puppy1128, sommige vind ik wat leuker dan andere, 25 euro
Naoom_ portret; gave fotos. vooral je kleuren en stijl.45 euro. paarden/honden ook gave fotos, 35 euro
larissa96 sommige fotos vind ik heel wazig, vooral ook de eerste twee. 20 euro.
Stefieke1997 paarden zijn heel gaaf, 40/50 euro zeker. vind je stijl ook aantrekkelijk.
mensen vind ik hele apparte kleuren (veel zwarte kader) 20/30
Strasshorse; bij sommige fotos wat meer van onder fotograferen, 30 euro
romyloverrr
donkere kleuren, ik zlu gewoon nog even lekker dooroefenen. of een bedrag voor de moeite vragen.
korbakimmy8 ik vind het jammer dat het er maar 2 zijn, maar 2 leuke fotos. ik zou hiervoor 35 euro vragen.
louiisaa wat super leuk! leuke fotos ook, ik zou voor een hele dag wel minder vragen, voor een shoot zou ik hiervoor 25/35 vragen.
love__mandy
sommige zijn heel leuk, vind alleen de laatste iets minder. 30/40 eruo.
crazyIris, mooie kleuren en hele goede kwaliteit 40/50 euro. ik weet dat het moeilijk is veel te vragen, heb ik zelf ook moeite mee, maar ik zou je prijzen zeker omhoog gooien

IsaCalixa Sommige vind ik wat minder, de eerste vooral, de andere vind ik gaaf. 30 euro.
Joysieee mooie kwaliteit, ik zou je prijzen van 10 euro natuurlijk niet ineens heel erg omhoog gooien, maar zou er 35 voor vragen.
boomer123
vind de kwaliteit een beetje ruizig. 15/20
karlli
vind sommige fotos van de evelementen wat minder ik snap niet precies wat je bedoeld met 2 taxaties, met nabewerking of..? ik zou voor de shoots 25/30 vragen.
Loiz leuke fotos, 30/40 euro.
lisaxSilvano
blijf ontzettend fan van je fotos! heel gaaf weer 50 euro.
ik zou graag een aparte taxatie voor dieren en mensen hebben!
op dit moment vraag ik 20 euro. (de nabestel kosten eraf gerekend.)
dieren;

mensen