Scheelt toch weer. Ga gewoon gelijk op de website kijken woensdag en bestellen maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Ash_ schreef:Woensdag begint de btw actie bij mediamarkt weer. Weet iemand of dat ook op de webshop geldt?
Ik dacht het wel, maar ik heb altijd het idee dat ze altijd even de prijzen verhogen tijdens die actie... Die indruk heb ik.
Ash_ schreef:Ja klopt indd dat het niet echt 21% is. Kreeg net een mail met voorwaarde. De 70D valt helemaal niet binnen de actie. Dan toch maar naar express camera in Den haag. Daar is die dan toch het goedkoopste van de betrouwbare winkels/webshops.
DeLabrador schreef:Door al het aanbodhzk door dera's nee hopelitnnen jullie mij adviseren welke camera ik het beste kan gaan aanschaffen. In het verleden heb ik reeds een spiegelreflex camera gehad, de Canon EOS 400D, maar deze na een tijdje weer verkocht omdat ik er toch niets mee deed. De nieuwe camera hoeft niet persé een Canon te zijn, ik sta ook open voor een ander merk.
Wat zoek ik:
- Een camera die redelijk eenvoudig te bedienen is
- Waarmee ik mooie foto's kan maken van mijn honden
- Redelijk beperkt qua budget, €500,- wil ik echt maximaal uitgeven.
Ik twijfel of ik een spiegelreflex camera moet kopen (en zo ja welke en welke lenzen) of dat ik beter voor een compact camera met vaste lens kan kiezen.
Ruby1995 schreef:Maar maakt nou over het algemeen een spiegelreflex mooiere foto's?
Wat mij tegenhoud bij deze camera is, dat je door zo'n klein dingetje moet kijken... Ik weet gewoon niet wat handiger is voor mij, wat zouden jullie mij aanraden, heb altijd fotografeert met een simpele compact camera van Samsung en Nikon (coolpix).
Ruby1995 schreef:Heb zojuist het filmpje van de vorige pagina bekeken.
Maar maakt nou over het algemeen een spiegelreflex mooiere foto's?
Wat mij tegenhoud bij deze camera is, dat je door zo'n klein dingetje moet kijken... Ik weet gewoon niet wat handiger is voor mij, wat zouden jullie mij aanraden, heb altijd fotografeert met een simpele compact camera van Samsung en Nikon (coolpix).
chloeve schreef:Hoi allemaal.
Hopelijk mag ik me hier melden? Sinds zondag ben ik de trotse eigenaar van een canon 400d. na lang met een nixon coolpix foto's gemaakt te hebben wou ik over gaan naar een spiegelreflex.
en ik ben helemaal verliefd.
nu is mijn vraag weten jullie een site/boek waar er meer dingen te vinden zijn over spiegelreflex camera's? er zitten zoveel knoppen op en sommige dingen snap ik nog niet helemaal!
kimmm94 schreef:Ik wil mij hier graag melden!
Ik ben aan het sparen voor een digitale spiegelreflexcamera, ik heb momenteel een Nikon Coolpix L120 (compactcamera). Die maakt opzich mooie foto's maar de kwaliteit van foto's van bewegingen is niet hoe ik het zou willen zien.
Vandaar dat ik graag wil overstappen op een spiegelreflexcamera. Kunnen jullie advies geven welke camera geschikt zou zijn voor mij?
- Doel: fotograferen van voornamelijk honden en paarden (zowel stilstaand als bewegingen)
- Budget: max €400,- incl alle benodigheden om te beginnen
- Ik ben beginnend fotograaf, maar heb wel al veel geoefend en gelezen
- Het is niet professioneel, gewoon als hobby
- Evt. wil ik een tweedehands camera ook als optie zien
Alvast heel erg bedankt!