Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je zou hier zo'n 7.50 euri voor kunnen vragen.
ZIet er erg netjes uit.

Mooi indetail en goede schaduwen. het oor mag nog wat donkerder zodat er meer diepte in komt. 

Maar voor de liefhebber zal die wel zo´n 100 euro op kunnen brengen of nog wel meer... 
Moeilijk te taxeren. Hier zou ik zeker 20 tot 30 euro voor geven, maar ik denk dat het meer waard is.
. Voor deze rond de 20 euro

even doorgeoefend, ben wel benieuwd of er wat verhoging in is gekomen 
Citaat:

o0Bianca0o schreef:Jennietje; hier zou je ook 5 tot 10 euro voor kunnen vragen denk ik
LauraMc; Zou best eens kunnen, ik zou het niet weten. Ik heb de foto gegoogled

.
. Het lijkt of er wat weinig details in zitten, maar dat kan ook door de foto komen. €5,-

.
Zeker klasse 50-100 waard
.
. Maar mss had ie toch n ondergrond gehad? Hij lijkt nu een beetje onevenwichtig op zijn pootjes te staan, net alsof ie zo om kan vallen
. 10 euro?
. Het totaalbeeld vind ik heel erg leuk, maar mss dat oogjes nog n beetje oefening nodig hebben? Dat lijkt n beetje doods nu
.
.
Zeker 100 euro 
. Voor je paardjes zou ik aan 15 euro denken
.
! Wat n zachte blik heeft dat paard.. 20 euro? 
. 7.50-10? 
Mooi hoor! 

(Vind trouwens dat meer mensen dat wel mogen doen, ookal denken ze dat niet te kunnen!!!) 

Nu een eurootje of 15€.
?
Mik_ schreef:
AngelsDitch; jammer dat je de manen niet hebt uitgewerkt. Hij komt over als een ruige haflinger omdat je zelf ook niet erg em.. subtiel hebt gekleurd, snap je? Maar als die dat is, is het een leuke tekening. Eurootje of 15€ ??

Zoals ik al zei past de tekening er dan idd beter bij.