Pag 57 & 58
Fair: Mooi met scherptediepte gespeeld! Fototechnisch is hij prima, vind hem alleen qua onderwerp iets saai
Goof; Gaaf! Dat je zo dichtbij kon komen

Ook mooie scherptediepte! ik zou de temperatuur van de kleuren nog íets koeler maken, maar dat is smaak

Laura123; Hij is iets te krap gekaderd! De bovenkant van zijn kop past er maar nét op en zijn rechteroor is een beetje afgehaakt. Probeeer daarop te letten als je foto's maakt

Je kan beter iets ruimer kaderen en dat aanpassen, dan te krap kaderen, want dat kan je niet aanpassen

annoouukie; Bijzondere en aparte foto!
Salliballi; Je eerste foto vind ik in de uitsnede onderin net wat te ruim. Wel mooie kleuren, en geen harde schaduwen

Tweede foto is nét onscherp!
IVfoto's; Die eerste had echt heel erg gaaf geweest als hij nét wat scherper was! Je zou hem nog íets kunnen aanztten in kleur zodat hij nog meer knalt

Rubinhio; Nette foto's

Nora175; Leuke prima foto, maar er ontbreekt 'iets'
Goof; Je macro beelden worden wel steeds beter zeg!

Erg gaaf! Ik zou de oogjes nog iets aanzetten wat scherpte en helderheid betreft, dan kun je die facetjes nog beter zien

Maar ontzettend knap dat hij zo scherp is, dat vind ik altijd erg lastig
Jolandaa__; Best leuke foto's! Je zou ze nog iets kunnen oplichten, vooral de onderste, dan komen ze veel beter tot hun recht

terrabeertje; Probeer echt iets interessants op de foto te zetten en niet lukraak in het rond te schieten omdat je zo graag een foto wil maken. Dan komen er veel mooiere foto's uit!

Gianti; Hij lijkt heeeel erg verscherpt, zonde! Verder kijkt hij een beetje vreemd omdat ik op een of andere manier het andere oog had willen zien denk ik..

Maar verder mooie foto! Tweede vind ik niet bijzonder, wel leuk.
calice; Schattig! Heb zelf alleen helemaaaal niks met sephia..

Goof; Ook gaaaaf! Alleen nog íets meer contrast en je hebt een perfecte plaat

[
Afbeelding ]