Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RobJ_LietJ schreef:Helemaal mee eens.
Er zijn mensen die eerder hebben aangevraagt.
Soms kijken ze niet verder uit hun ogen
paOlien schreef:wij zijn hier niet verplicht om alle bewerkingen te maken, als er een mooie foto bij zit met redelijke 'eisen' dan denken we, goh die doe ik welmaar soms zitten er foto's bij van..
laat maar, next.. en als dat soort mensen dan ook nog eens 15x dezelfde foto's quoten, tja dan doen we ze natuurlijk helemaal niet meer..
sindbad schreef:Het is niet leuk als je foto niet bewerkt word, maar er zijn meer mensen die een bewerking willen met een heleboel foto's dan bewerkers die de moeite nemen.
Bewerken kan niet altijd, mensen hebben ook hun leven en idd wat paOlien zegt, we zijn niet verplicht, de mensen moeten er maar net zijn, zin hebben en met de foto kunnen werken.
En zo zijn er mensen, ik noem geen namen en dit heeft geen betrekking tot iedereen die veel onbruikbare foto's neer zetten en dan boos worden als er niet bewerkt word. En als er de moeite word genomen niet eens dank je wel van af kan.
Bewerken doe je voor je lol, en het word minder leuk als ze zowat om een bewerking smeken en dan niet bedanken.
Ik weet dat er de laatste tijd wat minder resultaten zijn gekomen dan aanvraag, maar dat komt ook omdat sommige meerdere keren dan 1x per dag vragen. En de eisen soms te hoog zijn.
We kunnen best rekening met elkaar houden, niet alleen de aanvragers met de bewerkers maar ook andersom.
suusiejj schreef:ik snap het heus wel,
ben geen achterlijke ofzo
ik zeg alleen dat ik het er mee eens ben
zo moeilijk waren de foto's niet eens joh
vorige topic had ik moeilijker foto's als nu
en was het gezelliger als nu . maar ik vraag al niet eens meer
ik kijk alleen af en toe maar weer eens hier misschien dat het over een
paar weken wel weer normaal kan ..
en als het fout over kwam
SORRY DAN
Larnaca schreef:fjordnina Mag Ik er iets anders van maken? Zo'n Soort msn plaatje? zo ja.. wat is je Lievelingskleur?