ik vind je foto heel mooi erg mooi gedaan met de scherpte diepte en het blauw van de sleutel springt er echt uit. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind je foto heel mooi erg mooi gedaan met de scherpte diepte en het blauw van de sleutel springt er echt uit.

Onder Gallery staan 'alle' foto's en onder Blog staat uitleg en ideeën. www.IrenevanderSpoel.com Iejoorr schreef:Nouja, mijn idee van dit topic is juist om elke week te fotograferen, en niet in week 3 al een oude foto in te leveren. Mijn mening.
Tuurlijk kan je het een keer druk hebben, maar zeg dan gewoon dat je niks hebt.
Iejoorr schreef:Fellow schreef:
Het kan toch zijn dat je een keer geen tijd hebt..
Ik vroeg me hetzelfde af als EngeltjeS.
In week 3 al geen tijd meer hebben eigenlijk? Dat wordt zwaar voor jullie dan de komende 49 weken!
ik heb niet elke week tentamens en al helemaal niet elke week een voortgangsbeoordeling en eindbeoordelingen/presentaties voor een bindend studie advies.
lekker kort door de bocht weer..
. Gok dat dit voor meer mensen zo is.
. Ga eind deze week feedback schrijven
.
mijn week 4
Ik heb de tip opgevolgd om nu mijn propjes van het zelfde papier . (Weet niet meer wie het had gezegd.
) Ik vindt hem wel redelijk geslaagd, maar ik stoor me aan de ruis.
Ook moet ik iets aan men geschrift doen
Marjoow schreef:Ik heb een foto maar weet niet of ik deze wil insturenHaha
SachemLover schreef:MIJN WEEK 4 !
Ik heb hem een beetje bewerkt o.a in zwart-wit gezet, en hem een beetje wazig gemaakt in de omranding, zodat de tekst een beetje meer opviel.Ik heb de tip opgevolgd om nu mijn propjes van het zelfde papier . (Weet niet meer wie het had gezegd.
![]()
http://i39.tinypic.com/2rh1zeu.jpg
XiiaaooNaa schreef:SachemLover schreef:MIJN WEEK 4 !
Ik heb hem een beetje bewerkt o.a in zwart-wit gezet, en hem een beetje wazig gemaakt in de omranding, zodat de tekst een beetje meer opviel.Ik heb de tip opgevolgd om nu mijn propjes van het zelfde papier . (Weet niet meer wie het had gezegd.
![]()
http://i39.tinypic.com/2rh1zeu.jpg
Het idee vind ik wel heel leuk!
Alleen snap ik die '+' niet haha
MichieldeM schreef:@sanne_com: Ook bedankt! Ik heb de foto express van wat (scherpte/belichtings) foutjes voorzien om hem wat ouder te laten lijken. Grappig dat je het been mist, dat mis ik nu ook als ik kijk. Je wordt bedankt.......
vind de bewerking er ook bij passen! Het lijkt alsof er wel wat ruis in zit maar het is niet heel storend.

)