was dat alles ? we wilden een LANG verhaal maarja gaaf stukje hoe kan markus nou zo tekeer gaan tegen haar vader hihi mijn vader zou allang zooo boos zijn geweest ik wil echt meeeeer en morgen een stukje?? ik wil VANDAAG nog een stukje
vader van mer gaat lekker te keer tegen markus volgens mijn speelt er veel meer als wij denken maar hij kan ze op zich niks maken ze zijn allebij volwassen het enigste wat hij kan doen is dnek ik zijn paarden weg halen
"Heeeeeey ik ben thuisss!" Meredith liep de stal in streelde zielsgelukkig de neus van de al even zo blije Stella. "Ik zie iets aan jou meisje, wat is er?!" Liefdevol trok Meredith aan de voorlok van haar merrie. "Mer....je bent er al." Nina kwam aanlopen en wriemelde nerveus aan haar haar...."Ja, hoi!" Meredith omhelsde het meisje en lachte. "Meredith...ik...wij...." Nina keek om zich heen maar geen van het andere stal personeel was ergens te bekennen......! "WAAROM MOET IK HIER GVD ALLES ALLEEN OPKNAPPEN?!" Dichtbij een huilbui rende Nina naar de box van haar grote lieveling, Constantin die op de wasplaats tegenover Stella stond. "Nina, wat is er aan de hand? Wat wilde je zeggen?!" Nina stotterde wat. "Kom kom, zo erg zal het allemaal niet zijn lieverd, verrtel eens gewoon wat je dwars zit??" "vorige maand, was Stelli thuis gebleven toen je op concours ging he?" Meredith knikte en sloeg haar arm om de snikkende Nina heen. "Ze....ze is toen over het hek van de paddock gesprongen......en...en.....die jonge hengst stond in de paddock ernaast..." Voordat Nina nog iets kon zeggen begon Meredith te lachen. "Kleine stiekemerd! " "Mer.....ze is drachtig!" Nina kon geen woord meer uitbrengen! "Echt?!" Meredith liep naar Stella toe en kuste haar spontaan op haaar neus! "Kleine truttebel!" Nina snikte:"Je...je bent niet boos? je ontslaat me niet?" Meredith keek haar aan en lachte:"Gek! Tuurlijk niet! hey! Droog je tranen eens! JIJ moet haar maar goed verzorgen tot ze zover is...!"
nee daar maak je geen vrienden mee hihi grapje het mag wel vakantie zijn maar de meeste moeten ook werken dus jah een xxl verhaal mag er toch ook wel een komen
Ik volg je verhaal al een tijdje maar dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats. Ik vind het echt een heel goed verhaal. Dus ik hoop dat er dus vanavond nog een stukje komt!!! Groetjes
"Markus...!!!!!" Markus kwam aanlopen en zette de koffers neer. "Wat loop jij te stralen, wat is er?!" "Stella belli krijgt een veulen!" "een wat?" "Een veulentje!!!!!!" Meredith was door het dolle heen!!
"Ik ga naar bed, het is middenin de nacht!" Meredith geeuwde en gaf Markus een kus. Toen ze in bed lag viel ze meteen als een blok in slaap. Opeens, zat ze echter rechtop in bed. "Wat was dat?" Markus was ook wakker en mompelde:"Krijgen we dat, onweer." Meredith zuchtte en nestelde zich weer lekker in de kussens. "Die stella!" Markus lachte en knuffelde Meredith. "Leuk he!" Meredith glimlachte en doezelde, weggedoken in Markus zijn armen weg....