[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:36

CrazyIris en love__mandy bedankt voor de taxaties :) jammer dat de rest mij niet even heeft meegenomen aangezien ik redelijk recent heb gepost

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:51

Ik plaats even wat nieuwe foto's aangezien ik de laatste tijd veel actiever ben geweest qua fotografie :) Ben benieuwd.

Paarden:
Afbeelding

Mensen:
Afbeelding

Honden: (op deze foto nog mijn vorige copyright)
Afbeelding

Meer voorbeeldfoto's ook te zien op mijn site.
Ik vraag op dit moment 15 euro voor mijn foto's.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:53

Wanneer je anderen taxeert krijg je vast ook taxaties. :+

IsaCalixa schreef:
Ik plaats even wat nieuwe foto's aangezien ik de laatste tijd veel actiever ben geweest qua fotografie :) Ben benieuwd.

Paarden:
[ Afbeelding ]

Mensen:
[ Afbeelding ]

Honden: (op deze foto nog mijn vorige copyright)
[ Afbeelding ]

Meer voorbeeldfoto's ook te zien op mijn site.
Ik vraag op dit moment 15 euro voor mijn foto's.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:57

Oh ik wist niet dat dat verplicht was. Maar goed, ik heb nu helaas geen tijd maar zal dan morgenavond een aantal foto's taxeren :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:02

Volgens mij staat er in de OP iets over, je hoeft ook niet te taxeren maar dan krijg je ook weinig taxaties.

Je gaat geen vrijwilligers vinden die taxeren als je niet ook naar hun werk kijkt :)

Helemaal goed toch, fijne avond!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:23

Ik sinds dinsdag erg ziek geweest :( Maar ik zal nu ff proberen wat taxaties te doen :)

Pagina 57:

@larissa96 De eerste twee foto's zijn nog niet echt lekker scherp, kan dat misschien aan je instellingen liggen? Ik vind het sfeertje op die foto's wel leuk. Bij de eerste foto had ik wel de pony iets meer opgelicht, nu valt hij weg in de donkere achtergrond. De laatste foto vind ik wel mooi getimed en mooi scherp, alleen jammer van de uitsnede. Ik zou nog blijven oefenen!

@Stefieke1997 Ik vind vooral de zwart-wit foto's van de paarden erg sprekend. Ik vind de kleurenfoto's van de paarden ook best nog wel goed. De foto's van het meisje vind ik leuk qua compositie alleen sommige uitsnedes iets minder. Ik zou voor de paardenfoto's 30 euro vragen en voor de mensenfoto's 20.

@Strasshorse De eerste foto vind ik erg mooi genomen, goede uitsnede & belichting. De andere foto's vind ik twijfelachtig, niet echt spannende foto's, sommigen ook niet juist belicht. Bijv. de tinker staat gecentreerd wat het minder spannend maakt om naar te kijken, en op de laatste foto kijkt het meisje nogal ongemakkelijk. Kijkend naar het geheel zou ik er niet meer dan 15 euro voor vragen.

@romyloverrr Ik vind als enige je tweede foto erg geslaagd. Erg mooie lichtval, compositie. Leuk om naar te kijken. De andere foto's, totaal verkeerd qua uitsnede. Bij de bovenste veel te veel van onderen weggehaald en bij de onderste staat de pony veelste ver links onderin. Dit geeft geen prettig beeld. Ook is de eerste foto erg vaal en de laatste te donker (de pony). Ik zou nog dooroefenen!

@korbakimmy8 Ik vind de eerste foto erg sprekend, zit veel sfeer in. De tweede foto is wel oke, alleen naar mijn idee niet lekker belicht. Ik zou trouwens ook het lettertype van je copyright aanpassen, vind deze erg onprofessioneel ogen. Ik zou nog even dooroefenen!

@louiisaa Ik vind dat je foto's een lieve, zachte sfeer hebben. Er is goed rekening gehouden met de kleding van het meisje. Bij de eerste foto zou ik wel het paard of meer in het midden, of juist meer aan de zijnkant hebben gepositioneerd. En ik zou de volgende keer letten op de achtergrond, een meer neutrale achtergrond zou deze foto's beter hebben gedaan. Ik zou 20 euro vragen.

@love__mandy De zonsondergang foto's zijn erg geslaagd, mooi scherp en mooie kleuren. Vind de derde foto leuk bedacht alleen wel jammer van de achtergrond. Vierde foto is leuk qua idee, alleen wel een beetje somber qua kleuren. Misschien de volgende keer de personen iets oplichten. De laatste foto vind ik ook leuk maar had wel meer contrast in gemogen. Ik zou 15-20 euro vragen.

@CrazyIris Ik vind je foto's erg lekker scherp en sfeervol. Eigenlijk kan ik er niet veel commentaar over geven. Ik zou 30 euro vragen.

Zo, dat waren mijn taxaties :) Sorry dat ik soms erg streng kan overkomen, maar ik ben gewoon erg perfectionistisch :P Niet aanvallend bedoeld oid dus.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 16:10

Mijn foto's (dekwaliteit is achteruit gegaan door het uploaden)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

taxaties(ben ik niet heel goed in maar ik doe me best):

@IsaCalixa:Er zit een mooi sfeertje aan de foto's €30,-
@CrazyIris: Ik vind foto's erg mooi € 30,-
@love_mandy: Ik vind de zonsondergang foto's erg mooi, de foto's met de shetlander vind ik minder mooi €15,-
@louiisaa:Jammer van de achtergrond maar verder leuke foto's €25,-
@korbakimmy:Ik vind je logo nogal groot en storend, de foto's vind ik mooi €15,-

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:11

Horserider22: ik denk 30a 45 euro. Vind ze goed gefotografeerd (eerste 2) maar de hond is niet heel speciaal. Wel netjes.

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:37

Pagina 56
TessJazz:Vind de eerste foto kwa kleur beter overkomen! 2e en 3e komen wat rozig over(weet niet of dit de bedoeling was) Foto’s mogen net wat knallender €15,-

Puppy1128: Vind het hele mooie foto’s de eerste vind ik het mooist! €30,-/€35,-

Naoom__: Super mooi €50,-

Pagina 57

Terre: Vind de black foto het beste! De andere 2 vind ik niet echt mooi.Bij de 2e foto zou ik wat meer contrast en kleur zien en de 3e lijkt wat onscherp en overbewerkt. Ik zou nog even dooroefenen voor nu €10,-

Stefieke1997: Vind je foto’s echt wauw! €65,-

Strasshorse: Vind de eerste 3 echt heel mooi €30,-

Romylover:2e foto spreekt me heel erg aan de andere zijn wat donker. Als je foto’s zo zouden zijn als de 2e €15/20 euro

Korbakimmy8: Spreken me niet heel erg aan vind het logo heel erg storend. €15,-

louiisaa: Zou de kleur persoonlijk liever iets feller zien €15/20 euro

Love_Mandy: Zonsondergang foto’s heel erg mooi allen mis bij de laatste wat kleur. €15/20 euro

CrazyIris: Hele mooie foto’s €25/35 euro

Pagina 58

IsaCalixa:2e foto het beste €15,-

Horserider 22: €25/30 euro

Terre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:49

NaomixZanzi schreef:
.....

Pagina 57

Terre: Vind de black foto het beste! De andere 2 vind ik niet echt mooi.Bij de 2e foto zou ik wat meer contrast en kleur zien en de 3e lijkt wat onscherp en overbewerkt. Ik zou nog even dooroefenen voor nu €10,-

.....

Foutje denk ik? Mijn foto's staan op pagina 55 en heb geen black foto ;)

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:28

Oeps sorry helemaal gelijk had jou al eerder getaxeerd haha. Verkeerd gekeken die was voor LM photograaphy

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:02

Taxaties vanaf pagina 55!
Naomixzanzi: Ik vind ze hier en daar wat scherpte missen, ook vallen de ogen van het witte paard op de blackfoto wat weg. De laatste vind ik wel mooi. Ik zou zo’n €10 vragen. Edit: de foto’s in de linkjes zijn wel beter, daar zou ik wel €15 voor geven.

Terre: Hele fijne kleuren en mooie scherpe. Zeker €30!

TessJazz: Let op de achtergronden en verzadig je foto’s niet al te veel  Zou nog lekker dooroefenen.

Puppy: Ik vind je foto’s echt onwijs gaaf, maar dat wist je denk ik al, haha. €30!

Naoomm: Ik vind je stijl echt heel erg gaaf! €50 zou ik er wel voor over hebben.

Larissa96: Ik vind je foto’s mooi, maar er zit soms iewats onscherp in lijkt het, €10.

Stefieke97: WAUW! Wat een prachtige foto’s. Zou ook hier zeker €50 voor over hebben! :D

Strasshorse: Ik vind de kleuren van de foto’s bij de meeste een beetje te geel. Verder wel netjes. €15.

Romyloverrr: de tweede vind ik mooi, de andere niet zo speciaal. Zou nog even dooroefenen.

Korbakimmy: je logo vind ik een beetje onprofessioneel ogen. Verder vind ik de foto’s het nét nog niet. Zou nog even dooroefenen!

Louiisaa: Let op de achtergronden, verder wel leuk! €10.

Love__mandy: De zonsondergangsfoto’s en de laatste vind ik echt onwijs gaaf! €15 tot €20!

Crazyiris: Supermooi! Mooie kleuren en ook mooi scherp. €30 tot €35!

IsaCalixa: Fijne kleuren en mooi scherp! €25 tot €30.

Horserider22: Vind ze nog niet zo speciaal. Nog even dooroefenen zou ik zeggen!

En hier wat foto's van mijn kant:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik vraag op het moment €10.
Meer foto's kun je nog vinden op mijn website: http://www.jmefotografie.weebly.com

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:24

Joysieee: Ik denk 50euro. Mooie foto's,erg scherpen mooie kleuren. De laatste foto vind ik alleen wat jammer: De uitsnede moets of wat hogerzijn, dus niet met dat ene stukje van de neus, of juist van het hele hoofd.Verder erg mooi! 50euro p/s

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:27

Isa Calixa: Sorry, ik was jou vergeten :+ .... Ik vind de 2e erg mooi, qua scherpte en kleuren! Ik denk voor die foto zo'n 70 euro! De andere twee zijn netjes maar niet ontzettend super ofzoiets. Ik denk voor de laatste 30 euro en voor de andere 25 euro. Ga zo door!

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:14

Ik ga ook even wat taxeren, zodat ik zo hopelijk ook wat foto's neer kan zetten :)
Ik ben begonnen op pagina 56. Taxaties doe ik op wat ik er voor zou geven en hopelijk zit ik dan een beetje in de buurt. Vat het niet op als belediging; enkel als feedback :)

TessJazz: Ik vind je foto's leuk, maar nog niet heel bijzonder of eigen gemaakt. Ik zou nog lekker door oefenen en dan vooral foto's blijven posten, zodat er tips gegeven kunnen worden.

puppy1128: Laatste foto (Dayo) van de honden vind ik het gaafste! Ik zou zeggen €15,-?

Naoom_: Leukleuk! De mensenfotografie vind ik ook leuk, maar ik vind je honden/paarden vanaf deze foto's sterker. Voor mensen zeg ik €25,- en voor paarden/honden zeg ik €45,-

larissa96: Ik vind de blackfoto nog wat oppervlakkig. De achtergrond is volgens mij mooi zwart, maar ik vind dat er in de persoon en het paard niet zoveel sfeer hangt, maar misschien is dat ook wel smaak. Ik zou er zelf nog niks voor geven en dus nog lekker dooroefenen!

Stefieke1997: Ik vind het lastig taxeren zo in een collage, omdat je wat minder details kan zien (hoewel de collages er wel superleuk uit zien. Vooral die in het ZW van de paarden vind ik leuk). Ik vind het fijn om de band tussen eigenaar en paard vast te leggen en dat heb je bij die kleurenfoto's van het paard volgens mij wel te pakken. Tof! De tweede foto in het ZW van de paarden vind ik ook heel mooi, gaaf sfeertje. Ik zeg €35,-

Strasshorse: Ik vind de foto's tof, alleen die foto's met Whitney vind ik zulke aparte kleuren hebben. Die kloppen naar mijn gevoel niet helemaal. Ik zeg €15,-

romyloverrr: Aan de hand van de eerste en laatste foto zou ik zeggen; oefen ik nog even door. De tweede foto vind ik daarentegen werkelijk prachtig! Mooi zonlicht, mooie houding en hele mooie omgeving zo met dat water! Omdat ik op basis van de andere twee foto's je niet zou vragen voor een fotoshoot zeg ik dus; oefen nog even door. Maar die tweede foto: WAUW!

korbakimmy8: Composities van je foto's vind ik wel heel erg leuk! Jammer dat de kwaliteit achteruit is gegaan, maar op basis van deze foto's zou ik ook zeggen nog even door oefenen. De eerste foto vind ik wel heel erg mooi! Tweede foto nog wat flets qua kleuren.

louiisaa: Leuk je eerste echte shootdagje (ookal is het al even geleden!). Het is jammer van de achtergrond, maar daar heb je soms weinig over te zeggen. Scherpte lijkt wat minder (of achteruit gegaan?). Derde foto vind ik erg leuk. Ik zou op basis van deze foto's zeggen, nog even door oefenen, maar, je derde foto vind ik dan wel weer heel erg leuk! Ik ben benieuwd naar meer foto's van je. Op drie foto's beoordelen is zo lastig.

love_mandy: Eerste drie foto's vind ik heel leuk. Op basis daarvan zou ik zeggen €10,-. Op basis van de 4e en 5e foto zou ik zeggen nog even door oefenen.

CrazyIris: Ik vind je foto's heerlijk. Lekker licht (I like that!), alleen is de hond niet iets té verscherpt? Ik denk dat je op zich goed zit met 20,-. Woops; ik heb even naar je portfolio gekeken en jaa ik denk dat je wel €30,- kan vragen! :)

IsaCalixa: Ik vind de paardenfoto niet zo. Misschien komt dit door de ZW omzetting, want op zich is het wel een mooi paard-eigenaar momentje. Voor die zou ik zeggen: nog even door oefenen. De foto van het meisje vind ik daarentegen echt heel gaaf! De bloemetjes zijn misschien wat overbelicht en ik stoor me een klein beetje aan het roze wat redelijk ver over haar haar doorloopt, maar die foto vind ik verder echt prachtig! Heerlijke sfeer. Daarvoor zou ik zeker 35,- zeggen.

horserider22: Ik vind je bloemenfoto mooi, de andere twee foto's wat minder interessant. Ik zou zeggen nog even door oefenen.

Joysieee: Ik vind de kleuren op de eerste foto heeeel mooi en ik vind het altijd leuk om te zien als er gespeeld wordt met compositie, kleur en omgeving. De omgeving meegenomen vind ik dus erg leuk. Misschien dat de gele 'stippen' links nog wel iets té aanwezig zijn, maar toch vind ik hem leuk! Wel zou ik kijken of je nog iets kan bijsnijden zodat het paard niet met z'n hoofd in het midden staat, maar maar aan de zijkant en er daardoor dus minder ruimte boven de oren is (en automatisch wss ook minder ruimte aan de zijkant van de stippen). Ik ben benieuwd hoe dat er dan uitziet. Andere foto's zien er ook goed uit! Ik heb even je foto's bekeken en ik zou zeggen €15,- en heel goed blijven door oefenen!

boomer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:12

joysiee : De kleuren vindt ik heel mooi alleen de posities niet ik zou denken 20-,
Horserider22 : Ik vindt het leuke foto's alleen zou ik wat meer oefenen op andere dingen/dieren en op andere locaties 15-,
IsaCalixa : Zeer mooie foto's de 2 laatste de eerst vond ik wat minder maar ieder zijn eigen smaak 30-,

Hier nog een paar foto's van mij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:45

Misschien is het leuker als iedereen niet maar 3 anderen taxeert maar ook even van een paar pagina's terug

Geld natuurlijk niet voor iedereen, want sommige nemen wel netjes de moeite om even wat meer mensen mee te nemen

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:44

boomer123: De laatste twee vind ik hele mooie foto's,: ze hadden mooi KUNNEN zijn. Ik vind de kwaliteit niet mooi, de kleuren evenmin. Erg jammer. Nu 15 euro per foto. Simpelweg omdat de kwaliteit slecht is, en dat verpest t een beetje :-(

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:24

Pag 56:
TessJazz: Lekker blijven oefenen, let vooral op schaduwen, je zet namelijk nu je model inde schaduw van het paard. Verder zou je iets andere composities mogen proberen, en iets meer ruimte overlaten aan de zij en bovenkant.
Puppy1128: De honden zijn er mooi, wat apartere composities, zou alleen bij de eerste wat meer contrast willen zien en de tweede iets lichter. 30 euro. De paarden zijn ook mooi scherp, ik zou alleen een ander moment uitzoeken voor de tweede foto (minder strak +ogen dicht) en bij de derde foto iets meer de echte afdruk willen zien. 20 euro.
Naoom_ : De mensen, mooie momenten en composities ben zelf alleen niet zo van de kleuren in de foto's. 30 euro(meer omdat de stijl mij niet aanspreekt). Voor de paarden en honden, erg mooi, goede composities mooi scherp. Enige puntje is dat er wat weinig contrast in de zwart wit foto. 50 euro.

Pag 57:
larissa96: Foto's zijn redelijk gewoon, en ik lijk scherpte te missen. De composities missen hier en daar ook wat ruimte. Zeker bij de tweede foto komt het net niet helemaal uit en deze is ook best donker. 10 euro.
Stefieke1997: Geen taxaties gezien, dus dan maar even kort. Paardenfoto's zijn mooi, mensen foto's wat minder wat betreft poses en gezichtsuitdrukking. 25 euro.
Strasshorse: Vind persoonlijk een border maar niks, maar dat is smaak. Verder wat meer letten op de schaduwen, deze vallen nu erg op. Bij het bonte paard is de vacht te licht. 20 euro.
Romyloverrr: Lekker door blijven oefenen, ook voor jou geld blijf letten op schaduwen. Ook mag er meer kleur in. Vooral het derde paard is nu erg donker, daarnaast is deze te krap uitgesneden en valt het bit heel erg op.
Korbakimmy8: Lekker door blijven oefenen, ik mis contrast, zeker bij de zwart wit foto. Daarnaast is de tweede foto net even te krap en redelijk scheef.
Louiisaa: Ik had de eerst liever net nog even de schoenen en wat meer borst gezien, bij de tweede is er rechts wat te veel zichtbaar, of het hele paard, maar niet halverwege de achterhand. Verder mag er meer contrast in. ( en natuurlijk erg jammer van de achtergrond) 10-15 euro.
love__mandy: Mooi foto's van zonsondergang, over het algemeen heb je een aantal foto's waarbij de hals te kort is uitgesneden, en mag er meer ruimte in de foto. Verder vind ik de vierde foto erg donker en de vijfde heel flets, alsof alle contrast uit de foto is. Zoals de eerst twee/drie foto's 30 euro, alles bij elkaar 20 euro.
CrazyIris: Mooie scherpte in de foto's. Bij de hond en het portret van het paard mag er wat meer ruimte rechts. De bloemen vind ik persoonlijk te 'wit' 25 euro.

Pag 58:
IsaCalixa: Niet een heel aansprekend moment, verder had er rechts wat meer ruimte gemogen. Bij de mens foto is er iets te veel kleur, niet mijn persoonlijke smaak, maar deze is ook iets te licht. De hond is wel prima, alleen vind ik de voorgrond redelijk rommelig door de vele takjes/groenige mos wat er ligt. 25 euro als ik het paard erbuiten laat.
Horserider22: Lekker door oefenen, de foto's zijn niet mooi scherp en er lijkt redelijk wat ruis op de eerste foto. Verder mist er contrast.
Joysieee: De eerste foto vind ik net iets te veel geel op de voorgrond, mijn aandacht wordt te veel daar naar toe getrokken. De tweede had iets meer ruimte links mogen hebben en bij de derde zie ik liever een hele neus en oren, of echt nog krapper uitsnijden en geen enkel stuk neus of oor laten zien. 15 euro.
Boomer123: Lekker door blijven oefenen, de eerste foto is het mooiste, maar daar mag je ook nog wat meer letten op de schaduwen. Tweede foto lijkt niet scherp en mag net als de derde foto meer ruimte links.

Zo, en dan nu mijn foto's ik zou graag als het kan twee taxaties krijgen, een voor de blackfoto's en een voor evenementen, zoals deze foto's van een IJslander wedstrijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 08:57

love__mandy: ik vind de zonsondergang foto's prachtig! erg goed gedaan. wel vind ik de laatste 2 wat grijs en ik zou daar iets meer kleur willen zien. 15
CrazyIris: ik vind foto 1 echt super! zou erg graag derest van die shoot willen zien! ik zou je bedrag lekker naar 25-30 doen ;)
IsaCalixa: persoonlijk vind ik de 2e en 3e wel erg mooi! maar foto 1 heb ik dan weer niet echt iets mee. Ik zou op basis van de mensen foto's (die vind ik heel sterk) 40 vragen, maar de andere foto's 15-20
horserider22; ik vind de eerste 2 wel leuk, maar op basis hiervan vind ik het moeilijk je te taxeren, ik zou persoonlijk lekker dooroefenen en eventueel een klein bedrag vragen. 10
Joysieee: mooi scherp en fijne kleuren! ik vind dat je ZEKER meer dan 10 mag vragen hoor! je besteed er veel tijd aan en je foto's vind ik zeker 25 wel waard ;) ik zou je portfolio lekker uitbreiden op je site ;) nu staat er helaas maar weinig op :)
boomer123: de posities zijn leuk, maar ik vind de scherpte wel erg laag... misschien door de uploads? 10
karlli: de eerste blackphoto vind ik wel echt de beste! heerlijk scherp en mooie kleuren en genoeg licht. daar vind in de andere wat minder in. op basis van de eerste 30, maar de andere 15. en de evenementenfoto's 25 ;)

mijn 2e shoot gedaan afgelopen zondag :) ik ben benieuwd of iemand weet hoe ik begon met mn foto's :') kijk maar heel ver terug haha. Maar ik vind dat ik wel vooruit ben gegaan :) en ik vind het super leuk om te doen! bedankt iedereen voor de taxaties en feedback :) ik waardeer het enorm :D

hier mijn nieuwste foto's :j (upload via bokt... ik weet niet welke link je bij flickr moet pakken :( dus helaas gaat de foto achteruit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

op m'n site kun je al mn andere werk vinden :) louisahoenstokfotografie.jimdo.com

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:39

pagina 57
larissa96, netjes maar niet bijzonder, ik zou zeggen oefen lekker door, nu zou ik 10-15 euro zeggen.
Stefieke1997, aparte foto's, mij alleen iets te 'strak gekaderd', 30-40 euro.
Strasshorse, netjes, mogen wat spectaculairder, 20-30 euro.
Romyloverrr, tweede vind ik gaaf, andere twee zijn wat simpel, 10-15 euro.
korbakimmy8, 10-15 euro
louiisaa, netjes, maar de achtergrond stoort mij een beetje,15-20 euro.
love__mandy, nette foto's, 30-35 euro.
crazyiris, heel mooi, lekker scherp en kleurrijk, 40-50 euro.

pagina 58
IsaCalixa, eerste vind ik niet zo, andere twee zijn netjes, 25-30 euro.
horserider22, vind ik moeilijk, want landschap doe je niet echt 'shoots' voor, hondje is imo beetje uit verhouding door te dicht bij fotograferen, 15-20 euro.
Joysieee, netjes! lekker fris en scherp, 30-40 euro.
boomer123, ik vind ze niet zo scherp.. en stoor me aan de gebouwen/muurtjes, 10-15 euro nu.
karlli, blackphoto's, lichaam had ik graag scherper gezien, verder netjes, 20-30 euro.
karlli, evenementen, gewoon netjes, creatief, maar let op te strakke kaders, 25-35 euro.
louiisaa, ze mogen scherper, en let op dat ze niet te flets worden, 15-25 euro.

2 foto's uit de workshop die ik afgelopen weekend bij Marit Hilarius heb gedaan, met haar 70-200mm lens.
Ben nu druk bezig om deze lens ook aan te schaffen.
Afbeelding
Afbeelding

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:12

TessJazz: Leuke foto's! €10/€20
puppy1128: Super mooie foto's! €60/€70
Naoom__: Geweldige foto's! Bij de foto's van de mensen vind ik de kleuren eigenlijk echt zonde. Daarom €35. Paardenfoto's zijn erg mooi, helemaal mijn smaak. €60/€70
larissa96: Mooi, maar de belichting kan beter. €15/€20
Stefieke1997: Super mooi! €60/€70
Strasshorse: Leuke foto's, let op dat ze niet te 'geelig' worden. €20
romyloverrr: Tweede is erg mooi! Mag nog wel scherper. Let bij de andere foto's op dat het paard niet te ver uit beeld verdwijnt. €15
korbakimmy8: Leuke foto's, €20/€25
louiisa: Leuke foto's, let wel op de achtergrond. €20/€30
love__mandy: Mooi! Let wel op dat je niet de ene foto donkerder maakt dan de andere. Van mij mag de een na laatste foto een beetje lichter, en de laatste een beetje donkerder. €20/€30
CrazyIris: Super mooi! €65/€75
IrisCalixa: Mooi! €45/€55
horserider22: Leuke foto's, €15/€20. Ik zou beter kunnen oordelen als je ook foto's in beweging hebt.
Joysieee: Eerst vind ik geweldig! Andere twee minder spannend. Wel mooi. €35/€45
boomer123: Foto's mogen scherper. €20/25
karlli: Mooie foto's. Die bewogen spreekt mij niet zo aan. Die daaronder is wel mooi! €25/€30
louiisaa: Mooi, ik zou wel foto 2 verticaal hebben genomen. Heb je bij de laatste twee foto's het zand onderaan zelf onscherp gemaakt? Dat vind ik zelf niet zo mooi. €20/€25
Loiz: Super gaaf! Als je dezelfde lens hebt: €60/70

Zo, daar ben je langer mee bezig dan je denkt, haha! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden. De kwaliteit is echt om te janken, sorry! :n
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:04

Karlli: grappig, ik was zaterdag op die wedstrijd en reed daar haha :-). Ik vind de blackfotos erg mooi, zeker 50 euro ps. De telgangfotos zijn aan de ene kant erg mooi omdat je ziet dat zo'n paard veel vaart heeft, maar aan de andere kant ook jammer dat ie is bewogen. Ik denk 20 euro voor de telgangfotos. De andere portretten zijn erg mooi, ook zeker 35 euro waard!
Louiisa: mooie droomfotos! Zou ze net iets feller en scherper willen zien als t kan. En van iets dichterbij. Nu zou ik er 35 euro voor geven, als ze beter waren geweest echt meer!
Loiz: ook mooi, maar ik zou de laatste graag iets scherper en van dichterbij willen zien. Nu zou ik er 30 euro voor geven
LisaxSilvano: ik vind ze prima! Graag net iets meer kleur bij de eerste twee. Minstens 50 euro per stuk, ze kunnen zo in een tijdschrift!!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:06

Ohh wat grappig Anniek22, ja de 'bewogen' foto is inderdaad opzettelijk zo gedaan om de snelheid weer te geven. Ik zal je even een pb'tje sturen misschien heb ik wel foto's van jou haha :)

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:49

kun je je bericht bewerken? en zo ja hoe? want ik kan de foto's nu via flickr uploaden en dan zijn ze echt 10x beter