paOlien schreef:Dankjewel melissa
graag gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paOlien schreef:Dankjewel melissa
sindbad schreef:wie zou smokey op mijn profiel willen bewerken.
hij is vanavond over leden
liezzie schreef:Ik zou graag een algemene mededeling willen doen.
ik vind de onderling berichtjes, mijn lijstje, ik stop nu, bla bla vreselijk storend. Als ik even niet ben geweest, moet ik veel meer bijlezen dan nodig.
er staan aanvragen op, en mensen vertellen hun lijstje! ik denk: BOEIE!
laten we gewoon hier aanvragen en resultaten neerzetten, dan blijft het overzichtelijk.
Misz_Do schreef:liezzie schreef:Ik zou graag een algemene mededeling willen doen.
ik vind de onderling berichtjes, mijn lijstje, ik stop nu, bla bla vreselijk storend. Als ik even niet ben geweest, moet ik veel meer bijlezen dan nodig.
er staan aanvragen op, en mensen vertellen hun lijstje! ik denk: BOEIE!
laten we gewoon hier aanvragen en resultaten neerzetten, dan blijft het overzichtelijk.
Helemaal mee eens, en heb je ooit al een een vol lijstje gezien ? Meer als 2 komen er meestal niet op....
Er moet gewoon een regel komen dat er alleen aanvragen en resultaten geplaatst mogen worden, geen irritante lijstjes en berichten met "ik verveel me !!!!" " ik ga slapen dus ik stop nu " " oke " " mooi" .
Ik word er helemaal gek van.. Ik kom ook bijna nooit meer in dit topic om die reden...
[het spijt voor degene van wie het dier is dat overleden is, maar deze reacties storen ook, die horen niet in dit topic.. Off topic reacties dus, open een topic op BB en lucht je hart, maar niet hier... Geconcoleerd.]
melisje999 schreef:Carly22: die heb ik ook al een keer bewerkt hoor
paOlien schreef:helemaal met Misz_Do eens..
Vanaf nu, GEEN LIJSTJES MEER!!!