ikzelf gebruik photofiltre, erg fijn om mee te werken en is gratis te downloaden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liza_ schreef:Waar kan ik photofiltre in het nederlands downloaden heeft iemand een link voor me?
Corellaa schreef:Hoe maak ik een mooie (doorzichtige) copyright op de foto? (liefst schuine tekst)
Sodeletuut schreef:Wie kan mij helpen, hoe moet je een ava maken van een stukje uit een filmpje? ik heb AVD Video Processor gedowload..maar het lukt niet
Casca schreef:Ik ben nu ook bezig met een bewerking maar kom ergens maar niet achterhoe kun je een foto zwart wit maken of in groen zetten?? (heb gezocht, maar kan het niet vinden, moet de foto op een dollarbiljet vervangen en dan is het natuurlijk mooier als dat ook in groen is
...)
Sodeletuut schreef:Je moet een link hebben van een filmpje ge-upload bij YouTube.Wie kan mij helpen, hoe moet je een ava maken van een stukje uit een filmpje? ik heb AVD Video Processor gedowload..maar het lukt niet
Casca schreef:Ik ben nu ook bezig met een bewerking maar kom ergens maar niet achterhoe kun je een foto zwart wit maken of in groen zetten?? (heb gezocht, maar kan het niet vinden, moet de foto op een dollarbiljet vervangen en dan is het natuurlijk mooier als dat ook in groen is
...)
Corellaa schreef:Hoe maak ik een mooie (doorzichtige) copyright op de foto? (liefst schuine tekst)
Eline schreef:Als je een vraag hebt, vermeld dan duidelijk het programma waarmee je werkt en de versie. Bedenk voordat je een vraag stelt of je het antwoord niet kan vinden in de 'help' sectie van je programma of door op google te zoeken op +tutorials +"naam van je programma".
Corellaa schreef:ik werk met photofiltre
Nyckle schreef:Iemand enig idee hoe je met óf Photofiltre, óf Photoshop 7.0 óf Photoshop InDesign deze manen zo kunt maken? En nee, het zijn geen brushes
Klik!
Louisee_ schreef:Nyckle schreef:Iemand enig idee hoe je met óf Photofiltre, óf Photoshop 7.0 óf Photoshop InDesign deze manen zo kunt maken? En nee, het zijn geen brushes
Klik!
smudgen
ik doe altijd als brush grootte 3 en dekking 70 voor de manen