Leuk thema!! Ik vond het heerlijk om door NY te lopen en gewoon te klikken... En ik moet binnenkort toch naar Amsterdam voor een opdracht van mijn opleiding, dus ga eens kijken of ik dan meteen iets hiervoor kan schieten.
Ik begrijp dus dat we nu weer 2 weken hebben hè? Dus dit idee?
Onderwerp : Straatfotografie Uiterste datum inzending : 1-2-2013 Stemmen na sluiting inzendingen t/m : 3-2-2013
Ik lees pas net mee, maar als ik het goed begrijp is het dus de bedoeling dat je speciaal hiervoor (letterlijk) de straat op gaat? Of mag je ook foto's gebruiken die je al had?
Hallo! Wegens de drukte heb ik helaas niet kunnen stemmen, maar gefeliciteerd met de winnaar! Ik weet niet of het lukt om dit thema mee te doen gezien ik erg veel op de planning heb de aankomende tijd, maar ik zal mijn best doen.
Leuk thema, het is alleen zo koud buiten nu brrrr.
F_Orumster
Geplaatst: 19-01-13 16:54
Doanique, ik heb hier een leuk photoshop boek met daarin een tutorial waar jij weleens wat aan kan hebben. Jij probeerde een bleek effect te krijgen in je foto. Komt ie: 1. Open foto 2. Ga naar selecteren > kleurbereik > hooglichten, speel hiermee > ok 3. Verberg selectierand (ctrl H). 4. Open niveaus ctr L Schuif de witte pijl naar links en de zwarte pijl wat naar rechts > OK Speel hiermee tot je tevreden bent. 5. Selecteer historiepenseel > middelgroot, zacht en geef onderdelen die je in kleur wilt hun kleur terug.