Niet veel speciaals, eerste keer in mijn eigen studiotje, alles even uitproberen en uit vogelen
CRos95
Geplaatst: 09-02-13 15:48
week 6: ben ook bezig geweest met een logo-achtig iets
lovey_ou
Geplaatst: 09-02-13 17:00
Monster_tos mooie foto! Wat mij opvalt met zulke foto's is dat het vooral gaat om de emotie de scherpte en compositie zijn dan vaak veel minder belangrijk!
Lisa nette foto! Mooi zeg je ogen! Jammer alleen dat er iets bij je rechter arm links voor de kijkers zit. Je ketting zit wat scheef maar dat stoort me niet denk dat als je hem recht had gedaan ik me der meer aan had gestoord omdat het zo perfect is snap je?
Cros95 Vind het geen bijzonder plaatje sorry Vind je logo iets to much ik zou of het kroontje of het hartje doen niet allebij
Hierbij mijne van deze week. Weer een uit de oude doos maar me geheugenkaartje is onderweg als het goed is
Daar hou ik idd ook niet van dat alles perfect zit dus net als jij stoor ik me daar ook niet aan. Bij de arm had ik niet eens gezien! Goed dat je hèt zegt, straks even weg werken
Ach stomme mobiel werkt niet echt mee! Maar ik reageer zondag of maandag ook op de meeste fotos
_nvds
Geplaatst: 09-02-13 17:22
Mijn commentaar voor week 6. (de meesten)
lifaya : Echt een prachtig plaatje! Jespri : Het oog heeft wel iets moois. Had de foto zelf van iets hoger genomen. fro : Vind het echt een prachtig plaatje! Het lijkt net of die lacht hihi , Maar dat had ik al verteld! tesseke : Ik zelf vind het een mooi plaatje , had zelf alleen van iets anders gemaakt. F_Orumster : Prachtig plaatje! Agossie : Wel een mooie foto , had de foto zelf iets lager genomen. Blacky : Leuke foto , nu is de achtergrond beter! brandylove2 : Ik vind het geen mooie foto , rode oog , vanaf de verkeerde kant foto genomen (te laag en schreef) Sodeletuut : Mooie foto! _l_amanda_l_ : Echt een mooie foto! Monster_tos : Je ziet inderdaad mooie emoties. Had de foto zelf alleen wel in normale kleur gehouden. xliisaa : Ik vind het een mooie foto , zou alleen wel mooier zijn als de foto helemaal scherp was (dus ook van voren genomen) CRos95 : Leuke foto , alleen zou ik het mooier hebben gevonden als je de boomstam had gefotografeerd ! lovey_ou : Vind het zelf geen mooie foto.. te veel flamingo's
CRos95
Geplaatst: 09-02-13 17:43
Vind het persoonlijk ook mooier als de boomstam erop staat. Probleem is dat de foto in een woonwijk is gemaakt en er dan dus huizen opstaan wat ik zelf liever niet heb (is mijn straat). Ik ga nog even met het logo aan de gang lovey_ou; ik denk dat de foto nog mooier was geweest als je hem iets lager genomen had.
xliisaa
Geplaatst: 09-02-13 17:53
Bedankt voor je commentaar _nvds maar persoonlijk vind ik scherpte diepte veel mooier in een foto dus vandaar alleen rond de ogen scherp Ook met honden en katten vind ok dat veel mooier, anders vind ik de fotos al helemaal saai :p
Edit: ik ben hèt teouwens niet op de foto :p Ik ben niet fotogeniek en kan aalleen maar lelijk op fotos staan
Dankje nvds! In kleur was niet echt een optie omdat het heel slecht licht was en de foto dus absoluut niet tot zn recht kwam. Vandaar omgezet in zwart wit. Vind emoties vaak ook mooier uitkomen in zwart wit.
OK, morgen zend ik mijn foto in. Heb deze week geen foto's kunnen maken, maar wil morgen met mijn flitser gaan testen/klooien dus wellicht dat ik er dan iets uit kan krijgen.
Fellow
Geplaatst: 09-02-13 19:56
Week 6. Ik zie persoonlijk geen grove fouten. Neusje is ietwat onscherp, waar ik me wel echt aan erger is die blauw/zwarte boog buis ding rechts op de foto. Heb helaas op het moment even geen geschikt programma om dat weg te werken.
Edit; De foto is geheel onbewerkt.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 09-02-13 20:04
Dankjulliewel voor het commentaar!
Mijn commentaar tot nu toe:
XiiaaooNaa Prachtig! Het enige dat ik nog kan opmerken is het vlekje achter de rechtersnaar. __Lauraa Mooie kleuren! Het overbelichte valt best mee. Enkel lijkt je hoofd 'te' klein, misschien een groothoekeffect? calice Waauw, wat een prachtige foto! Gewoon... Perfect! joelleollie Een interessante foto, maar jammer van de rand eromheen. Ook zonde van de scherpte en wat de donker. ismy Mooi, niks op aan te merken! _nvds Mooi, alleen niet erg 'interessant' en wat grauw. Iejoorr Heel sfeervol! Enkel wat onscherp. faatxhorse Die mogen jullie doen. Jolijnn Ik vind dit vooral een vrolijk kiekje. Fototechnisch vind ik de achtergrond te overbelicht, de gebouwen storend en de compositie niet geweldig... chip Mooie, dromerige foto met zachte kleuren! Wel een beetje grauw en heel jammer van de ruis. lifaya Dit vind ik misschien wel de mooiste van allemaal. Sfeervol, scherp, goed belicht, mooie compositie en zo kan ik nog wel even doorgaan... Jespri Alhoewel, deze is ook wel heel erg mooi... Vooral de kleuren en de scherptediepte... fro Ik zou inderdaad meer op ooghoogte gaan zitten en misschien het contrast wat ophalen. Leuke hond! tesseke Gaaf! Vooral de compositie spreekt me heel erg aan! F_Orumster Ook prachtig! Alleen wat groenig? Agossie Leuke foto, leuk paard! Niks op aan te merken. Blacky Heel mooi, maar ik had er aan de bovenkant wat afgesneden. brandylove2 Leuke pony, maar jammer van het rode oogje en de overbelichte ramen op de achtergrond. sodeletuut Heel mooi! Niks op aan te merken. _l_amanda_l_ Ook een heel mooi sfeervol plaatje. Je had misschien de stengel die helemaal doorloopt tot uit het beeld weg kunnen werken; deze vind ik een beetje storend. Monster_tos Mooie plaat! Veel emotie. xliisaa Leuke foto! CRos95 Mooi, maar ik had er aan de bovenkant nog een stukje afgesneden en hij mist 'het'. lovey_ou Mooie foto! Allen had ik het contrast iets opgehaald en 'm sowieso iets lager genomen. KirstenVosje Heel mooi, prachtig paardje ook. Ik vind die grijze boog niet eens storend.