Annoukie, mooi zeg! Ik vind tegenlicht ook altijd erg mooi, dat heb je prachtig gedaan! Alleen een beetje krap bij de neus.
Channiej, dat is wat ik bedoel, deze vind ik mooier. Je maakt wel hele goede scherpe foto's zeg! Leuk!
Seven, mooi gedaan, lijkt me inderdaad best lastig om die kleur te fotograferen. Ik was wel lager gaan zitten bij de tweede denk ik.
Marianne, ik had hem gezien op facebook, wat een fantastisch plaatje. Helemaal niets op aan te merken, gewoon een prachtig paard en een prachtig plaatje..
Ymor, leuke plaatjes, je ziet de beweging wel goed, en dat vind ik leuk. Alleen vind ik de achtergrond nog wat te scherp zegmaar.
Bellatrix, ik vind de eerste een nette foto, maar ik houd er gewoon niet van. Zo veel tuig en teugels en dat bit, nee.. Kan ik het niet blij van worden.. Tweede, wat een gaaf oog zeg, wauw als je goed kijkt naar het blauwe is het echt heel bijzonder. Gaaf!
Lalee, wauw die bovenste! Wat een geweldig mooi plaatje zo tussen de paarse bloemen. Geweldig! Lijkt wel of de kwaliteit wat achteruit is gegaan met uploaden ofzo? Tweede foto vind ik heel mooi, ik had hem alleen denk ik nog iets kleurrijker en contrastrijker gemaakt, maar dat is ook smaak.