafe foto, die ogen knallen eruit!
Ik vond het zelf ook een erg knappe poes (ze had ook een erg mooi nestje
) Bengalen blijven prachtige katten 
Lipydo schreef:Marlinda: GEWELDIG. Prachtige kijkers en mooi nabewerkt. Lijkt wat schilderachtig?
http://img812.imageshack.us/img812/7356/img4451eu.jpg Helemaal echt hoor haha.. (gewoon om te laten zien niet echt voor kritiek en tips verder
)