Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elessar schreef:Om welk type Samsung gaat dit? En in wat voor licht omstandigheden zijn de foto's gemaakt? Toevallig in een binnenbak?
Jester_ schreef:Ik heb al een tijdje de Nikon D40, maar ik heb nog steeeds niet ontdekt, hoe ik de sluitertijd & diafragma kan veranderen enzo? De iso al wel, maar die heb ik altijd op Automatisch
Julia_14 schreef:Kun je hier ook vragen kwijt over het gebruik van een bewerkingsprogramma? Of moet ik dan ergens anders zijn?
Elessar schreef:Jester_ schreef:Ik heb al een tijdje de Nikon D40, maar ik heb nog steeeds niet ontdekt, hoe ik de sluitertijd & diafragma kan veranderen enzo? De iso al wel, maar die heb ik altijd op Automatisch
Diafragma handmatig instellen is stand A. Sluitertijd handmatig instellen is stand S. Beide instellen is stand M. Je hebt een wieltje waar je aan draait, en vervolgens zie je de getallen veranderen. Weet je wat diagrafma en sluitertijd inhoudt?
Elessar schreef:Als je het niet snapt en je vragen hebt, mag je ook altijd pb'en.
imd schreef:Ik geloof niet dat dat de bedoeling is in dat topic, tenzij je een specifieke vraag hebt, toch?