Week 3

Bewust niet recht genomen om eens wat anders te proberen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Leonyr, Taarss, Sicayes, Eline91, Bedankt voor jullie feedback!
Crazyiris Mooie foto, fijne kleuren. Niets op aan te merken.
Suuszels Goed moment! Ik vind het een mooie foto, maar had misschien iets meer gespeeld met kleur/contrast etc.. Voor mijn gevoel zit er ook wat ruis in de foto.
Rosslover Hoe heb je de plas weg gewerkt en met welk programma? De foto zelf spreekt mij niet zo aan. Vind hem niet fijn kijken doordat de zon er achter staat.
Sanne_com Mooie foto, fijne kleuren. Niets op aan te merken.
MZorro Mooi omgezet naar zwart wit, misschien recht onder iets lichter kunnen houden, haar been valt nu wat weg door het zwarte. Zonde van haar, haar wat je zelf ook al aangaf. Verder mooi foto.
Mallow Leuk dat je meedoet, welkom! Welke camera + objectief heb je?
Probeer volgende keer op de achtergrond te letten deze is nu druk en aanwezig en daardoor kijkt de foto niet fijn. Verder vind ik de foto goed gelukt.
Killyenn Gave foto, niets op aan te merken.
Racheel Mooie foto, fijne kleuren. Niets op aan te merken.
JewEmm Leuke foto. Stoor mij iets aan de voorgrond rechts voor. Het halster lijkt iets overbelicht op de neus
Sternphoto Leuke hond heb je. Persoonlijk had ik iets meer voorgrond erbij gehouden. Ik vind persoonlijk de lucht te overbelicht. Verder leuke foto.
Gracezellaa Vind het idee van je foto erg leuk, maar hij houd mijn aandacht niet vast. Kan niet zo goed vertellen waardoor het komt.. Misschien nog iets meer oplichten?
Calice Mooie foto, niks op aan te merken.
Bellatrix Het is niet mijn type foto. Vind hem te druk en te hard maar dit is denk ik bewust gedaan? In dat geval mooie foto.
XiiaaooNaa Lieve foto, mooie herrinering.
Heavenslove Gave foto!
Eskegirl Foto lijkt niet helemaal scherp, verder heb ik het gevoel dat het contrast wat te hoog ligt. Leuk konijntje.
Sicayes Erg gaaf gedaan, niks op aan te merken.
Kimmetjee04 Leuk uitgewerkt! Vind de foto zelf wel wat mat kwa kleur, verder leuk gedaan.
Leonyr Prachtige foto, niks op aan te merken.
Astor Gaaf gedaan, niks op aan te merken.
monbyou Lieve pup heb je! Jammer dat het neusje niet scherp is. Verder had er inderdaad iets meer ruimte om heen gemogen, maar dat gaf je zelf ook al aan. Leuke foto verder.
horserider22 Ik vind de foto erg donker en hij spreekt mij ook niet echt aan, sorry.
MarijeR Wat een ogen!! Erg mooi, niks op aan te merken.
Hilly200 Ik zag ook niet wat het was dacht namelijk een gevlochten staart van een paard.Vind de foto verder mooi.
Gerdjehoran Volgens mij zie ik je foto verkeerd? Hij is hier heel erg uitgerekt en pixelig?
jooproo Leuke foto, geeft inderdaad een erg leuk effect. Het lijkt wel of de foto iets scheef is.
Sorsie Mooie foto, hij had wel iets lichter gemogen van mij.
Superliesje Mooie foto, volgens mij mist er wel iets scherpte.
Babel Mooie foto, niks op aan te merken.
Sodeletuut Mooie foto, wat was je sluitertijd? Wel zonde van de lantarenpaal? Links onderin.
Showteam Mooie foto, fijne kleuren. Hij lijkt alleen niet helemaal scherp in het gezicht?
Manonfleur Foto trekt mij niet, sorry. De zweep valt buiten het beeld en het meisje kijkt wat raar. Vind hem ook wat aan de donkere kant. Paard heeft wel leuk de oortjes naar voren!
Crazymel Vind de foto niet fijn kijken, maar kan niet helemaal plaatsen waardoor dit komt.
Jessica_1998 Te licht is die niet hoor, had nog wel iets lichter gemogen van mij.Verder leuke foto.
Marjoow Mooie foto. De eerste trekt mij toch meer wat betreft bewerking.
Hanna_94 Mooie foto, niks op aan te merken.
MarBri Mooie gedaan voor de eerste keer, niks op aan te merken.
MyHu Vind de vuurwerk foto niet zo heel erg geslaagd. Probeer voortaan je sluitertijd langer te maken, meer richting de 1/15 bijvoorbeeld.
Brechtjee Wat een lief diertje, leuke foto.
Joeluna Mooie foto! Mooi scherp ook, erg leuk gedaan.
Deetjeeuh Mooie foto, leuk de compositie zo.
Dandy200 Prachtige dieren zijn het. Lijkt wel iets scherpte te missen, verder mooie foto.
Robin_rikkie Lieve foto. Had zelf iets meer ruimte gehouden. Verder jammer dat de neus niet scherp is zoals je zelf ook al aangeeft.
Wendy1987 Mooie foto, aparte uitsnede. Moest er even aan wennen, maar vind hem nu wel leuk.Misschien alleen het stukje van de neusriem weg werken?
Binky Leuke foto! Mis wel iets scherpte en jammer dat het linke oog wat wegvalt. Verder goed gelukt!
RianC Mooie foto. Vind dat de brommer mooi tot z’n recht komt. De achtergrond vind ik er alleen niet helemaal bij passen. Verder inderdaad jammer van de ruimte rechts, maar dat gaf je zelf ook al aan.
Irene96 Mooie foto, niks op aan te merken.
Ylvy Lief konijntje, ook erg leuke foto. Er lijkt wel een hele grove korrel/ruis? In de foto te zitten.
Ingvild Mooi moment, jammer dat hij niet helemaal scherp is.
Eline91 Gaaf z’n oude auto! Mis wel wat scherpte en de auto had er van mij wat meer uit mogen springen. Verder leuk gedaan.
ismy Ik vind je foto wel wat hebben, beetje mysterieus. Leuk gedaan.
Isacalixa Welkom! Mooie foto, niks op aan te merken.
Sharonplugge Mooie foto, fijne kleuren. Niks op aan te merken.
LOVESUSHI Mooie foto, had misschien wat meer scherpte mogen hebben zoals je zelf ook al aangeeft.
Marijepagter Mooie foto, fijne kleuren. Lijkt wel wat scherpte te missen.
Ash_ Mooie foto, leuke compositie. Vind hem persoonlijk wel iets te geel.
Sicayes schreef:SuperLiesje: Lekker huiseijke sfeer voel ik hiervan. Mooi stilleven. Had misschien de kleding op de achtergrond weggehaald.
Ash_ schreef:@ Jespri, bedoel je dat het stukje hals? Klopt indd dat die iets wat geel is maar dit was in het echt ook zo. Vieze nek, daarom heb ik het zo gelaten. Bedankt voor het compliment
SuperLiesje schreef:Sicayes schreef:SuperLiesje: Lekker huiselijke sfeer voel ik hiervan. Mooi stilleven. Had misschien de kleding op de achtergrond weggehaald.
Bedankt voor je FB! De foto is gemaakt in opdracht van een winkel en die kleding wordt daar dus verkochtZe wilden wat sfeerplaatjes van de winkel hebben, vandaar dat de kleding er dus ook bij op staat.