[FOTO] Verzameltopic voor Fotografen! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: [FOTO] Verzameltopic voor Fotografen! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:05

Oke dankje, heb even op pc gekeken en daar zag ik het idd ook, ligt dus aan mijn laptop.

Als het goed is is hij nu beter? :)

Afbeelding

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:06

Bellatrix schreef:
Ik vind hem ook gelig, komt denk ik door de zon of heb je zelf ook nog wat bewerkt?

Hij is wel bewerkt maar qua gelige gloed had ik niks aan gedaan, zal denk ik door de zon zijn gekomen, deze stond nog laag.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:58

Sodeletuut: Gave foto's, vooral de blackfoto vind ik erg mooi en de veulentjes zijn erg schattig!
_Daniella: Leuke foto, de tweede lijkt bij mij beter kwa kleur! :)
MarianneV: Ik vind het wel een leuke foto, maar denk dat hij misschien in kleur sprekender zou zijn!

Weer eentje van mij, heb gelukkig de laatste tijd wat meer tijd gehad om foto´s te maken!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Channiiiej op 02-09-12 14:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:07

Bedankt voor het commentaar. Als deze foto's te donker zijn zijn waarschijnlijk al mijn foto's van die dag te donker. := Oeps.

Daniella, leuke foto, inderdaad wel gelig. Misschien kan je het hek en touwtje nog wegwerken? Wel een mooie © vind ik.
Marianne, mij spreekt dit juist wel heel erg aan! Alleen zou ik de lijn even weghalen, maar verder, juist leuk zo anders.
Channiej, mooie scherpe foto, ik had alleen zelf denk ik gekozen om iets lager te gaan zitten. Het paard staat nu een beetje bergafwaarts, en ik vind het vaak mooier als ze juist een beetje bergopwaarts staan. Snap je? Lekker vaag ben ik.. :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:09

@Channiej: ooie scherpe foto en fijne kleur!

2 van afgelopen meeting

Afbeelding

Afbeelding

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:12

@Sodeletuut: Ik begrijp je niet helemaal denk ik haha :+ Bedoel je dat hij iets voorover gekanteld staat? Het is een paard van 1.80 meter, en ik heb altijd 'geleerd' dat je zoveel mogelijk op ooghoogte moet fotograferen.. En dat haal ik al niet bij deze haha :P

@Gianti: Super mooie foto's, wauw!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:20

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:25

Gianti, die eerste vind ik juist weer helemaal niks :+ Zo zie je maar hoe smaken verschillen! Ik vind de kleuren niet mooi, de lucht heel overdreven en de paarden erg donker.

beautytje37

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:58

Hallo, ik ben al een heel eindje stille meelezer er wat komen er veel mooie foto's voorbij!
Ik ben Tessa en fotografeer af en toe, ik zou het graag wat meer doen maar ik heb er gewoon de tijd niet voor.

@ Gianti: De eertse foto vind ik zeker een leuk idee, zijn het de originele kleuren? Ik vind het misschien wat raar dat je aan hun voeten ook nog wolken ziet, stonden ze op een berg ofzo?
De tweede foto vind ik mooi!

Hier zijn 2 foto's van mij en ik ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden :o

Afbeelding

Afbeelding

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:37

Beautytje37; Foto 1 is mooi! Alleen jammer van het licht en reflectie in het oog. Foto 2 spreekt mij helaas niet aan.

Foto van een fotoshoot gisteren, wat vinden jullie ervan?
Ik heb er zelf voor gekozen om de zon tegen te nemen, ik vind het effect mooi.
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:45

Thx voor de reacties!!! Het is idd smaak! Oog mag inderdaad scherper! let ook voortaan op het touw

beautytje37: alleen klein beetje meer contrast in! paard staat idd op een berg :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:49

Ik vind die 2 mini's op die heuvel juist erg gaaf! Vind dat soort lichtval erg mooi. :j

Tessa, die eerste vind ik erg mooi, prachtige lichtinval. De 2e doet mij ook niets.

Anouk, ik vind het idd ook wat hebben. :j

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:50

Gianti schreef:
Thx voor de reacties!!! Het is idd smaak! Oog mag inderdaad scherper! let ook voortaan op het touw

beautytje37: alleen klein beetje meer contrast in! paard staat idd op een berg :)

Was het eerste voor mij bedoeld? Zo ja; Oog was ik ook achter gekomen + neusje. Touw? ik zie geen touw :')

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:28

Heb nog een foto van hetzelfde paardje. Vinden jullie deze beter of minder dan de vorige? :)

Afbeelding

beautytje37

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:22

@Channiiiej: Ik vind de tweede beter dan de eerste omdat het paard zijn hoofd meer gedraaid is en je nu beide ogen ziet (het spreekt mij meer aan)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:50

Prachtige fotos komen er weer voorbij:

titanic
IK vind de achtergrond erg blauw, het oog vind ik wel mooi ik zal hem evt croppen om te zien hoe die er dan uit ziet.

sodeletuut
prachtige black foto maa wel heel donker het hoofdstel is net zo als de achtergrond,
De veulens vind ik ook mooi leuke blikken maar ookd aar zijn de ogen wel erg donker helaas, is daar wat achterlicht gebruikt?

Daniella
Mooi moment model lacht leuk maar is inderdaad erg geel, haar lijkt wel geverfd.

Marianne
Het paard vind ik mooi, maar iets licht op het hoofd. Ook op het gezicht van het model is alles erg licht.

Chantal
Mooie schimmel, scherp waar het scherp moet zijn. Lijkt met de kont alleen erg hoog zo.

Gianti
Eerste is prachtig mooie kleuren
de tweede vind ik mooi maar lijkt rond om de neus (de randen zeg maar) wat vervaagd is.

beauty
eerste vind ik mooi, mooi licht op het oog je ziet de diepte van de iris, ik zou hem echter nog meer croppen minder van de neus te zien is.
tweede spreekt me niet aan het dier kijkt wat dof en het oog waar het om gaat trekt niet de aandacht.

anoukie
Het tegen licht vind ik altijd erg mooi maar hier is alles was vervaagd alsof er een waas overheen zit.

Chantal
Deze vind ik persoonlijker mooier :j

2 van mij tijdens de appaloosa keuring, het zonlicht vond ik erg lastig met de bijna lichtgevend schone appies :D
Afbeelding

Afbeelding

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:01

Prachtige platen weer..
Gianti je knalt met je fotos _O_
Appaloosa veulie <3

Chantal ik zou iets meer borst er volgende keer bijpakken

Fotoo van mij

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:05

Prachtige Marianne!!! :oo :+:
Heeft ie echt die kleur?

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:10

Dit was een donker type haflinger echt een hele mooie kleur
als de zon er op scheen leek ze wel goudkleurig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:13

Ja, ik zie het!!
Vind de foto alleen net wat te krap aan de bovenkant...maar dat is gezemel. :')

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:21

Hallo allemaal,
ik heb hier al wel eens gereageerd maar vanaf nu wil ik graag actief mee posten als dat van jullie mag..

Daniella ik vind deze versie inderdaad beter. Minder gelig.

Chantal wat een grote oren! Haha.. Ik vind de kleuren van de achtergrond heel erg mooi. Ik vind inderdaad ook dat hij wat lager had gemogen of iets meer uitzoomen. Tweede vind ik ook nog te ver ingezoomd.

Gianti die eerste vind ik heel erg mooi. Leuk dat je eigenlijk helemaal de contouren ziet maar wel de aftekening van die ene pony. De tweede is leuk maar verder niet bijzonder.

Tessa die uitsneden vind ik helemaal niks maar dit kan persoonlijke smaak zijn.

Anouk ik vind het moeilijk. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind.

Marjolein bij de eerste had ik het leuker gevonden als de moeder er ook op had gestaan. Nu staat ze er net niet helemaal op. Bij de tweede had ik een stuk meer borst willen zien.

Marianne die foto vind ik echt prachtig! Heel mooi met die kleuren. Jammer dat de voorpluk over het oog heen viel.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden. het was mijn eerste keer foto's maken op het voetbalveld. Het was ook mijn broertjes eerste wedstrijd en normaal maak ik eigenlijk alleen foto's van mijn pony en mijn hond..

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:26

Ik vind het bij allebei jammer dat ze niet 100% scherp zijn. Juist die delen die onscherp zijn zou ik persoonlijk scherp willen zien. Maar dat kan een verschil in smaak zijn hoor. :') Wel leuk zulke actiefoto's! Het is een keer wat anders. :D

2 van mij, ben op de Tinkerdagen geweest. Kan heel goed begrijpen als de oogfoto jullie niet bevalt. :j Maar ik vind hem wel tof. :')

Afbeelding

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:38

Bedankt ymor :j
De moeder had ik dr ook graag bij op hebben gezien maar de handler stond dr net precies voor de neus met touwen en blikjes om het veulen zo te laten staan :D

Ik zal ook even op jou fotos reageren:
Beide vind ik een leuk moment maar ik vind ze onscherp op het onderwerp vooral bij de laatste vind ik dat heel jammer

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:38

Je hebt inderdaad gelijk. Ik ben al lang blij dat in ieder geval zijn hoofd scherp was...

Ik vind je eerste foto niet mooi maar dat komt meer door de uitstraling van het paard. Het paard kijkt boos de voorpluk hangt voor het oog. Het tuig is wel heel mooi! Ik vind de oog foto ook heel mooi!

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:18

Blz 58

Lindy1982, Nette foto's, niks op aan te merken :)

Seven, leuk plaatje, maar niet echt wauw, en de boom op de achtergrond lijkt op de 1 of andere manier een beetje nep :')

Chantal, vooral de vogel vind ik mooi!

Saskia, hij kijkt op de 1 of andere manier een beetje raar weg..

Titanic, hij is niet helemaal scherp en zou een close up mooier vinden denk ik

Carmen, jammer dat hij een beetje in de schaduw staat maar hij is wel heel mooi gelukt! De tweede is een beetje donker, maar wel heel schattig :))

Daniella, vind hem wel geslaagd maar niet heel bijzonder

MarianneV, mooie foto, maar ik vind geposeerde foto's van paard met eigenaar nooit zo sprekend

Chantal, het lijkt alsof de verhoudingen niet helemaal meer kloppen door de hoek

Gianti, hee daar was ik ook :)) vind de eerste een beetje overdreven contrast en bij de onderste had wat meer ruimte van boven misschien mooier geweest, verder nette foto's!

Tessa, vind de bovenste qua belichting en uitsnede erg mooi! De onderste vind ik minder

Anouk, had zelf bij dit soort licht het licht van opzij genomen, en wat meer ruimte rechts. Misschien kan je hem ook nog wat verscherpen?

Seven, jammer dat je zegmaar neerkijkt op het veulentje, maar daar kon je gok ik weinig aan doen

MarianneV, deze vind ik nou echt heel mooi! Misschien nog iets lichter en jammer dat de voorpluk voor het oog hangt, maar daar kun je ook vrij weinig aan doen

Ymor, jammer dat ze allebei een beetje bewogen zijn, wel leuk! Weer eens wat anders dan al die paarden

Bellatrix, de eerste spreekt me niet aan en de tweede vind ik wel mooi, hoewel ik nooit zo'n fan ben van oogfotos :P

2 foto's van de meeting gisteren :)

Afbeelding

Afbeelding