Zou iemand dit willen doen. Het vuurwerk als achtergrond van de glazen! Ik zou het liefst willen dat het vandaag of morgen af is maar overmorgen mag ook!
Zojuist heb ik meerdere berichten verwijderd; van stipjes tot berichten die aangeven dat mensen aan de slag gaan met bepaalde foto's. Dit soort berichten horen niet thuis in dit aanvraagtopic. Lees daarom de openingspost nogmaals door als je wilt weten of je bericht hier hoort. Daarnaast is het niet de bedoeling dat copyrights zonder toestemming van de fotograaf van foto's verwijderd worden. Overleg in zulke gevallen met de persoon die de foto's maakte; dit om vervelende toestanden te voorkomen.
Zou iemand een leuke avatar voor mij kunnen maken van deze foto 's/ filmpje?
en dan van het filmpje het bokkende gekke stukje of een ander leuk stukje? Zou het kunnen met een leuk babyblauw of turkoois randje er om ? misschien met 1 of 2 foto's er tussen?(ik weet neit of dat mogenlijk is)
View My Video (let niet op mijn belachelijke houding schok omdat hij zo groote sprong nam.)
heeeeeeeeeeel erg bedankt ~!!!
Neela
Geplaatst: 02-03-11 20:50
Hoi allemaal zou iemand van deze foto een mooie plaatje van kunnen maken....
ik heb een vrij simpel verzoekje, ik heb een foto van mijn vriendin gemaakt voor haar vriend, het is een mooie foto maar haar ogen zijn een beetje dof,, ik zoek iemand die ze wat kan verscherpen zodat ze er meer uitspringen. verder hoeft er niks aangedaan worden, ook niet aan de kleur want de foto is zwart wit. ik hoop dat iemand dit kan en mij even wil pb en zodat ik de foto kan mailen, ivm de kwaliteiten van het uploaden op inernetsites.
Zou iemand deze foto willen bewerken? Ze heet Meike, ik zou graag de achtergrond anders willen. Kan iemand dit voor mij doen? Alvast heel erg bedankt!
xReetch
Geplaatst: 06-03-11 21:19
kan iemand voor mij bij deze foto het gaas weg halen? (ik kan zelf wel bewerken maar dit lukt me nog net niet, en heb niet genoeg geduld om dit zelf te proberen )
Eigenlijk is het niet toegestaan telkens dezelfde vraag te stellen..
Kailonne
Geplaatst: 07-03-11 13:35
Wil iemand mij weghalen en evt een andere achtergrond toevoegen?
kim18a
Geplaatst: 07-03-11 19:46
Iemand die mijn oog even licht kan maken als me rechter? Hij is een beetje donker geworden, en dat vind ik zonde van de foto.. Iemand die mij wilt helpen? Alvast bedankt!