[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 23:52

Is er iemand die voor mij hier een ava van kan maken met gele achtergrond?

Heb hem toendertijd niet opgeslagen en wil mijn oude zonder kerstmuts weer terug, en dat was een gele smiley met een gele achtergrond.

En dan graag geen vierkante maar een rechthoekige. (Envelop maat zeg maar :+ )
Als iemand dat wil doen, super! :D

Afbeelding

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 01:22

Kan iemand onderstaande foto van een neutralere achtergrond voorzien? Mag ook een soort van blackfoto worden. Ik heb erg weinig foto's van mijn nieuwe hengstje en vond deze gemaakt op een show maar de achtergrond is heel erg lelijk en ben er echt geen held in om zelf te bewerken. :o

Dus als iemand zich geroepen voelt om Spirit in een mooier kadertje te krijgen, aub, bedankt!

Afbeelding

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:52

Nassie schreef:
Kan iemand deze twee foto's zo maken, dat hij overspringt. Zo'n bewegende beeld bewerking.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Iemand?

joann123

Re: [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:30

Kan iemand het touwtje en het paard op de foto wegwerken?
Afbeelding

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 11:47

Wie kan er mijn hoofd hieruit knippen en er een soort van pasfoto van maken.
Mij lukt het nml niet :o

alvast bedankt :)

Afbeelding

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 11:52

Is het mogelijk dat hier een blackfoto van gemaakt kan worden? Ze is weg en ik heb eigenlijk geen goede foto's van der en vind deze zo aandoenlijk... Alvast bedankt <3
Afbeelding

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:25

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 14:50

Ik doe nogmaals m'n aanvraag, nu met een iets andere foto. Wie wil de achtergrond wit maken? Zou ik waanzinnig blij mee zijn! Het is een 4 generatie foto, die vanwege het ziek zijn van opa erg veel waard is.

Afbeelding

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:55

Georgette
Ik heb het geprobeerd.

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:00

xLaus_
jouwe staat er ook in.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:09

kimmeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:48

Hallo,
zou iemand een blend voor mij kunnen maken van mijn pony?
Ik bedoel zoiets als dit:
Afbeelding
of dit
Afbeelding

Ik kan foto's sturen via pb.
Alvast super bedankt!!

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:37

Wie wil voor mij bij deze foto de afrastering van de wei weghalen en er de volgende tekst in een mooi lettertype erbij willen zetten?
You never now how strong you are untill being strong is the only choice you have.
Afbeelding

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:43

kimmeltje heeft er al iemand een blend gemaakt, zo niet stuur mij maar foto's!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:33

kimmeltje schreef:
Hallo,
zou iemand een blend voor mij kunnen maken van mijn pony?
Ik bedoel zoiets als dit:
[ Afbeelding ]
of dit
[ Afbeelding ]

Ik kan foto's sturen via pb.
Alvast super bedankt!!

heeft iemand dit al gedaan voor je?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:06

Hallo, ik had net een topic geplaatst maar ik werd doorverwezen naar hier. Ik kom dus zomaar even binnenvallen (sorry :o )

Ik zoek iemand die voor mij een foto wil bewerken!

Het is maar een heel klein klusje denk ik, maar ik heb geen photoshop en ben daar ook totaal niet handig in dus vandaar dat ik het hier vraag....

Ik maak via albelli een fotoboek, maar nu heb ik een foto met 4 personen. Hierbij zijn er 2 goede foto's waarbij er dus telkens 1 persoon van de foto afvalt.... Het zijn onze hoofden. Wie zou mij kunnen helpen en bij de ene foto er een hoofd bij kunnen plakken?
Ik ga de foto's niet hier online zetten ivm de privacy en dat het om kinderen gaat, maar ik kan deze dus wel via pb sturen!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:59

iirrssjjee schreef:
Hallo, ik had net een topic geplaatst maar ik werd doorverwezen naar hier. Ik kom dus zomaar even binnenvallen (sorry :o )

Het is maar een heel klein klusje denk ik, maar ik heb geen photoshop en ben daar ook totaal niet handig in dus vandaar dat ik het hier vraag....

Ik maak via albelli een fotoboek, maar nu heb ik een foto met 4 personen. Hierbij zijn er 2 goede foto's waarbij er dus telkens 1 persoon van de foto afvalt.... Het zijn onze hoofden. Wie zou mij kunnen helpen en bij de ene foto er een hoofd bij kunnen plakken?
Ik ga de foto's niet hier online zetten ivm de privacy en dat het om kinderen gaat, maar ik kan deze dus wel via pb sturen!

ik wil het wel proberen :)

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:21

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:04

iirrssjjee schreef:

Ik heb ongeveer dezelfde vraag voor een foto voor een fotoalbum! Er was iemand niet aanwezig bij een familiebijeenkomst en nu hebben we iemand extra erbij gezet, maar nu moet het hoofd van degene die er niet was op de extra persoon geplakt worden. Ik heb het geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit. De foto's kunnen via pb worden gevraagd om privé te waarborgen van de mensen. Ik hoop dat iemand het wil proberen! :)

Bruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:41

Wil iemand een mooie pf maken!
Zou graag een pb ontvangen als je dat voor mij wilt doen!
Dan kan ik ook foto's sturen!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 00:02

Beste creatieve mede-bokkers!

Op dit moment ben ik bezig met het opstarten van een webshop en hiervoor wil ik ook graag een mooi logo.
Echter ben ik totaal niet bekend met het maken van een logo en de programma's die je hiervoor kunt/moet gebruiken.

Daarom mijn vraag, zijn er bokkers die het leuk vinden om een mooi logo voor mij te ontwerpen? Mocht ik dit logo ook echt gaan gebruiken, kun je een leuk bedankje verwachten.

Het betreft een webshop waarop ik plastronspelden wil gaan verkopen. Voor meer info en de naam van de webshop staat mijn pb-box uiteraard open!

Alvast heel erg bedankt!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 02:49

Remark schreef:
Beste creatieve mede-bokkers!

Op dit moment ben ik bezig met het opstarten van een webshop en hiervoor wil ik ook graag een mooi logo.
Echter ben ik totaal niet bekend met het maken van een logo en de programma's die je hiervoor kunt/moet gebruiken.

Daarom mijn vraag, zijn er bokkers die het leuk vinden om een mooi logo voor mij te ontwerpen? Mocht ik dit logo ook echt gaan gebruiken, kun je een leuk bedankje verwachten.

Het betreft een webshop waarop ik plastronspelden wil gaan verkopen. Voor meer info en de naam van de webshop staat mijn pb-box uiteraard open!

Alvast heel erg bedankt!

stuur maar een pb. Normaliter maak ik ze alleen tegen betaling, maar vind het wel een leuke uitdaging. Graag zou ik een pb ontvangen met de kleuren die je wilt, grootte, naam, stijl (strak, sierlijk etc) evt voorbeelden van wat je mooi vind

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:17

Ik heb een foto van mijzelf waar er rechts van de foto een zwarte balk zit, foutje met instellen. Kan iemand dit mooi wegwerken in Photoshop of iets? Heb zelf een poging gewaagd, maar het wil niet "mooi" lukken. Liefst stuur ik de foto via pb! :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 18:33

PB me maar evelien. dan waag ik me er vanavond even aan. Kan natuurlijk geen beloftes maken.

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 20:01

kan er iemand voor mij zo`n mooi filmpje in elkaar zetten van foto`s en filmpjes bij elkaar
met mooie afscheid muziek ?
mijn bijrijd paardje is verkocht dus zou ik graag een mooie filmpje van onze tijden willen hebben

kan je dit pb me, dan stuur ik via whatsapp alles door is makkelijker