Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariett schreef:Omdat er nog maar zo weinig mensen voor week 16 zijn, hier maar even een rondje feedback
Je foto krijgt iets heel zachts op deze manier, maar tegelijkertijd is het ook erg jammer dat hij niet helemaal scherp is, LoveUggs. Ik had meer scherpte op de neus erg mooi gevonden. De omzetting naar zwart-wit is denk ik een goede keuze geweest zo, mooi contrast!
Mooie, heldere foto QuirJammer dat die mensen precies daar stonden, dan springt het paard er minder uit.
Aparte foto, white_flame. Ik vind je voorgrond erg tof! Wel vind ik de huid van het meisje er wat te zacht/vlekkerig uit zien. Het lijkt alsof je de huid hebt uitgevaagd, en daardoor zijn er wat vlekken ontstaan. Het zwart vind ik mooi in de foto, de muur ook, dat heb je mooi geplaatst zo!
Prachtige foto GerdjeHoran! Ik vind de omzetting naar zwart-wit echt prachtig zoals jij het gedaan hebt, het klopt echt helemaal met je foto.
Mooie foto pradadaan! Onwijs schattig, de zwart-wit omzetting vind ik ook mooi.
Wat een bazin, aMomentLT! Wel vind ik het persoonlijk een beetje jammer van je copyright, hij is daarboven erg aanwezig (en sowieso is hij aanwezig, omdat hij zo groot en massief is), waarom heb je daar zo voor gekozen? Verder had de foto van mij iets warmer/lichter gekund.
Ik ga voor mijn week 16 voor een beetje een over de top fotoIk heb op een andere foto de hoorn weggewerkt, maar ik vond het wel lachen om de foto met hoorn te doen.
Normaal ben ik niet zo van de achtergronden onscherp maken, maar omdat ik nu toch over de top ging kon ik dat net zo goed ook even doen.
[ Afbeelding ]
Edit: oh, en dit is de knappe Schwarzwalder Fuchs Runa van bokker Runa!