Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Excuus dat ik mijn mening geef. Sorry maar als het zo moet heb ik er geen zin meer in. Ik zet mijn project door op facebook maar stop (voorlopig) even met dit topic.
edit; tuurlijk heb ik er begrip voor dat je een keer geen tijd hebt, maar doe dan bijv. wel een 10 minuten foto. Dan maar een keer wat minder toch? Nouja nogmaal mijn mening, en die valt hier nogal verkeerd merk ik.
Robin_Rikkie schreef:Week 4 tot nu toe!
XiiaaooNaa, leuk het detail van de oudere camera! Het elastiekje stoort me wel een beetje en je lach komt op mij een beetje nep over, alsof je er zo in bent gezet (is ook zo, maar het stoort me wel een beetje)
Iejoorr schreef:Excuus dat ik mijn mening geef. Sorry maar als het zo moet heb ik er geen zin meer in. Ik zet mijn project door op facebook maar stop (voorlopig) even met dit topic.
edit; tuurlijk heb ik er begrip voor dat je een keer geen tijd hebt, maar doe dan bijv. wel een 10 minuten foto. Dan maar een keer wat minder toch? Nouja nogmaal mijn mening, en die valt hier nogal verkeerd merk ik.
joey_lover schreef:Wat leuk, ik studeer ook in Wageningen! Welke studie doe jij?
Revanches schreef:Marit, ik vind je foto een beetje afgeleid van de foto van Joey.Overigens vind ik het qua foto en compositie wel mooi