Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De ogen zijn wat hol, probeer ze er meer uit te laten steken. De hals is helaas wat afgeraffeld. ALs je iets meer tijd (en dan vooral verdelen over verschillende dagen) dan raffel je het minder/niet meer af. Dat helpt bij mij tenminste, want ik wil op een gegeven moment de tekening gewoon af hebben. 

Je schaduwgebruik links is wat 'echter' en vooral wat netter dan rechts.
Maar ach, verder is ie leuk! De beentjes zijn te kort. De hals is wat te dun vergeleken zn hoofd.
smeetjoew schreef:
@Fantine: Leuk! Ik hou alleen niet zo van deze compositie... Ik vind het nu net lijken alsof ze uitelkaars hals groeien..
Je verhoudingen worden wel steeds beter!!Je schaduwgebruik links is wat 'echter' en vooral wat netter dan rechts.
Zo'n 5-10 euro. (op A4, 1 hoofd) en voor 2 hoofden op A4 zo'n 10 euro.
maar bedankt voor de taxatie

Er mag inderdaad wat meer schaduw en detail bij, dat onthoud ik voor de volgende keer.
: Nog even dooreofenen, het ziet eruit als een schets, je moet het inkleuren en nog een naar de verhoudingen kijken, het hoofd bijv. is veels te klein in verhouding met het lichaam, probeer eens met een raster te werken, dna weet je precies waar alles ziutten moet

Purmerburger schreef:Ik ben wel benieuwd wat jullie van de mijne vinden
-A4 papier
-Poltood (B, 2B, 4B, 6B, H)
-3 uur aan gewerkt
http://img130.imageshack.us/img130/820/ ... gaf5na.jpg

. 20 euro?
. Ik denk dat de liefhebber van zulke plaatjes er snel 10 euro voor over zal hebben
.
.
.
. 10-15 euro?
. 5-7,50 euro?
Citaat:Cyntje: heel anders dan je vorige werk! Maar je kleuren vind ik echt vooruit gegaan, veel voller. Heb je deze mss met t krijt gemaakt?
De zwarte streepjes op de borst vind ik persoonlijk niet mooi maar passen wel in t geheel. 30-35 euro?

COmmentaar hierover weet je ook al.