jammer dat de rest mij niet even heeft meegenomen aangezien ik redelijk recent heb gepost Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jammer dat de rest mij niet even heeft meegenomen aangezien ik redelijk recent heb gepost 
IsaCalixa schreef:Ik plaats even wat nieuwe foto's aangezien ik de laatste tijd veel actiever ben geweest qua fotografieBen benieuwd.
Paarden:
[ Afbeelding ]
Mensen:
[ Afbeelding ]
Honden: (op deze foto nog mijn vorige copyright)
[ Afbeelding ]
Meer voorbeeldfoto's ook te zien op mijn site.
Ik vraag op dit moment 15 euro voor mijn foto's.
Maar ik zal nu ff proberen wat taxaties te doen 
Sorry dat ik soms erg streng kan overkomen, maar ik ben gewoon erg perfectionistisch
Niet aanvallend bedoeld oid dus. NaomixZanzi schreef:.....
Pagina 57
Terre: Vind de black foto het beste! De andere 2 vind ik niet echt mooi.Bij de 2e foto zou ik wat meer contrast en kleur zien en de 3e lijkt wat onscherp en overbewerkt. Ik zou nog even dooroefenen voor nu €10,-
.....

.... Ik vind de 2e erg mooi, qua scherpte en kleuren! Ik denk voor die foto zo'n 70 euro! De andere twee zijn netjes maar niet ontzettend super ofzoiets. Ik denk voor de laatste 30 euro en voor de andere 25 euro. Ga zo door!

ik zou je portfolio lekker uitbreiden op je site
nu staat er helaas maar weinig op 

ik ben benieuwd of iemand weet hoe ik begon met mn foto's
kijk maar heel ver terug haha. Maar ik vind dat ik wel vooruit ben gegaan
en ik vind het super leuk om te doen! bedankt iedereen voor de taxaties en feedback
ik waardeer het enorm
(upload via bokt... ik weet niet welke link je bij flickr moet pakken
dus helaas gaat de foto achteruit

louisahoenstokfotografie.jimdo.com 

. Ik vind de blackfotos erg mooi, zeker 50 euro ps. De telgangfotos zijn aan de ene kant erg mooi omdat je ziet dat zo'n paard veel vaart heeft, maar aan de andere kant ook jammer dat ie is bewogen. Ik denk 20 euro voor de telgangfotos. De andere portretten zijn erg mooi, ook zeker 35 euro waard!