Wie wil nog een bewegende avatar voor mij maken Hij staat op pagina 57 En heet Fire .. er staat nog een losse foto op het eind die mag er ook wel bij.. of als er 1 weg moet mag die 1e van de 5 foto's weg..
ik bedoel geen bewegende maar.. losse foto's die steeds achter elkaar aan komen.. ik hoop dat jullie et snappen .. net als die avatar die Stravero etc heeft..
wie zou voor mij een avatar willen maken? hier komen de foto's die ik erop op wil hebben als dat kan...
naam van 't paard is voluit: Aviv-Asmar Boeni(misschien dat je dat erbij kan zetten?) roepnaam: Bo(voor als 't voluit niet past) alvast bedankt!! groetjes patries!!
Wie wil voor mij van deze foto een avatar maken? Thanx!! Is me nieuwe veulen met haar moeder... [url]http://modulo3.rendered.startpda.net/27400001-27450000/27423471_120_120_BHTZ.jpeg
@Stravero: haha oeps dat is minder.. najah doe maar rustig aan hoor .. trouwens dat berichtje van kim_typo dat was ick even maar was op verkeerde ingelogt.. ze was hier op deze pc nog ingelogt mn excuses njah ik wacht nog