ik weet niet voor wie ze allemaal zijn en ik hoopp dat jullie ze allemaal leuk vinden !! er volgen er nog meer maar kep nu effe geen sin meer !! bij sommige was ik een beetjuh inspiratie loos
@ tinkerloos ik vind deze ook mooi... maar dat uitknippen komt toch nooit helemaal perfect en het is voor mijn oma... kun je misschien ook de achtergrond beetje vervagen ofzo dat er wel aandacht komt op mij maar niet dat je ziet dat het uitgeknipt is?? alleen als het niet teveel werk is hoor
Als ik het zou kunnen zou ik het doen. Ik heb dit programma nog maar kort,en ik ben al blij dat ik de achtergrond kan veranderen. Beter dan dit kan IK het dus niet. Austria hier op bokt doet wel wonderen met foto's,pb haar eens.
Ik werk met het programma PhotoImpact... Ik heb het van de goede sint gekregen dus het is niet gedownload.. Dus ik weet niet of je die kán downloaden... Dus... Ik kan nou niet meer bewerken Want ik ga voetbal kijken Groetjes!!
zou iemand deze achtergrond kunnen veranderen? maakt niet uit in wat! De kwaliteit is niet goed, het is met mijn gsm getrokken, maar ik gebruik hem gewoon als afbeelding op msn, dan zie je dat niet zo... Voor de orginele zonder mijnalbum.nl, pm me even bedankt!
Ik heb niet zo'n zin om moeilijk te doen en de namen op te zoeken, als ik iets leuks zie bewerk ik het, als je ertussen staat, dan heb je dus een nieuwe bewerking
kimmie1018: dankjewel hoor!! ik vind ze egt heel erg mooi!! Sammiej : jij ook bedankt!! ik vind hem erg leukg eworden!! egt heel erg lief dankje!! MarionBizet: heey wel jammer ik wil ook graag foto's bewerken hihi maarja heb niet zo'n programma..ik hoop dat die van sylvester nog leuk word ik hoor het wel hihi nou doeegg(K) kijkse he;)