[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:54

Martine Martine. Go jij! Go jij!

Clown
Neehoor, doe maar lekker rustig aan. Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:54

ikl blijf wel op tot het volgende stukje Tong uitsteken Haha! .. ben wel benieuwd haha.. ik heb morgen de eerste 2 uur gym.. ja ik kickbokse Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 20:55

Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 20:57

Ik kan altijd beter schrijven als ik muziek van PotC op heb staan! Nagelbijten / Gniffelen Is echt waar! Scheve mond
Als ik Pink op het staan of TPD lukt het niet! Bloos!

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:57

Ligt eraan hoe lang het nog duurt Tong uitsteken Ik moest 9 uur naar bed Nagelbijten / Gniffelen aii

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:00

Bloos!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:00

Binnen een kwartier ben ik klaar! Scheve mond

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:01

alweer zo'n super stuk.
go martine go Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
kwartiertje is zo om
doe maar een kleine willetje opt dek

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:01

Great :d iik blijf gewoon, totdat me moeder thuiskomt, dan 'slaap' ik Gaaaap Haha!

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:04

Kan niet wachten Haha! Haha! Haha!

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:05

*wacht, wacht * whaha, ik ook niet Clown Je schrijft zo goed Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:06

Ik laat de pc aanstaan en kijk over een kwartier nog een keer. *LOL*

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:06

wat in de tussentijd doen dan ? Freaky friday is op TV, maar ik durf niet naar beneden, anders zien me moeder dat ik nog op ben Clown

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:08

haha gewoon eerde stuk nog is lezsen

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:10

en ben je al ver??
laat me drinken koud worden anders moet ik achter de compie vandaan als ik het op heb:p

stefanietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:14

Nagelbijten / Gniffelen hoe lang nog Tong uitsteken
Ben niet ongeduldig hoor... Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:14

VOLGENDE DEEL! Haha!

Ik liep het dek over, en ging Marieke en Kelly helpen de boel weer wat op orde te krijgen. De mannen waren hard aan het werk op het schip, ze moesten de wind nog vanuit de beste hoek in de zeilen zien te krijgen. Ik pakte een doekje, en begon in de keuken schoon te maken, waar Marieke en Kelly ook bezig waren. Zwijgend stonden we de keuken te schrobben, die na al die weken behoorlijk stoffig was geworden. Toen Kelly even naar de wc was, fluisterde Marieke me vluchtig toe:`Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, zeg ik het tegen Will.` Ik keek haar peilend aan. `Ben je er nu wel blij mee als het wel zo is?` vroeg ik voorzichtig. `Ja` zei ze, en ze glimlachte warm. Toen kwam Kelly de keuken weer in, en we gingen weer aan het werk. Opeens zei Marieke:`Kelly, ik wil je wat vertellen..` Kelly keek Marieke vragend aan. `Wat?` vroeg ze. Marieke kreeg een glimlach op haar gezicht die ze niet kon onderdrukken. `Ik euh..ik denk dat ik zwanger ben…` `Waaaat?` gilde Kelly blij. We lachten, en Kelly omhelsde Marieke. `Ik weet het nog niet zeker` zei Marieke gauw.
Toen konden we nergens anders meer over praten dan over baby`s. We lachten, en Kelly en ik konden, net als Marieke die lach niet van onze gezichten afhalen. Alsof we met haar, ook een beetje zwanger waren. Toen we klaar waren met de keuken was het al bijna etenstijd, en we begonnen meteen met koken in de schone keuken.
Toen we een uur later met de bemanning zaten te eten in de eetzaal, wisselden Marieke, Kelly en ik elke keer samenzwerende blikken uit, en lachten elke keer geheimzinnig naar elkaar. De mannen zagen het, en begonnen er grapjes over te maken. `Women..` zeiden ze. Maar daarom moesten wij alleen maar harder lachen.

Die week ging het de hele tijd over baby`s, en Kelly en ik keken Marieke elke ochtend vragend aan, hopend dat de maandelijkse verschijnselen uitbleven. Keer op keer schudde ze nee, en werden we nog meer opgewonden. Toen we al een week onderweg waren, zei ik s`ochtends tegen Marieke:`Nou mag je het wel een keer vertellen hoor, aan Will.` `Ja!` stemde Kelly in `hij heeft die 9 maanden hard nodig om zich voor te bereiden op zijn zware taak!` We lachten, en Marieke zei:`Okee, dat zal ik dan maar doen..` Die dag hadden de mannen het druk, ze dachten dat er storm op komst was, dus troffen alvast de voorbereidingen die nodig waren. We hadden bedacht dat we die avond wel even een lekker maaltje konden maken, dus vingen we wat vis met de netten die nog ergens in de berging lagen, lieten de mannen ze vermoorden, en maakten begonnen de vis te ontschubben. Kelly en ik gaven Marieke af en toe een dwingende blik, en wenkten naar het dek, waar Will aan het werk was. `Okee, okee..ik zal het vertellen..` zei Marieke zenuwachtig. `Maar als hij het nou niet leuk vind! Straks wil hij me niet meer!` zei ze angstig. `Heus niet!` zei ik, en gaf haar een duwtje richting de deur. `Ga nou maar!` Ze zuchtte een keer diep en liep toen de deur uit. We zagen haar wat aan Will vragen, en hij liep met haar mee richting hun hut.

`Can I talk to you for a minute?` vroeg Marieke. Will keek op. `Ofcourse` zei hij, en liep achter haar aan naar hun hut. Ze ging zuchtend zitten op het bed. Hij deed de deur achter zich dicht, en zag dat ze zenuwachtig was. Hij knielde bij haar neer. `What is it?` vroeg hij. Toen ze haar ogen neersloeg legde hij zijn hand onder haar kin, en dwong haar zo vriendelijk hem aan te kijken. `You can always talk to me, you know that.. Now, what`s wrong?` vroeg hij. `Nothings wrong` glimlachte Marieke zenuwachtig. `I ehm.. I think I`m pregnant` Will keek haar ongelovig aan. Marieke keek onzeker terug. Er sprongen tranen in haar ogen. `Don`t you like it?` vroeg ze met trillende stem. Hij sprong op. `Like it?` vroeg hij. `I love it!` lachte hij. Marieke stond op, en lachte mee. Opeens tilde Will haar op en danste rondjes. Lachend zette hij haar neer, en toen fluisterde hij opeens serieus:`I love you, and I will love this baby just as much.` Alweer sprongen de tranen in Marieke`s ogen, maar dit keer van vreugde. Hoe heeft ze ooit kunnen denken dat hij haar in de steek zou laten? Ze voelde zich bijna schuldig! Ze keek hem liefdevol aan, en toen ze hem een onschuldige zoen gaf, liep die over in een hartstochtelijke kus, die hen beiden de tijd deed vergeten…

`Nou, ze blijven best lang weg!` zei Kelly, terwijl ze de kop van een vis eraf hakte. `Misschien zijn ze bezig met de oortjes.. dat is best lastig hoor!` grapte ik. Kelly lachte, en op datzelfde moment kwam Marieke binnen. We keken haar aan, en toen we die big smile op haar gezicht zagen, en haar haar dat helemaal door de war zat, wisten we dat het goed zat. `Hij vind het superleuk!` lachte Marieke. Wij lachten mee, en wilden haar bijna omhelzen, maar met die handen vol vis vonden we dat toch niet zo`n goed plan. Marieke hielp met de vis, en het leek binnen een mum van tijd klaar te zijn. Toen de mannen zagen wat ze opgediend kregen, keken ze ons dankbaar aan, en vroegen:`What`s the occasion?` `Erhm..` stamelde Marieke `I am pregnant` Een luid gejuich ging op, en ik keek triomfantelijk naar Jack, die mij quasi-beledigd aankeek. Hij vond het blijkbaar knap dat ik zo lang mijn mond dicht had gehouden. Ik wierp hem een kushandje toe, en hij knipoogde terug. Marieke werd overspoeld met vragen, die ze lang niet allemaal kon beantwoorden. Ze wist niet eens hoe lang ze al zwanger was! Toen gingen we allemaal eten, en Kelly, Marieke en ik genoten ervan te zien hoe de mannen genoten van zo`n maaltijd. Na het eten ruimden wij de boel weer af, en gingen afwassen, terwijl de mannen hun kaarten tevoorschijn haalden, om spelletjes te gaan doen. Die avond gingen al vrij vroeg naar bed. Eindelijk de eerste nacht weer op zee slapen. Alleen het denken al aan mijn bed, en ondertussen het horen van de golven die tegen het schip aanklotsen, maakte me al slaperig. `I`m going to bed` zei ik, en vertrok naar onze hut. Ik kleedde me uit, ging in bed liggen en luisterde naar de golven. Ik merkte dat ik een beetje raar gevoel had. Een beetje gespannen. Ik dacht dat het eraan lag dat we zo`n vreselijke tijd achter de rug hadden, want ik had mijn herinneringen alleen figuurlijk op Tortuga achtergelaten. Helaas kon ik me zo weer voor de geest halen hoe het is om iemands handen ongewild over je lichaam te voelen glijden. Ik huiverde. Een uur later sliep ik nog niet, dus ik besloot weer uit bed te gaan. Ik wou bijna naar Marieke`s of Kelly`s hut lopen, om te kijken of die al sliepen, maar bedacht me toen. Straks waren ze net wat leuks aan het doen, een daar zou ik ze niet bij willen storen! Ik grinnikte in mezelf. Dus ik bleef op de rand van het bed zitten, toen Jack binnenkwam. Hij zag me zitten en vroeg:`What are you doing?` Ik gaf geen antwoord, maar vroeg:`That storm you were talking about.. is it dangerous?` Jack zuchtte. Ik wist dat hij er een hekel aan had als ik dat soort vragen stelde, omdat hij me niet ongerust wilde maken. `Erhm..what shall I say..` zei hij. `Consider the answer..` grapte ik. Hij lachte niet. `I think you know enough if I say I won`t come to sleep tonight…` zei hij ernstig. `Maybe it is all for nothing, but we must be careful.` Ik knikte. `I understand.` Ik begreep dat hij de hele nacht in het kamertje boven het dek ging zitten, zodat hij de hele boel kon overzien, en vroeg:`Shall I come with you? We could sleep 4 hours each…` Hij dacht na, en zei toen:`No honey, you need your sleep.` `Nonsens!` zei ik, en kleedde mezelf vlug aan. Jack probeerde er niet meer tegenin te gaan. Ik pakte nog snel een deken mee, en liep achter hem aan, het trapje op naar het kamertje. Er zaten grote ramen in, zodat je het hele dek kon overzien. Ik kwam hier niet zo vaak, het was er dan ook erg stoffig. `My God, we should clean this place some time!` zei ik. Jack grinnikte, en haalde twee stoelen. `Well..who gets to sleep first? You pick!` zei Jack toen we allebei op de stoelen zaten. `You can sleep first..I am not tired anymore..` zei ik. Hij ging onderuitgezakt over zijn stoel zitten en legde zijn hoed over zijn ogen. Hij deed me denken aan een cowboy, en ik moest lachen. Ik zag dat hij ongemakkelijk zat, en zei:`Come here..` Ik trok hem naar me toe, en duwde zijn hoofd op mijn schouder. Zo viel hij in slaap. Ik keek naar het klotsen van de zee, naar de maan die de oceaan deed glinsteren, en luisterde ondertussen naar het zachte gesnurk van Jack. Het gaf me een blij gevoel…

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:16

Jeuj, net op tijd terug. *Gaat lezen. Haha!

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:19

JEEEEEEEEEEEEEEE Haha! Weltrusen , geweldig stuk weer Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:19

Lekker slapen nu! Knipoog

stefanietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:21

Wauw!!! Weer een geweldig stuk joh!!!!
Haha! Echt super gedaan Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 21:22

Haah Bloos

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:22

Jaa, leuk. Haha! Ik ga ook slapen. Tong uitsteken Kusje