Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
oemand anders wel proberen ?

_joellover_ schreef:ik ga nu aan die van jou beginnen want die ander oog lukte niet helemaaal dus ga ik zo verder daar mee

ik vind hem echt nog mooier geworden!Is er dan misschien iemand anders? 

zijn nu te harde strepen..
pootjes lijken een beetje op de vacht "geplakt" vooral de rechtse, misschien kun je daar nog even naar kijken?

Fantine schreef:snoezig konijntjepootjes lijken een beetje op de vacht "geplakt" vooral de rechtse, misschien kun je daar nog even naar kijken?

sexy_back schreef:uhm hij is een beetje ver weg... en dat is gewoon lastig tekenen... hbe je niks van dichtbij wat scherp is en niet te donker of te licht (overbelicht zeg maar)
weet het veel eisen maar anders heb je hier gewoon weinig kans dat mensen je foto voor je willen tekenen...
Nu Milo nog, inderdaad wat lastig op het witte papier, ik vind Lila er al heel knap uitzien sexy_back!!!
Omdat paps de foto nog nie had geprint even een tussendoortje na een plaatje uit een tijdschrift voor de houding en om even te oefenen met pastelpotloden

Nu ga ik weer beginnen met me lijstje (zie profiel) want heb de foto's nu van paps gekregen
(toch
)