Heb hem toendertijd niet opgeslagen en wil mijn oude zonder kerstmuts weer terug, en dat was een gele smiley met een gele achtergrond.
En dan graag geen vierkante maar een rechthoekige. (Envelop maat zeg maar

Als iemand dat wil doen, super!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nassie schreef:Kan iemand deze twee foto's zo maken, dat hij overspringt. Zo'n bewegende beeld bewerking.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kimmeltje schreef:Hallo,
zou iemand een blend voor mij kunnen maken van mijn pony?
Ik bedoel zoiets als dit:
[ Afbeelding ]
of dit
[ Afbeelding ]
Ik kan foto's sturen via pb.
Alvast super bedankt!!
iirrssjjee schreef:Hallo, ik had net een topic geplaatst maar ik werd doorverwezen naar hier. Ik kom dus zomaar even binnenvallen (sorry)
Ik zoek iemand die voor mij een foto wil bewerken!
Het is maar een heel klein klusje denk ik, maar ik heb geen photoshop en ben daar ook totaal niet handig in dus vandaar dat ik het hier vraag....
Ik maak via albelli een fotoboek, maar nu heb ik een foto met 4 personen. Hierbij zijn er 2 goede foto's waarbij er dus telkens 1 persoon van de foto afvalt.... Het zijn onze hoofden. Wie zou mij kunnen helpen en bij de ene foto er een hoofd bij kunnen plakken?
Ik ga de foto's niet hier online zetten ivm de privacy en dat het om kinderen gaat, maar ik kan deze dus wel via pb sturen!
iirrssjjee schreef:Hallo, ik had net een topic geplaatst maar ik werd doorverwezen naar hier. Ik kom dus zomaar even binnenvallen (sorry)
Ik zoek iemand die voor mij een foto wil bewerken!
Het is maar een heel klein klusje denk ik, maar ik heb geen photoshop en ben daar ook totaal niet handig in dus vandaar dat ik het hier vraag....
Ik maak via albelli een fotoboek, maar nu heb ik een foto met 4 personen. Hierbij zijn er 2 goede foto's waarbij er dus telkens 1 persoon van de foto afvalt.... Het zijn onze hoofden. Wie zou mij kunnen helpen en bij de ene foto er een hoofd bij kunnen plakken?
Ik ga de foto's niet hier online zetten ivm de privacy en dat het om kinderen gaat, maar ik kan deze dus wel via pb sturen!
Remark schreef:Beste creatieve mede-bokkers!
Op dit moment ben ik bezig met het opstarten van een webshop en hiervoor wil ik ook graag een mooi logo.
Echter ben ik totaal niet bekend met het maken van een logo en de programma's die je hiervoor kunt/moet gebruiken.
Daarom mijn vraag, zijn er bokkers die het leuk vinden om een mooi logo voor mij te ontwerpen? Mocht ik dit logo ook echt gaan gebruiken, kun je een leuk bedankje verwachten.
Het betreft een webshop waarop ik plastronspelden wil gaan verkopen. Voor meer info en de naam van de webshop staat mijn pb-box uiteraard open!
Alvast heel erg bedankt!