Jolliegirl schreef:
doet me denken aan deze foto's:
http://94.100.122.85/671550001-67160000 ... _rM32.jpeg
let op golvend hek

http://94.100.122.35/671550001-67160000 ... _EvE9.jpeg
ehm...
http://94.100.120.133/671550001-6716000 ... _QTJ8.jpeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:

Hammeke schreef:@ Hypofocus, doe jij nog geen katten?![]()
aangezien je al paarden en honden doet, ik wacht op de dag dat er een poezenfocus komt
@ [naam], jij was van België hé?
Ik wil jou wel eens komen helpen met foto's, als jij mij eens komt helpen, heb hier een even fotogenieke staan, maar als je er een hele tijd zelf moet achter lopen maak je echt niet zo'n mooie foto

Arabesk schreef:Als ik zo weleens door bokt blader en topics tegenkom van fotoshoots etc, zie ik eigenlijk dat het onderhand allemaal eenheidsworst begint te worden, fototechnisch dan he.
gezien de meningen zo erg uit een lopen. De een houd weer van sprookjes foto's, de ander van foto's waar je gevoelens ziet en de ander weer foto's waar je gewoon "jouw" paard in ziet , zoals die echt is... er is ook niet een steriotype "fotograaf", alle fotografen hebben een eigen styl in mijn ogen, ik herken ook van menige fotografen de foto's zonder logo. Ook het nabewerken geeft extra nadruk op de styl van de betreffende fotograaf.
ik waardeer elke manier van fotograferen, zolang je maar wel ziet dat degene achter de camera wel zijn best doet en niet alles op AUTO fotografeerd enzo
daar ben ik dus echt fel op tegen. Ik heb nog nooit op AUTO gefotografeerd, dan mislukken ze meestal bij mij 

lifaya schreef:zolang je maar wel ziet dat degene achter de camera wel zijn best doet en niet alles op AUTO fotografeerd enzo
Een goede compositie is over het algemeen veel interessanter
En moeilijker. Shadow0 schreef:lifaya schreef:zolang je maar wel ziet dat degene achter de camera wel zijn best doet en niet alles op AUTO fotografeerd enzo
Och, met een goede autosetting is niks mis hoor. Zo spannend is belichtingmeten niet.Een goede compositie is over het algemeen veel interessanter
En moeilijker.
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat er erg veel hobbyisten zijn die geld vragen voor iets wat gewoon weinig kwaliteit heeft.
ja qua compositie, maar het technische beeld is ook van belang. Hypofocus schreef:Ah... Er is een edit gedaan...
Ik dacht dat dit over die avatar animatie ging, van dat paard met 2 benen... Want daar leek de beschrijving op.
Nu met de veranderde omschrijving én de foto erbij is het inderdaad duidelijk

Gewoon wat mensen op een shoot willen zien.
sta overal voor open 
niet dat ik zulke fantastische foto's maak als ik in M schiet, maar ik ben dan wel een stuk tevredener ermee
maar dit kan ook geheel persoonlijk zijn hoor
is ook weer eens wat anders 

Maar je kan er zoveel meer mee.
close ups etc andere composities, maar om dat allemaal even te gaan plaatsen denk ik niet dat iedereen dat leuk vind
Fiffill schreef:Moet zeggen dat die foto mij ook niet aanspreekt Sall
@ XxJustinexX: dat soort foto's zijn grappig (ik heb er ook zat van) maar dan moeten ze wel goed uitgevoerd zijn voordat ik ze interessant vind... heel origineel is het verder ook niet.
@ lifaya: die foto had je al eerder geplaatst hier, vind hem best leuk qua setting.Maar je kan er zoveel meer mee.