hoe ben je aan je hartje gekomen dan?en hoe krijg je het knipperend?en waar kun je die bruches of tubes doen?
Wilt iemand er voor mij ook een maken asjebliefd!1.Dit is Mouse2.Kiekeboe3.Mouse weer4.Kiekeboe weerAlvast heel erg bedankt!
wilt iemand hier een leuke avater van maken (liefst bewegend [img][/img][img][/img][img][/img][img][/img]Maak er maar iets leuks van (maar het randje niet rood graag
heet libertyheet Rosalielijkt mij leuk als er ook nog bij kan: i love weet niet of je er wat mee kan...rand kleur licht blauw
heej dis nikita met mij..(anniek dus), lijkt me leuk als haar naam er e.v ook op kan..en voor een randje is het een leuk idee om het misschien lichtblauw te maken..
help ook graag mee maar ik weet niet of ik animation shop 3 wel lang heb weet niet meer war ik heb gedownload en zo of dat het proeftijd was
Linde_ schreef:Meliaforever; Jij komt ook steeds vaker terug he. wanneer mag ik dan :sdit is pas de 2e keer dat ik een avater vraag :S
en melina.. als je ervoor zorgt dat je foto's wat kleiner zijn wil ik het ook wel doen maar mn programma accepteerd ze nu niet