Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Elessar schreef:Wat voor mm's zoek/wil je Imre? Ik heb nog een vrijwel ongebruikte Tokina 28-210 liggen waar niks mee gedaan wordt.
Maakt niks uit, als ie maar goedkoop is (en dan bedoel ik echt goedkoop, het is een cadeautje). Maar ik denk niet dat jij hem voor zo goedkoop weg doet
Lot, da's geen fullframe
Elessar schreef:Ik twijfel nog steeds, overweeg een Tamron 28-75 F2.8 aan te schaffen, maar ben wel erg benieuwd of hier mensen zijn (buiten HLP om) die ervaring hebben met deze lens.
yvonnepuntnl schreef:Elessar schreef:Ik twijfel nog steeds, overweeg een Tamron 28-75 F2.8 aan te schaffen, maar ben wel erg benieuwd of hier mensen zijn (buiten HLP om) die ervaring hebben met deze lens.
Klopt, die heb ik gehad. Prima lens, haarscherp, soms wat traag.
De reden dat ik hem heb verkocht is de aanschaf van een 24-105mm F/4 L lens van Canon. Ik kwam met 75mm vaak wat tekort aan bereik.
Maar die Tamron is een hele goede lens, zeker voor dat geld.
Nouks schreef:Julia, een tweedehands 28-70 F2.8L van Canon geen optie? L-kwaliteit, betaalbaarder dan de 24-70. Je mag de mijne best een keer testen.
Nouks schreef:Julia, een tweedehands 28-70 F2.8L van Canon geen optie? L-kwaliteit, betaalbaarder dan de 24-70. Je mag de mijne best een keer testen.