Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerelxG_R schreef:Ik heb trouwens ook even jullie hulp nodig.. ik heb een canon 1000D + canon 55-250 mm lens. Nu wil ik nog graag een andere lens erbij, en ik zit de denken aan een macrolens. Iemand die hier een macrolens heeft en zoiets heeft van: 'die is fijn'? Het liefst niet te duur. En tamron, sigma of canon maakt niet uit.
Elessar schreef:Nouks schreef:Julia, een tweedehands 28-70 F2.8L van Canon geen optie? L-kwaliteit, betaalbaarder dan de 24-70. Je mag de mijne best een keer testen.
Thanks voor je reactie Nouk.Kan er weinig vinden, en de lenzen die erop staan, zijn helaas toch nog vrij duur. Heb net een mooi dealtje kunnen maken, heb een nieuwe 28-75 F2.8 gekocht, foto's zien er tot dusver netjes uit, snelheid en geluid valt mij erg mee, maar wellicht dat het komt doordat ik alleen maar met mijn 50 1.8 heb geschoten.
_Lott schreef:Ik en Elessar hebben dit objectief, beide op een FF Canon body. Komt soon wel een keer een voorbeeldtopic van hoe hij het op een FF Canon doet.Tamron 28-75mm f2.8
MerelxG_R schreef:Volgens mij heb ik hier - samen met wat anderen - kortgeleden nog iets over gezegd... Zowel de Tamron 90mm F2.8 als Tokina 100mm F2.8 Macro vind ik echte aanraders.Iemand die hier ervaring heeft met de Tamron 90mm F2.8 ?
_Lott schreef:ik zie trouwens weinig informatie over deze lens