[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:04

Excuus dat ik mijn mening geef. Sorry maar als het zo moet heb ik er geen zin meer in. Ik zet mijn project door op facebook maar stop (voorlopig) even met dit topic.

edit; tuurlijk heb ik er begrip voor dat je een keer geen tijd hebt, maar doe dan bijv. wel een 10 minuten foto. Dan maar een keer wat minder toch? Nouja nogmaal mijn mening, en die valt hier nogal verkeerd merk ik.
Laatst bijgewerkt door Iejoorr op 21-01-14 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:05

Dacht al dat het een orgel was maar wilde niet dom overkomen ofzo. :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:18

Mijn week 4:

Afbeelding

Mijn knappe Athos stond model <3

Ik wil iedereen bedanken die al gereageerd heeft op mijn week 3 foto! Enorm bedankt!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:33

bij deze mijn week 4.. :)
Zat een beetje te prutsen met de compositie.. weet nog niet of ik het zelf geslaagd vind maar wou hem toch even delen.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ann_Pam op 21-01-14 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:34

Die vind ik mooi!!!!!!

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:36

Zeker! Knap model ook. Alleen de nagels storen mij een beetje.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:36

Iejoorr schreef:
Excuus dat ik mijn mening geef. Sorry maar als het zo moet heb ik er geen zin meer in. Ik zet mijn project door op facebook maar stop (voorlopig) even met dit topic.

edit; tuurlijk heb ik er begrip voor dat je een keer geen tijd hebt, maar doe dan bijv. wel een 10 minuten foto. Dan maar een keer wat minder toch? Nouja nogmaal mijn mening, en die valt hier nogal verkeerd merk ik.

Het valt niet verkeerd, mensen denken er anders over :) Als ik een 10 min foto lever is dat geen foto waar ik achter sta. Ik zet liever geen foto's op internet met mijn naam erop waar ik niet achter sta. Ik ben nu met een bepaalde passie met mijn foto's bezig en dat kost aandacht en tijd die ik er ook graag in wil steken. Ik lever liever geen werk dan half werk, en zo denken volgens mij meer mensen erover. Maar dat geeft toch niet? :) Het zou jou toch niet uit moeten maken wat andere mensen inleveren? Als jij liever een 10 minuten foto hebt is dat prima. Maar om er nou hierom uit te stappen vind ik jammer, dat is nergens voor nodig. Niemand valt je aan :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:56

Agossie, gaaf zo, dat de zijkanten donkerder zijn en daardoor je oog echt meteen naar de soliste wordt getrokken!

EngeltjeS, leuke detail foto! Je ziet door het oortje en door de manen wat het is! Ik had liever wat meer naar onder gezien, dus iets meer schoft/schouders

Ann_Pam, leuke foto! Fijn, rustige kleuren. Ik vind de compositie ook echt fijn!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:15

Wat jammer dat hier zo'n discussie ontstaat over Oude Doos fotos zeg :) Naar mijn mening moet iedereen het project voor zichzelf invulling geven? Ik zie genoeg foto's voorbij komen die ik echt niet bij het project vind passen, maar dat is toch niet aan mij om over te oordelen?

Iedereen moet zelf weten wat voor foto's hij of zij plaatst. Als je er regeltjes aan vast wil plakken had dit vanaf dag 1 gedaan moeten worden. Wat maakt het voor jouw project uit of een ander fotos uit de oude doos pakt?

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:29

Ik vind dat dit topic iets is voor JEZELF, om zelf te verbeteren.
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe daar mee om te gaan.
Niemand controleert of keurt je.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:33

Maar dan hoef je toch ook niet te zeggen dat het een " oude doos" foto is??

Een foto uit de oude doos, is voor mij een foto waar je wel van kan leren maar minder dan dat je hem net hebt gemaakt.
Zie het als een verslag die je na een half jaar eens inleverd of binnen de tijd. :)

Maar goed, iedereen mag het inderdaad zelf weten.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:38

Nefertarie schreef:
Ik vind dat dit topic iets is voor JEZELF, om zelf te verbeteren.
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid hoe daar mee om te gaan.
Niemand controleert of keurt je.

Hier ben ik het volledig mee eens. :j

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:39

Robin_Rikkie schreef:
Week 4 tot nu toe!

XiiaaooNaa, leuk het detail van de oudere camera! Het elastiekje stoort me wel een beetje en je lach komt op mij een beetje nep over, alsof je er zo in bent gezet (is ook zo, maar het stoort me wel een beetje := )

Owwh...
ehhe...tjaa...haha.
zo nep is die lach voor mij niet hihi.
(dit is mn lach als ik iemand tegen kom en even 'groet')

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:42

Nee daarom, ik ken jou natuurlijk niet en je moet het ook echt niet persoonlijk opvatten ofzo :=

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:45

Robin_Rikkie schreef:
Nee daarom, ik ken jou natuurlijk niet en je moet het ook echt niet persoonlijk opvatten ofzo :=

Haha, doe ik niet hoor :)
Snap je opzich wel, want ht is geen 'spontane' lol lach haha.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:24

Iejoorr schreef:

Chill :7, je mening was gewoon iets minder subtiel geformuleerd, dan reageren mensen daarop. (Ik dus ook).

Nogmaals, een goede serie schiet je niet in 10 minuten. Ik schiet bijna geen losse foto's meer, meeste foto's komen bij mij uit een reeks of een serie. Ik plaats liever foto's online waar ik achter sta, zelf al zijn het foto's zoals in week 2 waar niet iedereen over te spreken was. Ik stond daar zelf namelijk wel achter.
Ik zie echt het nut niet van een foto in 10 minuten schieten/nabewerken/etc, om maar een foto te hebben..? Omdat dit moet..?

Maar, ik had gezegd hier niet meer over door te gaan :').

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:03

Laten we verder gaan waarvoor dit topic bedoeld is dus leren maar ook vooral genieten van elkaars foto's en daarop reageren als je er de tijd voor hebt.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:33

joey_lover schreef:
Wat leuk, ik studeer ook in Wageningen! Welke studie doe jij?

Wauw, latere reactie dan dit kan ongeveer niet :') Ik heb helemaal over dit berichtje heen gelezen en kwam het nu bij toeval tegen.
Ik studeer voeding & gezondheid en gezondheid & maatschappij. Ben nu mijn laatste vak aan het volgen en net begonnen aan mijn thesis. Wat studeer jij en in welk jaar zit je?

En mijn laatste feedback voor week 3:

@Ash_; fijne kleuren in je foto zeg! Fijne foto om naar te kijken.
@Suuszels; gave foto! Vind het echt heel leuk en mooi gedaan. Het enige verbeterpuntje dat ik zo zie is de ‘ronding’ in de stenen rechts staat er net niet helemaal op.
@Asselruiter; jij bent er misschien niet helemaal tevreden over, ik vind het een hele mooie foto met fijne kleuren!
@MichielM; leuk gedaan die sfeer zo :j Dat hout past er ook echt bij.
@Djura99; leuk foto en compositie, hij lijkt me nog mooier als het neusje scherp was geweest, of zonder halster.
@Yvonne_V; leuke foto, ik vind het jammer dat er linksonder veel ‘afleidend’ licht is.
@Sokje_6; interessante foto! Ook ik vind het jammer dat de schedel er niet helemaal op staat, of dat er juist maar zo’n klein stukje mist.
@Hanna_94; hele fijne sfeer in je foto, daar mag je trots op zijn vind ik, ook al ben je zelf niet zo tevreden!
@MarijeR; indrukwekkend om te zien lijkt me dat! En heel gaaf om mee te maken. Mooi die blik in die ogen ook!
@chip; leuke foto, al vind ik dat er erg veel ruimte aan de bovenkant zit en hij mist net een beetje iets speciaals voor mij. Misschien als je de focus meer op het hondje har gelegd bijvoorbeeld?
@JNSW; simpel misschien maar wel mooi!
@faatxhorse; ik vind het een mooie foto, maar het paard ziet er voor mij te bewerkt uit vergeleken met de rest van de omgeving denk ik. Er lijkt een beetje een ‘rare gloed’ over te zitten.
@EngeltjeS; ik vind het een mooie foto met een fijne sfeer, misschien was de foto van een iets lager standpunt nog mooier geweest.
@Iejoorr; ik weet niet of je dit nog leest maar: ik vind het een hele mooie foto, fijne kleuren!
@Tinky12; haha, heerlijk! Mooie grappige foto!
@JewEmm; prachtige foto! Ik vind de kleuren ook heel mooi.
@Deetjeeuh; leuke foto maar hij oogt niet helemaal scherp voor mij.
@tesseke; prachtig! Jammer van het overbelichte stukje poot maar die uitdrukking en ogen maken het helemaal goed!
@Jessica_1998; leuke foto, misschien kan je hem een volgende keer meer vanaf links (zoals de foto nu is) nemen, dan heb je dar storende hoekje linksboven er niet op staan.
@RianneH; omnomnom! Daar heb ik nu wel zin in (ook al is het nog geen 10 uur :D ), leuke foto, jammer dat het scherpe broodje wat donker is, maar met weinig licht is dat ook lastig.
S_en_Z; mooie scherpe foto zeg!
@Bumblehorse; leuke foto, jammer dat het gezichtje er niet helemaal op staat, ik vind de kleuren ook niet zo heel erg mooi bij deze foto, maar dat is ook persoonlijk.
@Jolandaa_; leuke foto, jammer dat de vogeltjes niet mee wilde werken, oneerlijk he!
@Leonyr; hihi, dat koppie! Geweldig! Ik vind het een hele leuke ‘andere’ foto!
@Fellow; lieve foto! Jammer dat die teugels zo rommelig zijn.
@Ymor; leuke foto, de ontspanning straalt er vanaf!
@TammyVN; prachtige foto! Is het nou ook nog een stuk regenboog?
@C_estmoi; knap gedaan die foto! Jammer dat er zo weinig ruimte aan de linkerkant is.
@naomi_g1998; voor mij is het geen hele speciale foto, jammer van je eigen schaduw en de drukke achtergrond.
@kimberley23; ik ben het met je eens over het oog, maar ik vind het wel een mooie speciale foto.
@kani_ejj; prachtig! Wat een uitdrukking.
@Fennee; leuk dat je de focus wat meer op de oorbel hebt gelegd, dit had van mij nog wel meer gemogen. Nu valt het alsnog bijna niet op.
@Nefertarie; wat een geweldige kleuren! Prachtig
@NatassJa; ook al zo’n geweldige foto! Die ogen zijn echt prachtig in deze foto zeg!
@joey_lover; leuke foto, mooie focus!
@Agossie; prachtige foto! Wat een mooie ogen. Ik vind de schaduw ook hel mooi bij de foto passen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 13:27

Mijn week 4 :D Een zelfportret!

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:02

Hihi, dan lees ik alle frustratie omtrent foto's uit oude doos...maar wat ik voornamelijk voorbij zie komen zijn zelfportretten. En dat vind ik persoonlijk dan weer jammer, want daar is een ander lopend topic over met een 52 weken project omtrent zelfportretten. [FK] Verzameltopic: 52 Weken Project 2014
Die vind ik dan eerder daar thuis horen dan hier. :)
Foto's uit oude doos, lijkt mij best zo nu en dan een keer kunnen, vooral voor de studiegangers onder ons kan mij voorstellen dat tijd dan best kostbaar is. :)

Maar goed ieder zn eigen keuze.

Marit, ik vind je foto een beetje afgeleid van de foto van Joey. :) Overigens vind ik het qua foto en compositie wel mooi :)

Ann_Pam: Mooi beeld, zacht, ja het heeft wel wat. Alleen jammer dat elleboog er net niet helemaal op staat.

EngeltjeS: De foto is heel ruizig. Enige scherpe punt lijkt ter hoogte van oor. Maar als je de hals bekijkt zie je veel ruis. Jammer.

Agossie: Mooi.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:12

Revanches schreef:
Marit, ik vind je foto een beetje afgeleid van de foto van Joey. :) Overigens vind ik het qua foto en compositie wel mooi :)

Ik heb even terug gebladerd en ik snap wat je bedoeld :j Echter is de foto totaal niet met deze intentie gemaakt, had dit idee al heel lang liggen en heb totaal niet aan gedacht dat hij op de foto van Joey zou lijken. :+

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:14

Hihi, dat geeft ook niet, maar toen ik jou foto zag moest ik daar wel meteen aan denken. :)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:16

Mijn week 4. Ik wou een foto van onze trouwringen maken voor we ze gaan dragen na de grote dag.
Heb hem gemaakt door middel van "lensje keren".
Afbeelding

Zelf heb ik geen problemen met een foto uit de oude doos. Ik neem aan dat iedereen het zo veel mogelijk probeert te beperken en zie dan liever kwalitatief betere foto uit de oude doos dan bijvoorbeeld een snelle foto die met een mobiel is gemaakt of iets dergelijks :) .

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:56

Iedereen bedankt voor jullie lieve commentaar op mijn week 3!

Week 4

MyHu Leuk idee! Iets meer omgeving had de foto nog mooier gemaakt denk ik :)

Djura99 Aah ik hou van poezen :D! Leuke foto, jammer dat het witte wat overbelicht is, maar leuke compositie zo. Die eigenwijze blik, heerlijk!

Irene96 Vet! Mooie sfeer, ik vind hem alleen te ruizig/korrelig/vlekkerig (ja hoe zal ik t eens noemen haha) in de lucht en op de jurk.

XiiaaooNaa Leuk! Ik had alleen die tafel eraf gehaald of er meer opgezet, nu is het een beetje een raar zwart hoekje :)

binkyOndanks al je omstandigheden, toch een toffe foto! Ik had het wel mooier gevonden als er iets meer ruimte omheen was, of echt een macro (dus nog dichterbij) nu zit het er een beetje tussen in en met deze centrale compositie maakt dat het wat minder interessant om naar te kijken.

SachemLoverJa het idee is leuk, maar ik weet niet zo goed wat het is maar de foto trekt mij niet zo. Misschien omdat hij te wazig is gemaakt rondom het geschreven stuk oid. Ik kan het niet echt uitleggen :')

Agossie Mooi zo met dat verlichtte koortje en orgel! (ik had je logo ergens beneden geplaatst, hij leidt nu erg af van het onderwerp van de foto)

EngeltjeS Leuke compositie! Ik had de foto wat opgelicht, het oogt zo somber nu :)

Ann_Pam Gewoon heel mooi! Prachtig model zeg, mooie ogen! En de bewerking vind ik ook geslaagd!

Marit Heel mooi gedaan, ik vind het gaaf dat je nog wat lichtval in je gezicht hebt en niet helemaal zwart bent :) Misschien had af en toe een 'dicht' vlindertje ertussen mooi geweest.

calice Mooie foto en mooie ringen zeg! Als ik dan toch een tipje moet geven; Jammer van de ruis achter de ringen, verder netjes hoor!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:00

Hmm jammer van de hele discussie, helaas was mijn foto dus niet zichtbaar. Moet ik hem nu opnieuw plaatsen of moet ik nu stoppen met het topic!

Ik probeer geen oude foto's te plaatsen, maar mijn tentamens gaan voor!