Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iejoorr schreef:Excuus dat ik mijn mening geef. Sorry maar als het zo moet heb ik er geen zin meer in. Ik zet mijn project door op facebook maar stop (voorlopig) even met dit topic.
edit; tuurlijk heb ik er begrip voor dat je een keer geen tijd hebt, maar doe dan bijv. wel een 10 minuten foto. Dan maar een keer wat minder toch? Nouja nogmaal mijn mening, en die valt hier nogal verkeerd merk ik.
Als ik een 10 min foto lever is dat geen foto waar ik achter sta. Ik zet liever geen foto's op internet met mijn naam erop waar ik niet achter sta. Ik ben nu met een bepaalde passie met mijn foto's bezig en dat kost aandacht en tijd die ik er ook graag in wil steken. Ik lever liever geen werk dan half werk, en zo denken volgens mij meer mensen erover. Maar dat geeft toch niet?
Het zou jou toch niet uit moeten maken wat andere mensen inleveren? Als jij liever een 10 minuten foto hebt is dat prima. Maar om er nou hierom uit te stappen vind ik jammer, dat is nergens voor nodig. Niemand valt je aan
Naar mijn mening moet iedereen het project voor zichzelf invulling geven? Ik zie genoeg foto's voorbij komen die ik echt niet bij het project vind passen, maar dat is toch niet aan mij om over te oordelen? 
Robin_Rikkie schreef:Week 4 tot nu toe!
XiiaaooNaa, leuk het detail van de oudere camera! Het elastiekje stoort me wel een beetje en je lach komt op mij een beetje nep over, alsof je er zo in bent gezet (is ook zo, maar het stoort me wel een beetje)
Iejoorr schreef:Excuus dat ik mijn mening geef. Sorry maar als het zo moet heb ik er geen zin meer in. Ik zet mijn project door op facebook maar stop (voorlopig) even met dit topic.
edit; tuurlijk heb ik er begrip voor dat je een keer geen tijd hebt, maar doe dan bijv. wel een 10 minuten foto. Dan maar een keer wat minder toch? Nouja nogmaal mijn mening, en die valt hier nogal verkeerd merk ik.
, je mening was gewoon iets minder subtiel geformuleerd, dan reageren mensen daarop. (Ik dus ook).
. joey_lover schreef:Wat leuk, ik studeer ook in Wageningen! Welke studie doe jij?
Ik heb helemaal over dit berichtje heen gelezen en kwam het nu bij toeval tegen.
Dat hout past er ook echt bij.
), leuke foto, jammer dat het scherpe broodje wat donker is, maar met weinig licht is dat ook lastig.
Een zelfportret!

Overigens vind ik het qua foto en compositie wel mooi
Revanches schreef:Marit, ik vind je foto een beetje afgeleid van de foto van Joey.Overigens vind ik het qua foto en compositie wel mooi
Echter is de foto totaal niet met deze intentie gemaakt, had dit idee al heel lang liggen en heb totaal niet aan gedacht dat hij op de foto van Joey zou lijken.

. 
! Leuke foto, jammer dat het witte wat overbelicht is, maar leuke compositie zo. Die eigenwijze blik, heerlijk!

Misschien had af en toe een 'dicht' vlindertje ertussen mooi geweest.