Wie wil mijn paard tekenen? Sta al eerder in topic maar doe het nog maar x. Foto's staan in profiel en hier in topic ergens in het begin dus al sje zin hebt
SUcces Babe! Namiira_hvj: Wel erg eigelijk, maar ze kan het toch beter niet doen..? Dan is het nog erger voor haar vader en moeder. Het is toch erg voor haar vader, dan heeft hij kanker en verliest hij zijn kind,... Veel succes ermee...!
Smeetjoew: Ben nu met 1tje bezig, wil hem daarna denk wel doen hoor Maar vind je me mooi tekenen? Of gewoon omdat ik toch moet oefenen *Moet ik ook hoor * Wil het wel voor je proberen
de kwaliteit is achteruit gegaan maar ik vind dit wel een van me betere tekeningen ik hoop dat je hem leuk vind maak er morgen nog wel een foto van voor betere kwaliteit...
dat krasserig komt door de scan want dat is hij in het echt niet ... en het oogje krijg ik echt niet beter op de foto lijkt hij namelijk ook beetje krasserig wel jammer.. want dat stoort mij ook
Een beetje bovenin het oog zie je op de foto een wit stipje, dan moet je ook wit laten op je tekening. Dan ziet het er al wat 'levendiger' uit Ik ga zo denk ook lekker tekenen Ben al bezig aan 1, ga denk daarna voor smeetjoew tekene