Dit is mijn week 4, ook een zelfportret.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar zal ik nog wel wat jaartjes voor moeten oefenen (en sparen). Heel gaaf die 'details' op de maan en zoals iemand anders al zei ook leuk dat die niet in het midden staat.

Ik snap het idee maar ik vind het altijd 'zonde' of zo dat het in het midden word geschreven. Is wel persoonlijk maar als ik een brief schrijf zet ik niet alles in het midden zeg maar. Andere kleine tip is om misschien je copyright te veranderen. Dingen met 'lover' komen op mij niet echt professioneel over.
Ik had hem wel wat scherper willen zien al vind ik dit effect ook wel iets hebben...
Toch nog maar even beter photoshoppen dus
Het is licht inderdaad ook.. Bedankt voor je feedback naomi_g1998!
Ik vind het een mooie foto, mooi scherp op de ogen en de strootjes storen mij eigenlijk niet. Ik had hem wel nog graag iets lichter gezien..
mij spreekt hij persoonlijk niet zo aan, maar toch is die hoek wel interessant. Ik denk dat ik graag nog wat oog had gezien
Leuk in zwart/wit.
Persoonlijk had ik het scherptepunt misschien nog iets groter willen zien, maar zeker een leuke foto!

Ik wilde het eigenlijk gewoon als doorkijk gebruiken.. 

is dit je eigen vogel?

geen tips. Wil alleen zelf ook zo kundig fotograferen
Al is voor m’n gevoel de paddestoel wat scheef.

Jolandaa_ schreef:Hanna_94: mooie scherpe foto. Vind het een pakkende plaat. Geen tips, alleen een vraag, hoe heb je dit gedaan?
sowieso statief gebruiken ook 

) zo'n mini foto studiootje. is dat een optie? vind het echt een uitdaging!